Facessa väitetään, että jossain Turun seudulla olisi tällä viikolla nuori kuollut energiajuomasta.
Siitä ei löydy missään lehdissä, joten Turun alueen ihmiset, katkaiskaapa nyt tältä huhulta siivet? Ameriikoista tuli sellainen uutinen, että nuori oli juonut kahvia, energiajuomaa ja limsaa liian pikaisella aikataululla ja sydän ois pysähtynyt. Mutta Turku ja lähikunnat ei liene Amerikkaa?
Ärsyttää kun nuoriso alkaa hysterisoida, turhaan vai onko tämä nyt totta?
Se auto-onnettomuus on tosi ja vahvistettu, mutta tämä toinen? Anyone?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Jos on terve sydän, muutamaan energiajuomaan ja kahviin ei kuole. Huhuun en ota kantaa.
No hienosti jätit vastaamatta kysymykseeni, kiitos.
Tietäisikö kukaan oikeasti? Tämä ei ole minun keksimä asia, mutta vaikuttaa minuun just nyt lasten kautta.
Joo, se oli serkun kummin kaima jolle se tapahtui. Eikun tutun tutun tuttu. Lähipiirissä nyt kumminkin.
Minäkään en nyt vastaa kysymykseesi, mutta kyllä terve ja kofeiiniin tottunut nuori kestää tuollaisen kofeiinimäärän. Itse lukioikäisenä vietin ihkuihanan ihastukseni kanssa koko illan ja myöhään yöhön ja unet jäivät vähiin. Seuraavana aamuna oli äidinkielen koe ja join kahvin, energiajuoman ja kokiksen ennen koetta n. tunnin sisään.
Ja hengissä olen edelleen. Ja siitä kokeestakin sain muistaakseni ysin.
Mutta toisaalta taas, tuollainen huhu voi olla ihan hyvästäkin, jos lapset vähän saisivat energiajuomien kulutusta kuriin.
t. N28
Jos on terve sydän, muutamaan energiajuomaan ja kahviin ei kuole. Huhuun en ota kantaa.