Vierailija

Mies ihastunut nuoreen 3 lapsen yh-äitiin.

• ylös 4
  • alas 40

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Minä teen itselläni paljonkin,lapseni tarvitsee minua vielä pitkään, pomokin juuri kehui.... mitäpä silloin yhden miehen mielipiteestä.

• ylös 114
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuule toivota onnea miehellesi valitsemallaan tiellä. Haluaisitko itse 3 lapsen yh:n, mieti? Itse voit hankkia itseäsi nuoremman, vanhemman tai ikäisesi rakastajan. Maailma on avoin.

• ylös 96
  • alas 4
Vierailija

Ei pidä paikkaansa, olen korviani myöten ihastunut 46v naiseen. Turhaan tosin. Mutta tekisin mitä vaan jotta saisin hänet.

• ylös 76
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuule toivota onnea miehellesi valitsemallaan tiellä. Haluaisitko itse 3 lapsen yh:n, mieti? Itse voit hankkia itseäsi nuoremman, vanhemman tai ikäisesi rakastajan. Maailma on avoin.

En mä saa ketään ja mulle jää meidän kouluikäisen lapset.

• ylös 4
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Laita profiili nettideiteille ja tulet hämmästymään.

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

No voi viddu eikö elämässä muuta ole kuin miehet?? olen itse 28-vuotias(hetero) sinkku nainen. Viihdyn tosi hyvin nelikymppisten ja kaiken ikäisten naisten kanssa. Ihan loistavaa seuraa. Miesten perään itkijät on aika tylsiä.

• ylös 94
  • alas 3
Vierailija

se on sitä biologiaa josta nykynainen kuvittelee että päästään eroon pelkällä asennekasvatuksella

• ylös 10
  • alas 28
Vierailija

Jollei nelikymppiseksi ole vielä keksinyt elämäänsä muuta sisältöä kuin mies ja lapset, niin on korkea aika muistella, olisiko elämässä jotain muutakin.

• ylös 77
  • alas 4
Vierailija

Minä olen 57 ja miehiä on riittänyt ihan kohtuullisesti, ei toki ihan niin paljon kuin nuorena.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Treffipyyntöjä tulee vaan yli kuuskymppisiltä miehiltä enkä mä niin vanhaa halua.

• ylös 10
  • alas 14
forty fox

Jätin nelikympisen narsistimieheni ja lähdin ystävien kanssa ulos. Hämmästykseni oli suuri, kun huomasin 20-30 vee miehet pörräävän kimpussa 😂 Matkaan tarttui sitten myöhemmin ikäiseni mies joka on kohdellut kuin kuningatarta! Joten anna miehen mennä, nosta leuka pystyyn ja hymyile. Parempaa on tiedossa jos ja kun annat itsellesi luvan

• ylös 55
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Treffipyyntöjä tulee vaan yli kuuskymppisiltä miehiltä enkä mä niin vanhaa halua.

Se on totta, että ne ikinuoret miehet yrittävät. Älä vastaa. Ei niille kukaan muukaan vastaa.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
se on sitä biologiaa josta nykynainen kuvittelee että päästään eroon pelkällä asennekasvatuksella

Biologiaa on myös se että ap voi mennä baariin ja tulla sieltä ulos nuoren yhden yön rakastajan kanssa toisin kuin ikäisensä mies 😃. Suosittelen että ap menee mummotunneliin ja nauttii elämästä.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Biologiaa on myös se että ap voi mennä baariin ja tulla sieltä ulos nuoren yhden yön rakastajan kanssa toisin kuin ikäisensä mies 😃. Suosittelen että ap menee mummotunneliin ja nauttii elämästä.

Mulla on lapset sen ikäisiä vielä niin pieniä ettei ole aikaa bilettää.

Vierailija

Niin. Eikö ole ihanaa! Kukaan ei tee meillä mitään. Ei tarvitse miellyttää ketään. Lapsetkin alkavat jo pärjätä itsenäisesti. Vihdoin voi alkaa elää ihan omaa elämää.

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Vähän yli nelikymppisillä naisillahan pitäisi olla paras aika elämässä.

Ei enää pieniä lapsia (yleensä), mutta silti vielä nippa nappa mahdollisuus tehdä iltatähti, jos tulee yht'äkkiä sellainen olo.

Ura kuumimmillaan, on aika takoa rahaa, tehdä töitä ja hankkia sijoituksia, kun vielä jaksaa.

Monilla ainakin vanhin lapsi saattaa olla esim. 15-vuotias tai yli, joten heistä voi olla tärkeääkin apua arjessa - pienempien sisarusten perään katsominen, hoitavat itse omat hommansa, siivoavat huoneensa, hoitavat lemmikkejä, auttavat kotitöissä.

Eikös sen seksielämän pitänyt olla näihin aikoihin kukkeimmillaan - ennen vaihdevuosia?

Kuntokin vielä hyvä, ei pitäisi vielä isoimpia kremppoja olla, vai kuinka?

Vielä aikaa ja mahdollisuus tehdä elämänmuutos - ostaa uusi talo, muuttaa ulkomaille, antaa äijälle kenkää jne.

• ylös 25
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.