Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun itsesäätely pettää aikuisella

Peppi
19.05.2017 |

On jo jonkin aikaa ollut tunne, että minua ei arvosteta eikä rakasteta. Se osoitetaan elein, sanoin, teoin. Eilen, kun töistä hyvi henkisesti raskaan työpäivän päätteeksi halusin hetken vain olla, paeta tätä maailmaa, nollata päätä ja kenties katsoa Netflixistä sarjaa, mieheni oli sitä mieltä, että koira on ruokittava heti. Siis heti.

Kun en koiraa lähtenyt ruokkimaan heti, hän haki ruua koiralle ja alkoi viskoa minua tavaroilla niin, että olen yltympäriinsä mustelmilla. Lapsena seksiaalisesti hyväksikäytettynä ja pahoipideltynä, narsistisen exän pahoinpitelemänä edellisessä elämässä, menin täysin hysteeriseksi ja pois päältä -itkuhuusin yhtä soittoa varmaan aika kauan, pystymättä lopettamaan, saati kontrolloimaan itseäni.

Sisäisellä puheellani sain kuitenki välillä huudon laantumaan ja jossain välissä kuuli miehen, joka katsoi ehkä urheilua vieressä, tokaisevan minulle, että ikinä ei anna tuota minulle anteeksi, useasti käski lopettaa ja jopa fyysisesti piti kiinni raajoista ekä tyynyä kasvojen edessä. Kuulin lähes kaiken mitä hän minulle sanoi, mutta en pystynyt vastaamaan, toimimaan mitenkään. En pystynyt pyytämään anteeksi, jotta tilanne olisi loppunut. En pystynyt liikkumaan, makasin vain.
Lopulta hän kaiketi sai potkittua minut sägystä lattialle, missä tätä jatkui vielä, mutta sitä ennen olin jo hieman rauhoittuut. Hysteria jatkui lattialla, kunnes sai sen loppumaan. Kun se loppui, ei tuntuut miltään.

Jälkeenpäin ajateltuna, olipahan pelottava tilanne.

Pahoittelut huonosta otsikosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Kuulostaa siltä että sinun reaktiosi oli jokin traumoihin liittyvä tunteenpurkaus/paniikkikohtaus, varmasti sinulle pelottavaa mutta kuitenkin normaalia, koska jouduit paniikin valtaan. Miehesi sen sijaan pahoinpiteli sinut. Avioero ja terapiaa, niin osaat välttää seuraavassa suhteessasi sinua kaltoin kohtelevat miehet?

Vierailija
2/2 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole lapsia jotka olisivat joutuneet seuraamaan tätä. Ap, ero ja terapia ja sen jälkeen vasta suhdeviritelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla