Penkkiurheilusta aiheutuvat karjaisut yöaikaan - voiko tulla häätö?
Kuuluvatko erittäin kovat mutta suht lyhyet karjaisut öisin normaaleihin kerrostalossa elämisen ääniin? Voiko niistä tulla huomautus, varoitus tai häätö?
En itse tuollaista harrasta, olen vain miettinyt tätä aina. :D
Kommentit (35)
Myönnän, että mieheltä on lähtenyt lapanen suun edestä esim. jääkiekon mitalipeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit karjuu jonkun lätkäpelin tmv yhteydessä.
Vain juntti märisee kansallispelin iloitsemisesta ja vain juntti oksentelee ikkunoitten alla edes vappuna tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee häätöä jos kerran vuodessa yöllä kuuluu pari karjaisua... Luulen, että suuri osa naapureista ymmärtää jos vaikka jääkiekon finaalipelin aikaan kuuluu naapurista vähän tuuletus ääniä... Toki on niitäkin jotka eivät ymmärrä.
Olin Berliinissä lomalla kun Saksa voitti pari vuotta sitten jalkapallon MM-kultaa... Voi hyvänen aika sitä tuuletuksen ja huudon määrää. Pelin loputtua porukka valui vielä kaduille karjumaan ja pippaloimaan. Ei ollut vaikea arvata kuka voitti vaikkei itse avannut tv:tä ollenkaan :D
Mutta ymmärtääkö isännöitsijä? Sehän varmaan asiassa ratkaisee..
Kuka edes jostain yksittäisestä karjunnasta jaksaa alkaa valitusta väsäämään? Onhan noita yöllä pelattuja ollut ja monessakin asunnossa käyny karjunta ja tömistys.
Mylvintä kuuluu Kummituslinnaan ja Radiomäkeen!
Kyllä ne karjuvat jos suku pelaa hyvinkin usein