Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumou-Iinan parisuhde

Vierailija
18.05.2017 |

En löytänyt ajankohtaista Moumou-ketjua joten aloitan uuden tästä aiheesta. Lukiko kukaan muu Bebe au Laitin uusinta tekstiä miehestä, joka tuotti Iinalle pettymyksen ja aiheutti pahaa mieltä?

Tällä palstallahan on usein ihmetelty sitä, miten Iinan miehestä tulee blogin perusteella niin huono kuva. Olen nyt kyllä samaa mieltä. Iina kirjoittaa, että riita on jo sovittu ja sille on naurettukin, mutta hän nyt vaan haluaa kertoa tarinan blogissakin, "oksentaa" sen ulos. Pelkään että se kertomisen tarve tulee siitä, että noita on tapahtunut niin paljon että mitta alkaa täyttyä...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ilmoitus erosta blogissa.

Kävin lukemassa "eropostauksen" ja olipa kyllä todella huono postaus vailla päätä ja häntää. Toivottavasti muissa postauksissaan osaa kirjoittaa selkeämmin ja johdonmukaisemmin, ottaen huomioon, että on kuitenkin blogannut jo 12 vuotta.

Olikos bloggaaja jotenkin tilivelvollinen juuri sinulle? Oletko sinä selvittänyt Iinalle omat ihmissuhteesi ja valintasi? Onko lukutaitosi todella noin puutteellinen kuin annat ymmärtää?

Vierailija
62/66 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisinpa itsekin erota. Mutta kuvittelen että on lapsen (2,5v) etu että saa asua molempien vanhempien kanssa yhdessä, ja ajattelen että omat erohaluni ovat itsekkäitä. Ehkäpä eroan sitten kun lapsi muuttaa oman kotiin. Jos olen enää täyspäinen siinä vaiheessa.

No vedäppä pää sieltä martyyripyllystä hetkeksi.

On itsekästä antaa lapselle lapsuus jossa perhe ei voi hyvin. Kukaan ei ole niin hyvä näyttelijä etteikö pienempikin sen vaistoaisi.

Ole joko hyvä vanhempi tai itsekäs marttyyri. Tällä hetkellä vaikutat vain jälkimmäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisinpa itsekin erota. Mutta kuvittelen että on lapsen (2,5v) etu että saa asua molempien vanhempien kanssa yhdessä, ja ajattelen että omat erohaluni ovat itsekkäitä. Ehkäpä eroan sitten kun lapsi muuttaa oman kotiin. Jos olen enää täyspäinen siinä vaiheessa.

On itsekästä antaa lapselle lapsuus jossa perhe ei voi hyvin. Kukaan ei ole niin hyvä näyttelijä etteikö pienempikin sen vaistoaisi.

Ole joko hyvä vanhempi tai itsekäs marttyyri. Tällä hetkellä vaikutat vain jälkimmäiseltä.

Juuri näin, pienetkin lapset aistivat kireän tunnelman, ja pahimmassa tapauksessa syyttävät itseään vanhempien huonoista väleistä.

Omalla kohdallani olisin toivonut, että vanhempani olisivat tajunneet erota aikaisemmin, eivätkä olisi sinnitelleet vuosia huonossa suhteessa. Tilanne oli rajähdysherkkä, ja koko lapsuus oli varovaista kananmunan kuorilla kävelyä, kun koko ajan piti varoa ettei itse tee mitään lisätäkseen vanhempien stressiä. Kun vanhempani lopulta erosivat, tuli pelkästään huojentunut olo.

Vierailija
64/66 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No myös parisuhteissa on huonoja aikoja ja niitä on mahtunut omaan 20 vuotta kestäneeseen parisuhteeseen myös useita. Ja se ei ole lapsille mitenkään vahingollista vaan realistista elämää, että aina ei huvittaisi edes katsoa toisen naamaa. Ei sitä aina jaksais niitä lapsiakaan ja sekin on normaalia.

Eri asia sitten, jos missään vaiheessa ei näy valoa tunnelin päässä.

Vierailija
65/66 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä ymmärrän jo eronkin pariskuntaa edes tuntematta. Iina asuu lähes enemmän äitinsä helmoissa kuin asui miehensä kanssa ja nyt sisustaa kotiaan lastenhuoneen kalusteilla. Kuinkas vanha hän olikaan.

Vierailija
66/66 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ttua