Moumou-Iinan parisuhde
En löytänyt ajankohtaista Moumou-ketjua joten aloitan uuden tästä aiheesta. Lukiko kukaan muu Bebe au Laitin uusinta tekstiä miehestä, joka tuotti Iinalle pettymyksen ja aiheutti pahaa mieltä?
Tällä palstallahan on usein ihmetelty sitä, miten Iinan miehestä tulee blogin perusteella niin huono kuva. Olen nyt kyllä samaa mieltä. Iina kirjoittaa, että riita on jo sovittu ja sille on naurettukin, mutta hän nyt vaan haluaa kertoa tarinan blogissakin, "oksentaa" sen ulos. Pelkään että se kertomisen tarve tulee siitä, että noita on tapahtunut niin paljon että mitta alkaa täyttyä...
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Muuttavatko nyt pojan kanssa kaksin?
Samaa mietin. Asunto vaikuttaa pieneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Asunto vaikuttaa pieneltä.
Isompaanhan ne muuttaa kuin mitä nykyinen asunto on.
”Pitkulaisem huoneen päästä löytyy myös minun sänkyni...” uusin postaus. Siis asuuko pojan kanssa kaksin?
Hmm, ovat nyt ilmeisesti pojan kanssa kaksin maaseudulla koronaa evakossa.
Minulle tulee vaikutelma, että Iina on jatkuvasti uupumuksen tai burnoutin partaalla.
Aikaa sitten jo, näin ymmärsin blogitekstistä. Kirjoitti jotain, että nyt kesällä on hyvä hetki kertoa tjsp
Hyvä, että Iina pääsi vihdoin eroon miehestä, joka ei vaikuttanut alkujaankaan kovin sitoutuneelta ja perhe-elämästä kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä siitä ettei blogi ole ihan oikea kanava ruotia tällaisia. Vaikka mies tekisi millaisia temppuja, niin eivät lukijat halua kuulla tuollaista valitusta ilman toisen osapuolen näkökulmaa asiaan. Lukijat kyllä ymmärtäisivät jos tulisi vaikka ero ja sen syyt selitettäisiin.
Avioituneet haahkat heti epäilemässä naista ja nostamassa miestä jalustalle, joka vieläpä laiminlyö velvollisuuksiaan. Kaava on AINA sama. Kun mies on se paha, tullaan heti kertomaan miten asiaa ei saa käsitellä julkisesti ja miten se pitää lakaista maton alle. Jos pettäjä tai perheen pahis on nainen, silloin kyllä saa riepotella koko taivaan täydeltä. Aina kun MIES on se pelle, halutaan asia peittää, tukahduttaa ja kierrellä pois.
Ja tämän takia naisviha perheissä elää. Te parisuhdenaiset olette niin tolkuttoman sovinistisia, oikeita typeriä narttuja ja miesten leluja. Idiootteja kaakkoja jotka kantaa appiukon nimeä, josta palkintona tyttöjä vihataan ja heitä poistetaan väestöstä.
Miksi ihminen ei ITSE saisi puhua OMASTA suhteestaan, mutta ilman naisen lupaa asioita saa käsitellä? Nainen ei saa koskaan määrätä omaa elämäänsä, ellei nainen tee sitä mitä mies haluaa.
Ei miehet ole naisille koskaan vaatimassa tasapuolisuutta, siellä ne teitä pettää, nauttii sukunimivallastaan ja hankkii useita vaimoja kieltäen saman teiltä ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ilmoitus erosta blogissa.
Kävin lukemassa "eropostauksen" ja olipa kyllä todella huono postaus vailla päätä ja häntää. Toivottavasti muissa postauksissaan osaa kirjoittaa selkeämmin ja johdonmukaisemmin, ottaen huomioon, että on kuitenkin blogannut jo 12 vuotta.
Uskaltaisinpa itsekin erota. Mutta kuvittelen että on lapsen (2,5v) etu että saa asua molempien vanhempien kanssa yhdessä, ja ajattelen että omat erohaluni ovat itsekkäitä. Ehkäpä eroan sitten kun lapsi muuttaa oman kotiin. Jos olen enää täyspäinen siinä vaiheessa.