Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti ei saa valittaa ja pitää aina olla tyytyväinen?

Vierailija
18.05.2017 |

Nöin kärjistettynä. Mies kun elättää, niin mies määrää tahdin. Joka kerta mies vetää tuon "minä maksan kaiken"-kortin, kun vähänkin kehtaa arjesta valittaa.

Mies käy töissä ja tuo rahan. Ok. Nainen hoitaa lapset, siivoaa ja laittaa ruokaa. Ok. Naisella on oma työpäivä ja miehellä oma. Entäs illay ja viikonloput? Lastenhoito pitäisi jakaa, samoin muut arjen asiat. Kummatkin vanhemmat saisi omaa aikaa, pääsisi viihteelle ja omien harrastusten pariin. Sehän olisi reilua.

Mutta ei meillä. Ja tästä kehtaan valittaa ja tästä saan huudot. Mies menee omia menojaan illat ja viikonloput. Minulla jatkuu lastenhoito. Taukoa ei ole.

Jokseenkin epäreilu kuvio. Minusta. Mies ei näe asiassa ongelmaa. Niin kauan, kun hän elättää, hänellä myös oikeus vapaa-aikaa. Työ kun on niim rankkaa.

Ja tämähän on perseestä. Minä olen nyt lyönyt hanskat tiskiin. Mies ei kiinnosta. Seksiä yritti vielä vinkua, mutta tein selväksi, että sitten, kun arvostaa minua puolisona, äitinä ja ihmisenä. Tasavertaisena. Tästä sain taas haukut.

Sanokaa nyt, että en ole ainut, kenellä näin paska mies?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Meillä lapsi on 6,5kk ikäinen. Mies käy töissä ja minä hoidan lasta. Pidän kodin puhtaana ja hoidan lapsen mutta mies käy ruokakaupassa ja tekee ruoat. Sanoo aina myös ettei tarvitsisi niin siistiä olla kotona. Minulle siivoaminen on kuin terapiaa. Vauva vielä on rinnassa paljon kiinni joten en ala vaatimaan mieheltä enempää. Tiedostan kuitenkin että jos tekisimme toisen lapsen, ei oma työkuormani ainakaan kevenisi vaan hoitaisin täysin silloin kaksi lasta ja kodin. En jaksaisi. Siispä olen päättänyt että minulle riittää yksi lapsi.

Sinun tilanteessasi eroasin. En nää tuossa muuta mahdollisuutta. Älä pilaa elämääsi ja jää tuon miehen kanssa. Ei tilanne tuosta ainakaan kuulosta helpottavan. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan