Onko joku muukin saanut plussan viikkoa ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa? kp 21/28
Tämän mahdollisti aikainen ovis kp 11, 10 päivää oviksesta tuli plussa testiin.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen!!
en muista kuinka monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamista tein positiivisen raskaustestin,mutta joka tapauksessa monta päivää ennen.
Kyseessä oli neljäs raskauteni, ja tapahtuneen vahingon jälkeen otin välittömästi jälkiehkäisypillerin. Koska raskauden ensioireita alkoi ilmaantumaan juuri samoin kuin aiemmissa raskauksissani, tein piruuttani testin, vaikka arvasin jo ennalta tuloksen. Nyt tämä yllätys on teini, enkä vaihtaisi pois.
Piti vielä sanoa, että seksi oli tuoloin niin harvinaista herkkua, että tiesin tasan koska raskaus alkoi.
Olen tehnyt. Minulla ovulaatio vaihtelee ilmeisesti paljon. Ultran perusteella joku raskaus on alkanut juuri ennen kuukautisia, toinen aika pian kuukautisten jälkeen. Eli varmoja päiviä ei ole.
Minä olen!!
en muista kuinka monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamista tein positiivisen raskaustestin,mutta joka tapauksessa monta päivää ennen.
Kyseessä oli neljäs raskauteni, ja tapahtuneen vahingon jälkeen otin välittömästi jälkiehkäisypillerin. Koska raskauden ensioireita alkoi ilmaantumaan juuri samoin kuin aiemmissa raskauksissani, tein piruuttani testin, vaikka arvasin jo ennalta tuloksen. Nyt tämä yllätys on teini, enkä vaihtaisi pois.