¤¤¤Heinämammojen ma-ti¤¤¤
Kommentit (24)
Nimiasiaa ainakin. Eli meillä on molemmille siinä sairaalan lapussa nimet olemassa, mutta tytön nimeä pitäis kyllä vielä miettiä, kun se ei ollu ihan viimeisen päälle vielä mieluinen. Tai kun miehellle ei kelvannu mun ykkösvaihtoehto. Kummeista ei sen sijaan oo tietoa ja en tiedä, mikä ratkaisu taas keksitään.Hyviä vaihtoehtoja ois, mutta kun ne sulkee toisensa pois. No, yks on kuitenki jo tiedossa.
Heddastiina. Oisko s-postiosoitetta. Rattaat vois kuitenki kiinnostaa, jos sattuu sopivanlaiset ja hintaiset.
T@hti
Tulipas sitten laitettua ihan typerä otsikko tuohon esittelypinoon. Mutta ei tullut äkkiä muutakaan mieleen. Meidän " heinähatut" kun teilattiin..Se on kuulemma käytössä heinäkuussa yrityksen aloittaneilla..
Onneksi näillä viikoilla on jo suht. hyvät mahdollisuudet selvitä, jos Niilo jo syntyisi pian. Toivottavasti hän nyt viihtyy siellä masussa, kun äitikin lepää. Kunhan äiti ei vain stressaisi sitä, miten kotona pärjätään ym. En nyt muista, oliko hänellä jo ennestään lapsia.
Luin muuten kirjasta Syntyy uusi ihminen (Nilsson, Hamberger) taulukon, jossa oli vauvan eloonjäämismahdollisuudet eri viikkoina. Se oli ruotsalaistilasto vuosilta 1991-2000.
rv 23: 44%
24: 63%
25: 73%
26: 81%
27: 88%
28: >90%
Eikö ole hurja kasvu noilla aina viikonkin erolla! Aika hurjaa ja huojentavaa. Tosin itse uskon, että kärvistelen jumbomahan kanssa kyllästyneenä vielä rv 42... Esikoinen syntyi siis " jo" 41+2, olin jo siinä vaiheessa asennoitunut siihen, että käynnistetään kun rv 42 on täynnä.
Huomenna on lääkärineuvola. Kiva kun pääsee kuulemaan onko kaikki kunnossa. Ostin tänään kaksi ihanaa mammapaitaa lisää. Nyt on taas mitä laittaa päälle :)
Minkälaisia " vyötärön" ympärysmittoja teiltä löytyy? Siis navan kohdalta mitattuna. Mulla oli viikonloppuna muistaakseni 102 cm. No, huomenna kuulee sf-mitan.
Nyt on pakko alkaa lukea tenttiin... Olispa jo kesäkuu...
Liinaharja 26+5
EelaSofie. Viehän siskollesi lämpimiä terveisiä. Toivotaan kovasti, että pikkuinen pysyisi vielä mahan sisäpuolella keräämässä viikoja itselleen.Äidille kovasti jaksamisia lepäilyyn!
Lumituiskuja uhmaten piti vain tänään lähteä liikenteeseen. Autolla kylläkin. Aamulla vietiin esikoinen ja naapurit 5-v kerhoon, iltapv oli mun nla ja kuopuksen nla ja hammaslääkäri. Hyvin meni onneks reissut.
Mulla painoa tullu kaikkiaan 5kg, rr 100/55 ja hb 114 (2 rautatabl popsin päivässä), sf 22. Mahan koosta vois kyllä luulla, että ois enemmänkin. Vauvan syke 135.
Vakuutusvarauksen tein Pohjantähteen, kun siellä on meidän kaikki vakuutukset ja tuo on sitte voimassa 65 ikävuoteen asti. Esikoisella ei oo juuri tarvittu, mutta toiset on atoopikkoja ja rasvarahat ja lääkärikulut on saatu mukisematta.
Liitoskivut on jo ruennu vaivaamaan ja Anitan tukivyötä käytän selän takia. Että kyllähän ne myös tahtia välillä hidastaa ja varsinkin lattialla lojuvia tavaroita on vaikea keräillä.
Muuta en sitten muistakaan.
T@hti