Auttakaa! Kusen kohta housuun!! Ja pääsen vessaan vasta puolen tunnin päästä
Odotan vilkkaasti liikennöidyllä alueella bussia, olen töissä n.puolen tunnin päästä, bussin pitäisi tulla kohta. Viimeksi olen käynyt vessassa klo 6.30 aamulla ja olen juossut koko aamun paikasta toiseen, juonut kahvia ja vettä monta kupillista ja pullollista.
Nyt tuntuu että räjähtää!! Ei mitään mahiksia mennä puskaan tai metsikköön kun sellaisia ei tässä ole ja pysäkin katoskin on lasia! Kohta bussi tulee ja menee n. 30 min ennen kuin olen töissä. En tiedä miten uskallan nousta tästä penkiltä seisomaan kun meinaa ihan kist että kusen housuun! Ihan yhtä helv.tämä
Kommentit (32)
Kerro mihin pysäkille hyppäät. Minä tulen auttamaan. Tulet kyytiini ja suhautat suuhuni.
SETÄ SPERMA
älä herran jumala pidätä pissaa!! Sun virtsarakko venyy ja se ei ole hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten korkeastikoulutetut eli päästä bussissa allesi:
http://ylioppilaslehti.fi/2013/02/yl-raportti-paskoimme-housuun-bussiss…
Korkeakoulutetulle kun tuo ei ole yhtä tavallista kuten sinulle, niin kai sitä kerran kokeilla saa. Miten muuten osaisi samaistua syrjäytyneisiin?
Vierailija kirjoitti:
älä herran jumala pidätä pissaa!! Sun virtsarakko venyy ja se ei ole hyvä juttu!
On se parempi kuin hankkia hyperaktiivinen rakko ja hypätä paniikkipissalla kerran puoleen tuntiin.
Paljonko tällä helteellä edes muodostuu virtsaa, ellei juo ämpäritolkulla. Hikenä haihtuu ilmaan suurin osa.
Ja sitten käy niin, että kun olet menossa viimein vessaan, housut jo lähes kintuissa, niin lirautat ekat pissat alushousuille/reisille.
Anna mennä housuun, kyllä kesä kuivaa minkä kasteleekin
Tuossa tilanteessa ei tulisi mitään kirjoittelusta johonkin.
Ajattele iloisia asioita kuten veden suloista lorinaa . Blup blup blup suihkuava vesi tulee paineella suihkulähteestä ja lorisee ihanasti . Lori lori lori
Vierailija kirjoitti:
Ajattele rauhoittavia asioita, kuten vesisadetta tai -putousta. Liplattavat laineetkin rauhoittavat mieltä.
Huh, helpotus, ketju jo 8 vuotta vanha, joten ehkä ap selvisi jotenkin :D.
Mutta kaikesta vähiten kannattaa ajatella liplatteluja tai muutenkaan vesielementtejä.
Ehdin jo eläytyä ja tuntea ap:n tuskan.
Vanhojen ketjujen nostelijat, älkääpä pelotelko ihmisiä.
Oletko kertonut anopille?