Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet rintsikat ottaisitte vkon reissuun mukaan?

Vierailija
18.05.2017 |

Yritän pakata mahdollisimman vähän mukaan. Alkkarit ja sukat menevät pieneen tilaan, mutta kaarituelliset rintsikat vievät enemmän. Riittääkö esim. 3-4 jos ei jaksa alkaa pesemään? Tiedän, että tyhmä kysymys.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan mukaan viikon reissuun kahdet, yhdet tummat ja yhdet vaaleat. Helppohan ne on illalla huuhtaista ja taas saa puhdasta päälle seuraavana päivänä. Reissuun tulee niin paljon muutakin mukaan, en viitsi täyttää laukkua turhilla tavaroilla.

Vierailija
42/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että rintsikat pitää vaihtaa viikoittain. Ei mulla ainakaan pienitissisenä ala hiki haista rintsikoissa, pesen ehkä kerran kuussa rintsikat jos sitäkään. :D

Sama. :D Joskus mennyt kuukausia, ettei ole muistunut mieleenkään pestä... Ilmeisesti ei pikkutisseissä aluset samalla tavalla hikoa.

Hyi saatana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkikohtani oli ap:n "Koetan pakata mukaan mahdollisimman vähän". No juu, jos pelkästään rintaliivejä otat neljät, niin mitä muuta? 12 hametta, viidet bikinit, yhdeksät kengät...? Se on VIIKKO.

Vierailija
44/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen, että lähtisin nyt vaikka viikoksi +20-25 lämpimään maahan kaupunkilomalle ja ohjelmassa olisi kaupunkikävelyä turistina, illallisia, seksiä ja sen sellaista, niin kyllä ottaisin mukaan ainakin neljät liivit. Liivit miettisin vaatteisiini sopivaksi mm. väritykseltään ja luonnollisesti yhtäkään rumia ja huonoja en mukaan kelpuuttaisi. Alusvaatteet ovat minulle yksi pukeutumisen tärkeimmistä kulmakivistä. Liivit eivät paljoa tilaa vie, mutta jos mieleiset sellaiset kotiin jättää, niin kyllä harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan