Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet rintsikat ottaisitte vkon reissuun mukaan?

Vierailija
18.05.2017 |

Yritän pakata mahdollisimman vähän mukaan. Alkkarit ja sukat menevät pieneen tilaan, mutta kaarituelliset rintsikat vievät enemmän. Riittääkö esim. 3-4 jos ei jaksa alkaa pesemään? Tiedän, että tyhmä kysymys.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintaliivit pesee liian harvoin, lika ja hiki voivat pinttyä ja imeytyä kankaan kuituihin, eivätkä ne välttämättä lähde enää pesussa pois. Silloin liivit voivat tuoksahdella ikävästi pesun jälkeenkin, joten ne ovat pilalla. Hiki voi myös haurastuttaa kuituja.

Vierailija
22/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes omista kuin 3 liivit joten voisin ottaa matkalle kaikki mun rintsikat. Mut joo oli rantaloma tai kaupunki niin 2 riittää. Peset käsin jos tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kuuma niin kahdet riittää. Tämä edellyttää kuivien pesua iltaisin. Jos ei hälyä pestä niin joka päivälle puhtaat liivit. Jos on kuuma niin kahdet/ päivä.

Siis edellyttää liivien pesua iltaisin. Ja jos ei halua pestä, niin liivit/ päivä.

Vierailija
24/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pakata mahdollisimman vähän mukaan. Alkkarit ja sukat menevät pieneen tilaan, mutta kaarituelliset rintsikat vievät enemmän. Riittääkö esim. 3-4 jos ei jaksa alkaa pesemään? Tiedän, että tyhmä kysymys.

Varmaan riippuu aapeen tisseistä?

Koko,muoto,malli? Tarvitsetko välttämättä liivejä ollenkaan?

Minne menet,hikoiletko?

Harrastatko seksiä? Onko mällit rintojen välissä?

Noilla perustiedoilla varmaan osaan vastata?

Vierailija
25/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet. Yhdet mustat ja yhdet valkoiset.

Vierailija
26/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet. Yhdet päälle ja yhdet laukkuun. Pikkupyykin voi pyykätä käsin reissussa.

Vierailija
27/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee lämpimään ja hikoilee herkästi, niin yhdet per päivä tai sen verran, että voi välillä pestä. Itselläni taisi olla viikon reissussa mukana yhteensä 4:t, joita sitten pesinkin käsin reissun aikana. Eniten yllätti se, että 8:t + päällä olleet alkkarit eivät riittäneet, vaan olisi pitänyt varata 2:t per päivä.

Vierailija
28/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet yhdet käytössä ja toiset varalla

Vierailija
29/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa rintsikat, luomu on ihanaa

Vierailija
30/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen hikitissejä ootte?

Vierailija
31/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kohteen lämpötilasta, mitä aktiviteetteja tehdään, onko kaupunkiloma, rantaloma, sporttihenkinen loma, seksivauloma? Minkälainen vaatetus on pääsääntöisesti (hellehepeneet -> tarvitaan muuntautuvia rintaliivejä...)

Itse pakkaan aina

"yleisrintsikat". Ne jotka ei kiristä eikä purista. Ne laitetaan lentomatkan ajaksi, sitten kun mennään ostoksille / kaupoille / kuljeksimaan.

Pushupit. Baariin. Bileisiin. Makuuhuoneeseen.

Ja kohteesta riippuen otan mukaan ne muunneltavat rintaliivit.

Rintaliivien väri määräytyy tietenkin paitojen / toppien värityksen mukaan, mitä on laukkuun pakattu. Kaupunkilomalla todennäköisesti tummempia värityksiä, etelänrannalla puuteri-valkoinen...

Vierailija
32/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kahdet - mustat ja valkoiset. Tietty jos menen salille tai muuten urheilen reissussa otan sitä varten vielä yhdet.

Vierailija
33/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni riippuu matkakohteesta ja aktiviteeteista. Jos olen lähdössä viikoksi rantalomalle, tapaa mulla olla kahdet mukana ja yhdet päällä eli yhteensä kolmet. Rantalomilla käytän rintaliivejä pääasiassa vain iltaisin suihkun jälkeen, eli periaatteessa pärjäisin kaksilla liiveillä, mutta yhdet ovat varalla jos sattuu sotkeentumaan tms.

Viikon kaupunkilomalla kuumalle ilmalle ottaisin ehkä 4+päällä olevat. Näin olisi mahdollisuus siihen, että päivisin saisi pitää yhdet liivit, illaksi suihkun jälkeen puhtaat joita sitten voisi käyttää vielä seuraavana päivänä ja kierto alusta. Viileällä ei tarvitsisi ihan noin monia, toki jos kuumalla ilmalla on valmis pesemään liivejä niin silloinkin pärjää vähemmällä.

Vierailija
34/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle riittää yhdet. Jos on kumat olosuhteet, niin välillä bikinien yläosa on mukavampi.

Vierailija
35/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat päälle ja kahdet mukaan (mustat ja nudet). Käytän yleensä samoja 3-4 päivää.

Vierailija
36/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä olevien lisäksi riittää yhdet ellei sitten jotain tiettyjä vaatteita varten tarvi tietynlaisia tai sitten esim sporttimalleja, jos on urheiluhenkisemmällä lomalla.

Vierailija
37/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet

Vierailija
38/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhdet luottorintsikat ja sit ehkä mahdollisesti varalle toiset riippuen vähän millaiset vaatteet on. En tiennytkään että rintsikat pitää vaihtaa viikoittain. Ei mulla ainakaan pienitissisenä ala hiki haista rintsikoissa, pesen ehkä kerran kuussa rintsikat jos sitäkään. :D

Vierailija
39/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi yhdet. Jos aikoisin harrastaa paljon hotellilla/"kotioloissa" loikoilua, voisin ottaa myös toiset, mukavammat "rönötysrintsikat".

Vierailija
40/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että rintsikat pitää vaihtaa viikoittain. Ei mulla ainakaan pienitissisenä ala hiki haista rintsikoissa, pesen ehkä kerran kuussa rintsikat jos sitäkään. :D

Sama. :D Joskus mennyt kuukausia, ettei ole muistunut mieleenkään pestä... Ilmeisesti ei pikkutisseissä aluset samalla tavalla hikoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi