Onko teillä joitain epätavallisia kykyjä tai ominaisuuksia?
Kommentit (50)
Pystyn pieremään ja röyhtäisemään samaan aikaan.
Tämä nyt kuulostaa oudolta. En väitä että olisin selvännäkijä tai mitään. Mutta aina välillä kun jotain isompaa on tapahtunut, olen saanut jonkinlaisen aavistuksen siitä jo etukäteen. Joskus se on tullut unessa, joskus se on vain tunne mikä tulee juuri vähän ennen. Esimerkiksi näin on tapahtunut minulle nuorena kun ajoin mopolla kolarin. Juuri kun käynnistin mopoa n.10min ennen onnettomuutta, ajatus kolarista käväisi mielessäni. En tiennyt miksi, eikä selkeästi tullut sellainen olo että kohta ajan kolarin, enhän olisi tietysti edes lähtenyt ajamaan jos olisin arvannut. Mutta sellainen lyhyt väläys kävi silmissä ja mietin miten kauheaa olisi ajaa päin autoa. Ja sitten juuri ennen kotia se tapahtui. Samoin mulle alkoi usein käydä mielessä "mitä jos tulisin raskaaksi", jo pari kuukautta ennen kuin ehkäisy petti ja oikeasti tulin raskaaksi. Samoin mulle tuli aika vahva tunne mun veljen tyttöystävän raskaudesta noin viikko ennen kuin kertoivat mulle.
Näitä on ollut aika paljon.
Olen immuuni jännämiehille tai nuorison kielellä fuckboylle.
Esim näen punaisen valokehän ihmisen kipukohdan ympärillä.
Näen pyöreän, ruskean auran jokaisessa karhussa.
Pystyn välttelemään siivoamista myös huomennakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt kuulostaa oudolta. En väitä että olisin selvännäkijä tai mitään. Mutta aina välillä kun jotain isompaa on tapahtunut, olen saanut jonkinlaisen aavistuksen siitä jo etukäteen. Joskus se on tullut unessa, joskus se on vain tunne mikä tulee juuri vähän ennen. Esimerkiksi näin on tapahtunut minulle nuorena kun ajoin mopolla kolarin. Juuri kun käynnistin mopoa n.10min ennen onnettomuutta, ajatus kolarista käväisi mielessäni. En tiennyt miksi, eikä selkeästi tullut sellainen olo että kohta ajan kolarin, enhän olisi tietysti edes lähtenyt ajamaan jos olisin arvannut. Mutta sellainen lyhyt väläys kävi silmissä ja mietin miten kauheaa olisi ajaa päin autoa. Ja sitten juuri ennen kotia se tapahtui. Samoin mulle alkoi usein käydä mielessä "mitä jos tulisin raskaaksi", jo pari kuukautta ennen kuin ehkäisy petti ja oikeasti tulin raskaaksi. Samoin mulle tuli aika vahva tunne mun veljen tyttöystävän raskaudesta noin viikko ennen kuin kertoivat mulle.
Minulle on käynyt turhan usein niin, että toiveeni toteutuvat. Olenkin tullut aika varovaiseksi sen suhteen, mitä toivon. Pohjimmiltaan se on kuitenkin taikauskoa.
Osaan piirtää täydellisen ympyrän ilman harppia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt turhan usein niin, että toiveeni toteutuvat. Olenkin tullut aika varovaiseksi sen suhteen, mitä toivon. Pohjimmiltaan se on kuitenkin taikauskoa.
Piti kirjoittaa, että myös pelot usein toteutuvat. Esim. tuttava joutui hakatuksi ja mietin, että olisi hirveää tulla hakatuksi, ja sitten tulin.
Miehelläni on ollut muutamasta suuresta tapahtumasta (jokin onnettomuus) enneuni. Ja aamulla lukenut asiasta lehdestä.
En tiiä, onko tämä kuinka outo, mutta osaan säädellä pieruääniäni. Äänivalikoimaan kuuluu mm. noitapilli, rynnäkkökivääri, ripulipörinä, suden ulvonta ja pommi... Lapsena tällä sai kaverit aina räkättämään hulluna, mutta aikuisiällä ei "kyvylle" paljon käyttöä löydy. En ihan kehtaa enää esiintyä kavereille + pierun huumoriarvo on jostain syystä romahtanut niistä ajoista, kun oltiin 10 :D
Vierailija kirjoitti:
Osaan piirtää täydellisen ympyrän ilman harppia,
No, tuota ei uso erkkikään.
Kykenen autofellaatioon. -m29
Kuulema vain kaksi prosenttia miehistä pystyy
Osaan pieraista, pissata ja yskäistä yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne kaikki kerrat, kun sinulle on tullut jokin olo tai tunne ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Osaan pieraista, pissata ja yskäistä yhtäaikaa.
Sitten kun olet vanha, toivoisit, että olisit opetellut mielummin olemaan yskäisemättä ja pissamatta/pieraisematta samaan aikaan.
Osaan heiluttaa sieraimiani :D Yhden miehen olen elämässäni tavannut, joka osasi saman. Olis varmaan pitänyt lisääntyä kanssaan ja katsoa, periytyykö taito.
Määrittele epätavallinen kyky ja ominaisuus.