Näin lumimyrsky vyöryy Suomen yli varoituskartta hehkuu oranssina
Kommentit (13)
Torstaina törähtää 30 senttiä lunta. Mitä sitten? Ihan normaalia Suomessa. Sen kyllä ymmärrän ja olen huomannut että kaupunkilaiset on nykyään täysin avuttomia. Ei saada edes villasukkia jalkaan tai pipoa päähän. Sitten hytistään ja inistään kylmyydestä.
Juu ja seuraavalla viikolla sataa taas vettä ja +5 astetta. Ihan turhaa duunata edes tuota märää kun se sulaa pois 2 päivässä.
Olen kotona keskiviikon ja torstain. Käyn ruokakaupassa tänään ja huomenna.
Onneksi asun kerro niin ei tarvitse kolata lumia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asun kerro niin ei tarvitse kolata lumia.
Siis kerrostalossa.
Tuosta määrästä ei kannata putsailla pois kuin autojen urat.
Ei törähdä. Vettä sataa ja ehkä räntää. Tulee vetinen ja lauha talvi etelään ainakin.
Heti on suunnilleen maailmanloppu jos tulee keli jossa ei pärjää sitten pikku kengillä ja ilman päähinettä sekä hanskoja?
Eläkeläisillä on siis lumen kolaamista.
Me nuoremmat asutaan vuokralla kerrostalossa ja katsotaan ikkunasta lumiauraa.
Eli nyt kun varoitetaan niiin tuleekin oistavat ulkoilukelit, ei tuule eikä sada.
Nämä varoitukset on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Torstaina törähtää 30 senttiä lunta. Mitä sitten? Ihan normaalia Suomessa. Sen kyllä ymmärrän ja olen huomannut että kaupunkilaiset on nykyään täysin avuttomia. Ei saada edes villasukkia jalkaan tai pipoa päähän. Sitten hytistään ja inistään kylmyydestä.
Älä jaksa. Olet ymmärtänyt ja huomannut kovin väärin. Kyllä täällä kaupungissa, ihan Helsingissä jopa, on talvitamineet muillakin kuin minulla. Ja tosiaan, tiedät oikein, ettei ole villasukkiakaan saatu jalkaan. Siinäpä oikea selvännäkijä. Voi hyvää päivää.
Kyllä on ikävä entistä aikaa.
Nykyään kaikki on vaarallista ja kaikesta saa syövän ja kaikkeen kuolee.
Pitäs vaan istua kotona pimeässä ja syödä pupun ruokaa.