Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joitain epätavallisia kykyjä tai ominaisuuksia?

Vierailija
17.05.2017 |

Mitä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus vaan "tiedän" mitä seuraavaksi tapahtuu. 

Osaan pierrä ilman ääntä. Eli oon suhareitten kuningatar. 

Vierailija
42/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on koiran hajuaisti. On enemminkin kirous kuin lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani osaavat kertoa, milloin alkaa satamaan. Tai ainakin että milloin sataa

Vierailija
44/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kyky nähdä asioita joita tapahtuu etukäteen..lapselleni on sama kyky,lisäksi kun katsomme TV:tä niin hän saatta sanoa näyttelijöiden vuorosanat etukäteen ilman,että niitä on vielä sanottu.Hän ei vain tiedä mistä se johtuu,että hänelle näin tapahtuu.Minulla menee aina kylmät väreet selässä,kun tämä taas tapahtuu.

Vierailija
45/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn puhumaan naisen illan aikana siihen tilaan, että yö vietetään yhdessä lakanoiden välissä. Kaikkien naisten kanssa se ei onnistu mutta pystyn aistimaan senkin aika pian. Alkoholia ei sitten saa olla yhtään mukana pelissä, sitten se ei onnistu.

Ps. Olen nykyään parisuhteessa enkä tee sitä enää mutta joskus huomaan vieläkin, että naiset on menossa hypnoosiin.

Vierailija
46/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. En pysty laittamaan kieltä rullalle (perhe naureskelee mulle kun kaikki 3-vuotiaasta lähtien pystyy)..

Tämä on itse asiassa ihan genetiikkaan liittyvä juttu - osa ihmisistä saa kielen rullalle ja osa ei, sille ei voi mitään :D

Vierailija
47/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla enneunia, pienistä arkisista asioista. Mm. oman työpaikkani näin enneunena, tosin olin hakenut sinne, mutta olin hakenut vaikka mitä muuta. Näin unta, että sain kirjeen ihmiseltä, josta en ollut kuullut pitkään aikaan. Seuraavana päivänä oli kirje täsmälleen samanlaisessa kuoressa laatikossa. Kirje oli jo matkalla, kun näin unen. Näin myös parin luokkakaverin aikuiskoulutuksessa pääsevän töihin. He molemmat olivat hakeneet töitä, mutta sitä en tiennyt. Tämäkin uni toteutui hieman myöhemmin. Valitettavasti lottovoittoa ei ole tullut, vaikka unta olen siitäkin nähnyt. 

Vierailija
48/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn juomaan viinaa monta päivää putkeen paskomatta varsinaisesti housuuni.

Vierailija
49/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Tiedän lähipiirin kuolemat ja raskaudet. Näen ne unessani. Valkoinen höyhen tarkoittaa kuolemaa, pilkillä saatu kala raskautta yms.

Vierailija
50/50 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kääntää sanat takaperin helposti tyyliin: aurinko - oknirua