Onko teillä joitain epätavallisia kykyjä tai ominaisuuksia?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt kuulostaa oudolta. En väitä että olisin selvännäkijä tai mitään. Mutta aina välillä kun jotain isompaa on tapahtunut, olen saanut jonkinlaisen aavistuksen siitä jo etukäteen. Joskus se on tullut unessa, joskus se on vain tunne mikä tulee juuri vähän ennen. Esimerkiksi näin on tapahtunut minulle nuorena kun ajoin mopolla kolarin. Juuri kun käynnistin mopoa n.10min ennen onnettomuutta, ajatus kolarista käväisi mielessäni. En tiennyt miksi, eikä selkeästi tullut sellainen olo että kohta ajan kolarin, enhän olisi tietysti edes lähtenyt ajamaan jos olisin arvannut. Mutta sellainen lyhyt väläys kävi silmissä ja mietin miten kauheaa olisi ajaa päin autoa. Ja sitten juuri ennen kotia se tapahtui. Samoin mulle alkoi usein käydä mielessä "mitä jos tulisin raskaaksi", jo pari kuukautta ennen kuin ehkäisy petti ja oikeasti tulin raskaaksi. Samoin mulle tuli aika vahva tunne mun veljen tyttöystävän raskaudesta noin viikko ennen kuin kertoivat mulle.
Näitä on ollut aika paljon.
Minulle on käynyt turhan usein niin, että toiveeni toteutuvat. Olenkin tullut aika varovaiseksi sen suhteen, mitä toivon. Pohjimmiltaan se on kuitenkin taikauskoa.
Jospa sinullakin tuo on selvännäköä eikä toiveiden toteutumista? Eli näät ennalta nuo tapahtumat ja luulet niiden olevan toiveitasi.
Vierailija kirjoitti:
Osaan heiluttaa sieraimiani :D Yhden miehen olen elämässäni tavannut, joka osasi saman. Olis varmaan pitänyt lisääntyä kanssaan ja katsoa, periytyykö taito.
Minäkin osaan.
Pystyn olemaan epätavallisen huomaamaton. Ei ole mielekästä kutsua tätä ominaisuutta "kyvyksi", koska se ei ole kontrolloitavissani.
Keskusteltaessa yliluonnollisista kyvyistä mainitaan usein kyky olla näkymätön; huomaamattomuus on niin lähellä näkymättömyyttä kuin pääsee :)
Aistin ketkä ovat puhuneet minusta pahaa. Heidän seurassaan ei ole hyvä olla, mutta silti välillä paljasta itsestäni heille arkojakin asioita ja he saavat lisää juoruttavaa.
On harmillista huomata kuinka ovat juorunneet minusta ihmisille joita en tunne alkuunkaan ja näiden tyyppien asenne minua kohtaan on kovin tuomitseva. Juoruilijat levittävät perättömyyksiä...
Terkkuja:
E
J
A
S
jne.
Näen joskus unia tulevaisuudesta. Liekkö tuo sitten oma kyky, vaan maailmankaikkeuden tarjoamaa.
Sinkkumies
Käyttäjä1800 kirjoitti:
Pystyn joskus tietämään etukäteen, että mitä joku tulee sanomaan vaikka minun ei mitenkään pitäisi tietää sitä. Ensimmäisen kerran huomasin sen koulussa reilut 20 vuotta sitten, kun tiesin etukäteen, että mitä ruokaa tulemme kotitaloustunnilla tekemään ja tiesin siis etukäteen, että opettaja sanoisi niiden ruokien nimet ääneen. Sen jälkeen tätä on tapahtunut muutaman kerran, että olen arvannut ennalta että mitä joku sanoo ilman mitään vihjeitä siitä, että mitä hän saattaisi sanoa.
Sama. Joskus tiedän miten koko keskustelu käydään etukäteen. Joko olen nähnyt siitä unta tms.
Sinkkumies
Omat erikoisuuteni liittyvät lähinnä omaan fysiikkaan.
1. En saa krapulaa. Koskaan.
2. Lopetin nuorempana vuosia käyttämäni rankat ja addiktoivat päihteet pelkästään omalla päätöksellä ja helposti.
3. Voin niin halutessani "ajaa koko yön" eli kykenen orgasmin jälkeen jatkamaan seksiä muutamien minuuttien toipumisajan kuluttua.
4. Kyllästyin vanhemmiten kertyneeseen melkein 20 kilon ylipainooni. Muutin ruokavaliotani karsimalla turhimpia rasvoja kuten rasvaiset maitotuotteet ja sipsityyppiset naposteltavat. Muuten syön kuin ennenkin. Tein tämän 1 ½ vuotta sitten ja nyt olen tavoitepainossa. En ole laihduttanut missään vaiheessa enkä myöskään lisännyt liikuntaa.
Saan jalan niskan taakse seistessäni toisella jalalla.
Lisäksi minulla on todella liikkuvat varpaat, joilla osaan mm. avata lukossa olevia ovia ja tarttua yhdellä jalalla sopivan mallisiin kahvikuppeihin sekä juoda niistä. Kätevää silloin, kun kädet esim. täynnä astioita, mutta muuten kykyni varmaan saisivat jokun viattoman sivustakatsojan kilauttamaan manaajalle. :D
Olen joskus haaveillut, että opettelisin maalaamaan jaloillani yhtä hyvin kuin osaan käsillä. Sitten kyvystä olisi jotain hyötyäkin.
1. Pystyn nostamaan vaan toista kulmakarvaani
2. Pystyn taivuttamaan kaikki sormet ensimmäisestä nivelestä koukkuun
3. Pystyn taivuttamaan peukalon kiinni käsivarren alaosaan.
4. Saan levitettyä varpaat räpylämäisesti levälleen, helpottaa varpaankynsien lakkaamista :)
4. En pysty laittamaan kieltä rullalle (perhe naureskelee mulle kun kaikki 3-vuotiaasta lähtien pystyy)..
Kykyni on kauhea potenssi ja erityisominaisuuteni on hirrrrveä pamppu.
Minulla on sellainen kyky että osaan käsitellä naisia.
Toinen kyky on sellainen että saan naisen joskus märäksi pelkällä olemuksellani.
Paras kyky on se että osaan virtsata lumihankeen oman nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt kuulostaa oudolta. En väitä että olisin selvännäkijä tai mitään. Mutta aina välillä kun jotain isompaa on tapahtunut, olen saanut jonkinlaisen aavistuksen siitä jo etukäteen. Joskus se on tullut unessa, joskus se on vain tunne mikä tulee juuri vähän ennen. Esimerkiksi näin on tapahtunut minulle nuorena kun ajoin mopolla kolarin. Juuri kun käynnistin mopoa n.10min ennen onnettomuutta, ajatus kolarista käväisi mielessäni. En tiennyt miksi, eikä selkeästi tullut sellainen olo että kohta ajan kolarin, enhän olisi tietysti edes lähtenyt ajamaan jos olisin arvannut. Mutta sellainen lyhyt väläys kävi silmissä ja mietin miten kauheaa olisi ajaa päin autoa. Ja sitten juuri ennen kotia se tapahtui. Samoin mulle alkoi usein käydä mielessä "mitä jos tulisin raskaaksi", jo pari kuukautta ennen kuin ehkäisy petti ja oikeasti tulin raskaaksi. Samoin mulle tuli aika vahva tunne mun veljen tyttöystävän raskaudesta noin viikko ennen kuin kertoivat mulle.
Näitä on ollut aika paljon.
Onpa ihmeellistä että kun ajelee mopolla niin joskus käy mielessä, että onnettomuus on mahdollinen. Ja joskus se sitten sattuukin omalle kohdalle. Tai jos on seksuaalisesti aktiivinen ja käy mielessä että raskaaksikin voi tulla ja sitten niin käykin. Wau, ihmeellistä.
Kyllä te naiset saatte väännettyä ihan tavallisista asioista jotenkin yliluonnollisia, se jos joku on epätavallinen kyky.
ja miksei hamsterissakin kirjoitti:
Näen pyöreän, ruskean auran jokaisessa karhussa.
Montako karhua sun pitää juoda ennen kuin se onnistuu?
Mikä se on?