Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kipu ylävatsalla ja lapaluiden välissä olevassa selkärangan pätkässä. Mitä voi olla?

Vierailija
17.05.2017 |

Alkoi yhtäkkiä tuossa 16 aikoihin tänään, en ole syönyt mitään erityistä, en ole myöskääm tehnyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Särkee niin kovasti että meinaa itku tulla. Buranaa 600mg+ panadol1g olen ottanut silloin klo 16 ja n. Tunti sitten uudelleen, mutta ei auta mitään:( Aamulla pitäisi töihin kyetä ja nyt ei voi olla mitenkään päin kun sattuu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä lisään, että nyt tuo ylävatsa tuntuu kramppaavan ja särkee myös kylkiluita. Ap

Jospa soittaisit päivystykseen ja kysyisit sieltä? Eihän tuo nyt oikein hyvältä kuulosta.

Vierailija
22/24 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäninfarkti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi kipu, kun oli haimatulehdus. Ja en ole alkoholisti, vaan siellä oli sappikivi kiilannut haimateihin ja aiheuttanut sen tulehduksen. Viikko tiputuksessa sairaalassa, rauhoiteltiin tulehdus ja myöhemmin sappi veks leikkauksella. Suosittelisin sulle nyt sinne päivystykseen menoa, sillä jos se on tuollainen kuin mulla, niin ei ole leikin asia. Mä kärvistelin kotona neljä päivää, lääkäri oli sitä mieltä, että kaksikin oli jo liikaa. Mars mars..

Vierailija
24/24 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei olut vakavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi