Nyt mammat boikottiin, Tokmanni ei tahdo palvella asiakkaitaan
Kommentit (61)
Kannattaa alkaa boikotoida ihan joka paikkaa koska sellaista ei ole missä yksikään asiakaspalvelija ei olisi joskus pitänyt jotain asiakasta huvittavana :)
Vai, että mammat boikottiin. Onnistuu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa boikotoida ihan joka paikkaa koska sellaista ei ole missä yksikään asiakaspalvelija ei olisi joskus pitänyt jotain asiakasta huvittavana :)
Mutta on niitä, jotka eivät kerro sitä julkisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tänne järjestetty minulle noitavaino. Ehdin käydä kirjastossa ja kun tulin takaisin, tänne on tehty ihan ketju minun haukkumista varten.
Ei pidä ottaa niin vakavasti, en haukkunut asiakasta, ihan vain ohimennen kävi mielessä että miksihän jotkut asiakkaat kuvittelevat opiskelijan olevan asiantuntija, ja avauduin siitä tänne.
T. Noitavainon kohdeSä et ymmärrä sun roolia töissä, kysy neuvoa kokeneemmalta työntekijältä ja yritä kohdella asiakkaita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Ja koska varmasti tykkäät ainakin siitä palkasta, niin älä ole niin typerä että haukut nimellä työnantajaasi netissä! Jos kiinni jäät, niin kusessa oot.
Sä olet nolo
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin tapainen paikka on täynnä erilaisia tavaroita. Miten ihmeessä myyjän pitäisi heti osata vastata noin spesifiin kysymykseen? Kuitenkin auttoi asiakasta ja luki purkin kyljestä hänelle vastauksen.
Kyse ei ole kyse siitä vaan siitä, että asiakkasta tullaan haukkumaan jollekin av-palstalle ja pilataan oman yrityksen imagoa. Selvästikään ei kiinnosta palvella asiakkaita saatika oma työpaikka. Todennäköisesti asiakas EI NÄHNYT mitä purkin kyljessä lukee, joten hän kysyi apua.
Joku myös mainitsi, että työsopimuksessa tälläinen toiminta olisi mahdollisesti kiellettyä.
Ja se Tokmannin imago on... mikä? 😂 Varastomyymälänä sitä olen pitänyt. En todellakaan odota Tokmannille mennessäni yhtään mitään muuta, kuin että joku on kassalla rahastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että yhden oletetun myyjän takia pitäisi boikotoida firmaa? Salli mun nauraa... En boikotoi, siellä on usein hyviä pesuainetarjouksia ja lumenen kasvojenhoitotuotteita saa usein halvalla.
Tarkoitan nyt tuoda esille kuinka paljon työntekijä edustaa firmaa, jossa on töissä koko ajan.
Kyllä minäkin pidän Tokmannista, siksi harmittaa, jos siellä on tällaisia työntekijöitä.
Anteeksi että lisään harmistustasi mutta sellaista liikettä ei olekaan jossa joku asiakaspalvelija ei oli huvittuneena jostain asiakkaasta. Sama koskee ravintoloita. Otan osaa tulevasta nälkäkuolemastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että yhden oletetun myyjän takia pitäisi boikotoida firmaa? Salli mun nauraa... En boikotoi, siellä on usein hyviä pesuainetarjouksia ja lumenen kasvojenhoitotuotteita saa usein halvalla.
Tarkoitan nyt tuoda esille kuinka paljon työntekijä edustaa firmaa, jossa on töissä koko ajan.
Kyllä minäkin pidän Tokmannista, siksi harmittaa, jos siellä on tällaisia työntekijöitä.
Anteeksi että lisään harmistustasi mutta sellaista liikettä ei olekaan jossa joku asiakaspalvelija ei oli huvittuneena jostain asiakkaasta. Sama koskee ravintoloita. Otan osaa tulevasta nälkäkuolemastasi.
Sanon edelleen, että on niitä, jotka eivät kerro sitä julkisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tänne järjestetty minulle noitavaino. Ehdin käydä kirjastossa ja kun tulin takaisin, tänne on tehty ihan ketju minun haukkumista varten.
Ei pidä ottaa niin vakavasti, en haukkunut asiakasta, ihan vain ohimennen kävi mielessä että miksihän jotkut asiakkaat kuvittelevat opiskelijan olevan asiantuntija, ja avauduin siitä tänne.
T. Noitavainon kohdeHei, mutta huomaatko eihän se tunnukaan niin kivalta, kun tehdään ketju itsestä, missä haukutaan omasta mielestäsi olemattomasta syystä. Hetkinen... Mitäköhän itse teit?
T. Karma
Huvittavaa tämä vain on. Mielenkiintoista on että joku suuttui tuosta toisesta aloituksesta niin paljon että piti lapsellisesti "kostaa"?
Olen nähnyt kun tokmannilla joku juoppo on k*sella "eteisessä", lintuja lentämässä, kakkimassa ja istuskelemassa ruokaosastolla niin maine ja tietynlainen arvokkuus tällä paikalla ei ole ainakaan minulla ollut kovin korkealla, enkä kuvittele että jos sieltä lähden sikinsokin pakattujen hyllyjen seasta hakemaan jotain kiinaihmettä eurolla että minulla edes olisi oikeus mihinkään superpalveluun. Halpaa siellä on, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei ne puhu? Täälläkin on monessa keskustelussa kerrottu työkokemuksia. Mites tuo aasiakas-sivusto? Boikotoitko kaikki siellä mainittuja paikkoja myös?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kun tokmannilla joku juoppo on k*sella "eteisessä", lintuja lentämässä, kakkimassa ja istuskelemassa ruokaosastolla niin maine ja tietynlainen arvokkuus tällä paikalla ei ole ainakaan minulla ollut kovin korkealla, enkä kuvittele että jos sieltä lähden sikinsokin pakattujen hyllyjen seasta hakemaan jotain kiinaihmettä eurolla että minulla edes olisi oikeus mihinkään superpalveluun. Halpaa siellä on, se riittää.
Ainakin firma omalla sivullaan vakuuttaa asiakaslähtöisyyttään ja ainakaan tämä firman työntekijä ei vastaa yrityksensä arvoja.
"Asiakaslähtöisyys
Asiakaslähtöisyys taataan ammattitaitoisella henkilökunnalla, luotettavuudella ja turvallisuudella, vastuunottamisella ja keskinäisellä kunnioittamisella.
Tokmannin uudistetun myymäläkonseptin myötä asiakastyytyväisyys myymälöissämme on parantunut huomattavasti. Myymälämme ovat selkeämpiä, tuotteemme löytyvät helpommin, tuotevalikoimamme on uudistunut, hintamme ja kampanjamme ovat hyvin esillä ja houkuttelevat esillepanomme tarjoavat uusia kokemuksia asiakkaillemme. Asiakaspalvelun parantaminen on meille entistä tärkeämpää. Iloisella ja palvelualttiilla henkilökunnallamme haluamme aina jättää asiakkaillemme positiivisen mielikuvan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei ne puhu? Täälläkin on monessa keskustelussa kerrottu työkokemuksia. Mites tuo aasiakas-sivusto? Boikotoitko kaikki siellä mainittuja paikkoja myös?
En voi vastata muiden puolesta, mutta itse en mustamaalannut firmaa, joka tarjosi leivän pöytään. Enkä boikotoi asiakkaiden kertomusten perusteella vaan työntekijöiden, jotka haukkuvat lafkaa/asiakasta, jos firmaakaan se ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin tapainen paikka on täynnä erilaisia tavaroita. Miten ihmeessä myyjän pitäisi heti osata vastata noin spesifiin kysymykseen? Kuitenkin auttoi asiakasta ja luki purkin kyljestä hänelle vastauksen.
Kyse ei ole kyse siitä vaan siitä, että asiakkasta tullaan haukkumaan jollekin av-palstalle ja pilataan oman yrityksen imagoa. Selvästikään ei kiinnosta palvella asiakkaita saatika oma työpaikka. Todennäköisesti asiakas EI NÄHNYT mitä purkin kyljessä lukee, joten hän kysyi apua.
Joku myös mainitsi, että työsopimuksessa tälläinen toiminta olisi mahdollisesti kiellettyä.
Ja se Tokmannin imago on... mikä? 😂 Varastomyymälänä sitä olen pitänyt. En todellakaan odota Tokmannille mennessäni yhtään mitään muuta, kuin että joku on kassalla rahastamassa.
Mikä on varastomyymälä?
No onhan se todella typerää olettaa, että pienipalkkainen kaupan henkilökunta ihan ilokseen käyttäisi vapaa-aikansa perehtymällä semmoiseen 10 000-50 000 tuotteen valikoimaan.
Halpaa kun ostaa, niin halpaa myös saa. Tokmannin oma (ja minkä tahansa muunkin kaupan) ongelma. Työntekijöille maksetaan kurjasti, mutta asiakkaat kiukuttelevat, kun et olekaan orja/ talonmies/ asiantuntija/ henkilökohtainen avustaja/ siivooja/ seuralainen ja pastori samassa paketissa.
Vaikuttakaa kuluttajavalinnoillanne. Jos haluat laatua, mene laadukkaaseen (ei Kiinakrääsää myyvään) myymälään. Tod. näk. on myös kalliimpi - jonka jälkeen ihmetellään, kun on kallista!
Nullius in verba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijakkaa. Kysy oli siitä että kassamyyjä ei ole kaikkien alojen asiantuntija.
Kyse oli siitä, että työntekijä ei halua palvella asiakkaita vaan puhua paskaa asiakkaasta taukohuoneessa. "Se olisi voinut tehdä sen itsekin tai googlettaa tietoa."
Kaikki asiakaspalvelijat tekee sitä, välillä pitää puhaltaa, että kestää taas samoja kysymyksiä ja pyörittelyjä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on varastomyymälä?
Nyt ehkä löysin vastauksen...Onko varastomyymälä siis vanhojen ihmisten määritelmä outlet-myymälälle? Tokmanni ei kyllä oo mikään outlet.
Nikkari kirjoitti:
No onhan se todella typerää olettaa, että pienipalkkainen kaupan henkilökunta ihan ilokseen käyttäisi vapaa-aikansa perehtymällä semmoiseen 10 000-50 000 tuotteen valikoimaan.
Halpaa kun ostaa, niin halpaa myös saa. Tokmannin oma (ja minkä tahansa muunkin kaupan) ongelma. Työntekijöille maksetaan kurjasti, mutta asiakkaat kiukuttelevat, kun et olekaan orja/ talonmies/ asiantuntija/ henkilökohtainen avustaja/ siivooja/ seuralainen ja pastori samassa paketissa.
Vaikuttakaa kuluttajavalinnoillanne. Jos haluat laatua, mene laadukkaaseen (ei Kiinakrääsää myyvään) myymälään. Tod. näk. on myös kalliimpi - jonka jälkeen ihmetellään, kun on kallista!
Oli myyjän palkka tai myymälän imago mikä tahansa, on myymälästä löydyttävä myynnissä olevien kemikaalien käyttöturvallisuustiedotteet, jossa kerrotaan mm. tuotteen myrkyllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muka sanonut, että myyjän pitäisi heti osata vastata. Asiakaspalvelua voi olla juuri se, että selvittää asia, vaikkapa sitten lukemalla purkin kyljestä vastauksen. Asiakkaalle kuitenkin varmasti jäi tilanteesta ihan hyvä mieli, kun myyjä kuitenkin näki sen verran vaivaa, että selvitti tilanteen. Sen sijaan, että olisi vastanut " en tiedä, emme ole saaneet hyönteiskoulutusta."
Myyjänä tule vastaan aika paljon "tyhmiä kysymyksiä." Näitä ei varmaan kuitenkaan kiusallaan kysytä niin asiakaspalvelua on olla asiakasta varten. Ei korottaa itseään osoittamalla asiakkaan tyhmyys.
Jos tapaus ei ollut keksitty, niin todella ala-arvoista tulle nettifoorumille haukkumaan asiakkaitaan. Asiakashan voi oikeasti tunnistaa tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin firma omalla sivullaan vakuuttaa asiakaslähtöisyyttään ja ainakaan tämä firman työntekijä ei vastaa yrityksensä arvoja.
"Asiakaslähtöisyys
Asiakaslähtöisyys taataan ammattitaitoisella henkilökunnalla, luotettavuudella ja turvallisuudella, vastuunottamisella ja keskinäisellä kunnioittamisella.
Tokmannin uudistetun myymäläkonseptin myötä asiakastyytyväisyys myymälöissämme on parantunut huomattavasti. Myymälämme ovat selkeämpiä, tuotteemme löytyvät helpommin, tuotevalikoimamme on uudistunut, hintamme ja kampanjamme ovat hyvin esillä ja houkuttelevat esillepanomme tarjoavat uusia kokemuksia asiakkaillemme. Asiakaspalvelun parantaminen on meille entistä tärkeämpää. Iloisella ja palvelualttiilla henkilökunnallamme haluamme aina jättää asiakkaillemme positiivisen mielikuvan."
Yritys itse ei ole antanut sitä vaatimaasi ammattitaitoa eli kouluttanut yksityiskohtia joka tuotteesta. Mitä ihan oikeasti luulette että ne kouluttaa kassahenkilöille? Ja kuinka paljon?
Niin siis siitäkö, että "esimiehenä" esiintyvä kirjoittelija uhkailee anonyymeja kirjoittelijoita potkuilla ilman irtisansanomisaikaa? Syytä tosiaan olisi.