Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työpaikalle tuli uusi nainen

Vierailija
17.05.2017 |

Olen kysellyt tästä naisesta mieheltäni, mutta hän ei ole kertonut paljoakaan. On kuulemma ihmisen näköinen, naimisssa ja lapsia.
Kuitenkin kun etsin naisen profiilin facesta, niin tämä oli mielestäni hyvän näköinen.
Myönnän, että olen hiukan mustasukkainen uudesta työkaverista. He ovat kuitenkin aina melkein päivittäin tekemisissä mieheni kanssa. Yhteistyötä on jatkunut jo kolme kuukautta.
Minusta onkin kummallista että nainen ei ole ollut halukas tapaamaan minua. Olen ehdottanut miehelleni että tavattaisiin kaikki oikein porukalla, mutta aina on ollut naisella esteitä.
Jotain hämärää täytyy olla tekeillä jos ei kerran vaimoa tavata. Pettääköhän mieheni?
Hän ei osaa arvata kuinka mustasukkainen salaa olen. Hävettää vähän, mutta täytyisi saada selvyys tähän, Mies on muuttanut pukeutumistyyliä parempaan suuntaan viime aikoina, käy vaateostoksilla, on enempi pois kotoa ja laittaa enempi geeliä ja partavettä ennen työvuoroa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin epävarma miehestäsi ja teidän suhteestanne, miksi olet vielä hänen kanssaan?

Vierailija
2/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yritystä provoiluun pojuseni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä kukaan haluaisi tavata työkaverin puolisoa? :D

Vierailija
4/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä peli, tuollaisen luuserin kanssa ei kannata enää asua. Nyt hankit itsellesi salassa ensin asunnon, hoidat raha-asiat kuntoon ja sitten vain jätät avaimen pöydälle joskus miehen työpäivän aikana. Saapahan mitä tilasi.

Vierailija
5/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysellyt tästä naisesta mieheltäni, mutta hän ei ole kertonut paljoakaan. On kuulemma ihmisen näköinen, naimisssa ja lapsia.

Kuitenkin kun etsin naisen profiilin facesta, niin tämä oli mielestäni hyvän näköinen.

Myönnän, että olen hiukan mustasukkainen uudesta työkaverista. He ovat kuitenkin aina melkein päivittäin tekemisissä mieheni kanssa. Yhteistyötä on jatkunut jo kolme kuukautta.

Minusta onkin kummallista että nainen ei ole ollut halukas tapaamaan minua. Olen ehdottanut miehelleni että tavattaisiin kaikki oikein porukalla, mutta aina on ollut naisella esteitä.

Jotain hämärää täytyy olla tekeillä jos ei kerran vaimoa tavata. Pettääköhän mieheni?

Hän ei osaa arvata kuinka mustasukkainen salaa olen. Hävettää vähän, mutta täytyisi saada selvyys tähän, Mies on muuttanut pukeutumistyyliä parempaan suuntaan viime aikoina, käy vaateostoksilla, on enempi pois kotoa ja laittaa enempi geeliä ja partavettä ennen työvuoroa.

Luuletko että häntä kiinnostaa tavata työkaveria tai sinua vapaa-ajalla?

Vierailija
6/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se kuuluu asiaan tavata heti puolison uudet työkaverit? Minun mielestä ainakin. 

-Ap

Vierailija
7/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän ei jaksa nähdä miestäsi enää työpäivän jälkeen.

Vierailija
8/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu luuseri

Vierailija
9/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Johan vitsin murjaisit. Hauska juttu.

Vierailija
10/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua nähdä mieheni työkavereita sukupuolesta riippumatta, jos ei ole mikään pakko. En myöskään omien tökavereiden puolisoita, sillä en ole niin paljoa tekemisissä työkavereideni kanssa vapaa-ajalla, että jaksaisi kiinnostaa.

Vierailija
11/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se kuuluu asiaan tavata heti puolison uudet työkaverit? Minun mielestä ainakin. 

-Ap

No mitä hittoa? Ei todellakaan kuulu. Mieheni työpaikalla on n. 50 henkilöä töissä. Mieheni ei edes tiedä kaikkia työkavereitaan nimeltä, enkä minä ole tavannut kuin muutaman ohimennen. "Lähempiä" työkavereita hänellä on n. 20 joista 5 on miehiä, loput naisia. En todellakaan ole kenestäkään heistä mustasukkainen, en edes vaikka joku harjoittelija oli sanonut että mieheni ja hänen "työparinsa" ovat kuin vanha aviopari. Miksi olisin?

Sinänsä ymmärrän kyllä huolesi, jos miehesi on uuden työkaverin myötä muuttanut tyyliään ja alkanut puunaamaan itseään töihin lähtiessä. Mitä jos kysyisit näistä muutoksista mieheltäsi?

Vierailija
13/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyäkin mieheltä asiasta, mutta en halua ärsyttää häntä kun on lapsen syntymäpäivät ihan pian.

-Ap

Vierailija
14/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi enempiä päivystää. Täytyy siivota nopeasti kotia ja laittaa suklaapaperit piiloon ennen kuin mies tulee kotiin.

Vierailija
15/16 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan kiinnostaisi tavata työkavereideni puolisoja, joten keksisin aina tekosyitä miksi ei onnistu.

Vierailija
16/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta. Minulle on itsestään selvää, että tunnen mieheni työkaverit ja hän minun, ja usein lapset käytetään myös moikkaamassa. Joskus tyyliin kerran vuodessa on kiva käydä yhdessä lounaalla.