Työkaverin uusi elämä ja mies. Pian kosahtaa!
Meillä on töissä yksi osa-aikainen työntekijä jonka elämä kuulostaa täydelliseltä mutta en jaksa uskoa, että asiat kuitenkaan näin olisivat. Jossain on pakko olla vikaa.
Tyyppi tekee ensinnäkin meillä vaan pari tai kolme päivää viikossa töitä, miten sillä riittää rahat kun on pari lastakin ja asuu omakotitalossa...? Tulee aina mieleen onko velkaantunut tms.
Sitten tän tyypin uusi mies. On tunteneet nyt jonkun yli vuoden? Mies on antanut autonsa tällä työkaverille ja vienyyt ainakin kerran jonnekin matkalle ulkomaille. Käyvät jatkuvasti jossain brunsseilla ja hyvissä ravintoloissa. Ja jatkuvasti ovat menossa miehen mökille.
Mies hoitaa tän naisen koiraa jatkuvasti.
Siis eihän tollasta ole olemassa. Oli huonossa liitossa pitkään ja nyt ollaan niin onnellista. Oon jo sanonu että pian siltä tippuu vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja arki tulee. Pikku romahdus tälle naiselle siis luvassa 😆 ei kenenkään elämä oo täydellistä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 20v. Vähän yli 30v ja jopa lapsia ehtinyt tekemään. En tajua mitä tää mies näkee tässä naisessa....ap
haluutsä tosiaan noin palavasti sen miehen itsellesi?
Täydellinen mies, joka ei katkerille ilmesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle on ainakin tärkeäätä että maksan ite omat lomani ja autoni. En kehtais ikinä kehua jos joku muu ne mulle hankkis,koska kaikki täällä vastaa itsestään.ap
Missä täällä?
Monien puolisot haluaa ilahduttaa vaikkapa matkalla, eihän ne nyt maksa kuin pari tonnia tai vähän enemmän. Mikä tässä nyt on niin kuohuttavaa? Mieheni on useinkin maksanut meidän molempien matkan tililtään. En ole koskaan tullut ajatelleeksi jotain "itsestäni vastaamista", yhdessä kun ollaan ja eletään.Täällä eli elämässä. Ite en ikinä alentuis niin alas että joku muu kustantaa mun elämän ja ite makaisin kotona. Enkä ymmärrä kyllä tätä uutta miestä, että miksi hyväksyy naisen joka ei töitä edes tee kunnolla. Pari päivää viikossa vaan.ap
Aina Inkeri Ankeinen? Sulla varmaan ei kuitenkaan ole ihan "sisäpiirin" tietoa tämän pariskunnan pankkitileistä ja ihan keskinäisistä sopimuksista miten elämäänsä ovat päättäneet elää?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, minä olen ollut kotona viimiset 27 vuotta tekemättä mitään työtä. Minun ei tarvitse, koska satuin syntymään varakkaaseen sukuun.
Päiväni kuluvat oikein hyvin kotia laittaessa ja ostoksilla käydessä.
En näe mitään syytä lähteä töihin, koska varallisuuteni riittää minun ja mieheni elämään hautaan saakka ja siitä jää vielä oikein kiva perintö lapsillekin aikanaan jätettäväksi.
Minä en tarvitse lisää rahaa ja olisi jopa väärin viedä työpaikka ja ansiotulot sellaiselta, joka työn taloutensa turvaksi oikeasti tarvitsee.
Just oikein ajateltu! Itsekin nyt ollut jokusen vuoden kotona, aiemmin tehnyt osan vuotta töitä... miksi raataa kun rahat riittää muutenkin? Ja tosiaan töihin en enää aio mennä, mieluummin työpaikka jollekin nuorelle joka sitä tarvitsee elämän alkuun päästäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 20v. Vähän yli 30v ja jopa lapsia ehtinyt tekemään. En tajua mitä tää mies näkee tässä naisessa....ap
haluutsä tosiaan noin palavasti sen miehen itsellesi?
En tosiaan 😂 ei oo mikään unelmien poikamies varsinaisesti ainakaan kuvissa. Ja ikääki enemmän kun mulla ainakin 15v 😂 ei paljon papparaiset kiinnosta.ap