Työkaverin uusi elämä ja mies. Pian kosahtaa!
Meillä on töissä yksi osa-aikainen työntekijä jonka elämä kuulostaa täydelliseltä mutta en jaksa uskoa, että asiat kuitenkaan näin olisivat. Jossain on pakko olla vikaa.
Tyyppi tekee ensinnäkin meillä vaan pari tai kolme päivää viikossa töitä, miten sillä riittää rahat kun on pari lastakin ja asuu omakotitalossa...? Tulee aina mieleen onko velkaantunut tms.
Sitten tän tyypin uusi mies. On tunteneet nyt jonkun yli vuoden? Mies on antanut autonsa tällä työkaverille ja vienyyt ainakin kerran jonnekin matkalle ulkomaille. Käyvät jatkuvasti jossain brunsseilla ja hyvissä ravintoloissa. Ja jatkuvasti ovat menossa miehen mökille.
Mies hoitaa tän naisen koiraa jatkuvasti.
Siis eihän tollasta ole olemassa. Oli huonossa liitossa pitkään ja nyt ollaan niin onnellista. Oon jo sanonu että pian siltä tippuu vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja arki tulee. Pikku romahdus tälle naiselle siis luvassa 😆 ei kenenkään elämä oo täydellistä.
Kommentit (46)
Kuulostat ap todella ilkeältä, kateelliselta ja katkeralta. Sinulla ei itselläsi taida elämässä olla monikaan asia kunnossa?
Totta on, että alkuhuuma ei suhteessa kestä pitkään, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään olevan noin ilkeä ja pahansuopa toisen tuoreesta suhteesta. Sinä et tiedä mitään työkaverisi taustoista, muuta kuin sen, mitä hän kertoo. Et tiedä, mitä kaikkea hän on käynyt läpi. Minullekin olisi helppo olla kateellinen, jos haluaisi. Sinä varmasti olisitkin. Yli 20 vuotta kestänyt onnellinen parisuhde, kaksi lasta, mökki, nätti omistusasunto, hyvät työpaikat molemmilla sekä ne autot - minunkin mieheni on ostanut minulle auton!!! Maksanut lomiakin! Voitko kuvitella!!! Mitäs siihen sanot?! Mutta sinäpä eikä minunkaan työkaverini tiedä, mitä kaikkea minä olen kokenut. Enkä niitä tule koskaan esim. töissä kertomaankaan juuri sinunlaistesi ihmisten takia. Mutta tässä voin raottaa sen verran, että mm. lapsettomuutta, läheisen itsemurha, oma pitkäaikaissairaus joka ei näy ulospäin jne jne. Meillä jokaisella on ristimme, se miten ne kannetaan riippuu omasta asenteesta. Voit olla onnellinen tässä hetkessä siitä, mitä olet saanut. Tai sitten velloa menneisyyden murheissa ja olla katkera ja kateellinen kaikille muille, jotka uskaltavat hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
mulle on ainakin tärkeäätä että maksan ite omat lomani ja autoni. En kehtais ikinä kehua jos joku muu ne mulle hankkis,koska kaikki täällä vastaa itsestään.ap
Missä täällä?
Monien puolisot haluaa ilahduttaa vaikkapa matkalla, eihän ne nyt maksa kuin pari tonnia tai vähän enemmän. Mikä tässä nyt on niin kuohuttavaa? Mieheni on useinkin maksanut meidän molempien matkan tililtään. En ole koskaan tullut ajatelleeksi jotain "itsestäni vastaamista", yhdessä kun ollaan ja eletään.
Aijaa? Mun ei tarvi tehdä kun 3-4 päivää viikossa töitä, asutaan omkotitalossa, mies osti mulle auton ja paremman puhelimen.. Matkoilla ei ola hirveästi käyty kun pieni lapsi. Kyllä mun elämä on aika täydellistä, sori siitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä yksi osa-aikainen työntekijä jonka elämä kuulostaa täydelliseltä mutta en jaksa uskoa, että asiat kuitenkaan näin olisivat. Jossain on pakko olla vikaa.
Tyyppi tekee ensinnäkin meillä vaan pari tai kolme päivää viikossa töitä, miten sillä riittää rahat kun on pari lastakin ja asuu omakotitalossa...? Tulee aina mieleen onko velkaantunut tms.
Sitten tän tyypin uusi mies. On tunteneet nyt jonkun yli vuoden? Mies on antanut autonsa tällä työkaverille ja vienyyt ainakin kerran jonnekin matkalle ulkomaille. Käyvät jatkuvasti jossain brunsseilla ja hyvissä ravintoloissa. Ja jatkuvasti ovat menossa miehen mökille.
Mies hoitaa tän naisen koiraa jatkuvasti.
Siis eihän tollasta ole olemassa. Oli huonossa liitossa pitkään ja nyt ollaan niin onnellista. Oon jo sanonu että pian siltä tippuu vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja arki tulee. Pikku romahdus tälle naiselle siis luvassa 😆 ei kenenkään elämä oo täydellistä.
Mikä tuossa niin outoa on?
Kuulostaa hyvin samanlaiselta kuin oma elämäni.
Ainoat erot tuohon kertomaasi ovat ne, että minulla (tai miehellä) ei ole koiraa eikä mökkiä, ja miehen kanssa olen ollut yhdessä 20 vuotta.
Kaikki muu kuulostaa tutulta. 2 lasta, osa-aikatyö, ok-talo, brunssit ja ulkona syömiset, matkustelut.
Onhan meillä velkaakin, mutta tulot riittää tähän elintasoon ongelmitta. Sitten jos tulot romahtaa niin sitten pitää tehdä muutoksia elämäntapaan.
Totuus Ap vapaudesta taitaa olla se, että ymmärtää myös toisen vapauden.
Jos sulle omien lomien maksaminen on kunnia-asia toiselle se voi olla muuta.
Joskus elämässä menee hyvin, joskus huonosti. ja joskus jotain siltä väliltä.
Ja ap, sun kirjoituksessa tulee esille kyllä suoraan suomalaisen ihmisen perusluonne, jotain on ihan pakko olla paskasti.
Mitä jos antaisit sen työkaverin nyt vaan nauttia siitä ensihuumasta ja rakastumisen tunteesta!! Ei se ensihuuma maailman tappiin asti kestä. Ja sillä aikaa voist keskittyä omaan elämään, sen parantamiseen ja opetella näkemään hyviäki asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle on ainakin tärkeäätä että maksan ite omat lomani ja autoni. En kehtais ikinä kehua jos joku muu ne mulle hankkis,koska kaikki täällä vastaa itsestään.ap
Missä täällä?
Monien puolisot haluaa ilahduttaa vaikkapa matkalla, eihän ne nyt maksa kuin pari tonnia tai vähän enemmän. Mikä tässä nyt on niin kuohuttavaa? Mieheni on useinkin maksanut meidän molempien matkan tililtään. En ole koskaan tullut ajatelleeksi jotain "itsestäni vastaamista", yhdessä kun ollaan ja eletään.
Täällä eli elämässä. Ite en ikinä alentuis niin alas että joku muu kustantaa mun elämän ja ite makaisin kotona. Enkä ymmärrä kyllä tätä uutta miestä, että miksi hyväksyy naisen joka ei töitä edes tee kunnolla. Pari päivää viikossa vaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä?
Monien puolisot haluaa ilahduttaa vaikkapa matkalla, eihän ne nyt maksa kuin pari tonnia tai vähän enemmän. Mikä tässä nyt on niin kuohuttavaa? Mieheni on useinkin maksanut meidän molempien matkan tililtään. En ole koskaan tullut ajatelleeksi jotain "itsestäni vastaamista", yhdessä kun ollaan ja eletään.Täällä eli elämässä. Ite en ikinä alentuis niin alas että joku muu kustantaa mun elämän ja ite makaisin kotona. Enkä ymmärrä kyllä tätä uutta miestä, että miksi hyväksyy naisen joka ei töitä edes tee kunnolla. Pari päivää viikossa vaan.ap
Sun ei tarvitse hyväksyä eikä ymmärtää. Se sun pitää kuitenki tajuta, että kaikki eivät ajattele kuten sinä. Ainoa asia mitä kannattaa arvioida, on että satuttaako joku käytöksellään muita vai ei, ja jos vastaus on ei, niin sitten vaan opettelet pitämään suusi kiinni ja huolen omista asioistasi.
Onko ap. kommunisti?
Kun sinulla ei ole jotain, niin ei sitä saa sitten muillakaan olla.
Työkaverillasi menee hyvin ja hän on onnellinen. Itseltäsi taas puuttuu nuo asiat, joita työkaverillasi kovasti kadehdit.Kenelläkään ei voi mennä noin hyvin, koska ei mene sinullakaan.
Tiedätkö, minä olen ollut kotona viimiset 27 vuotta tekemättä mitään työtä. Minun ei tarvitse, koska satuin syntymään varakkaaseen sukuun.
Päiväni kuluvat oikein hyvin kotia laittaessa ja ostoksilla käydessä.
En näe mitään syytä lähteä töihin, koska varallisuuteni riittää minun ja mieheni elämään hautaan saakka ja siitä jää vielä oikein kiva perintö lapsillekin aikanaan jätettäväksi.
Minä en tarvitse lisää rahaa ja olisi jopa väärin viedä työpaikka ja ansiotulot sellaiselta, joka työn taloutensa turvaksi oikeasti tarvitsee.
Voit ihan hyvin myöntää, että sinua harmittaa, koska haluaisit itsekin olla samassa tilanteessa, ap. Rohkeasti vaan, siitä se toipuminen alkaa. Itselläsikin on parempi olla kun pääset kyräilystä eroon.
Tjaa, mikä kenenkin mielestä on täydellistä. Mun mielestä tuo on ihan peruselämää. Vaikka en itse matkustele monta kertaa vuodessa ulkomaille tai oleskele mökillä jne. Mutta ei tuo mitenkään erityiseltä kuulosta. Onko sulla ap kaikki hyvin, kun edes mietit tollasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole provoamassa! Millanen mies antaa autonsa ja ostelew lahjaksi jotain etelän lomia?ap
Sellainen mies joka rakastaa vaimoaan. Mä just kuulin että saan ihan oman uuden auton ja lomamatkakin on varattu kesälle.
Ne ei kyllä ole naimisissa,että se sun teoriasta.... mulle on ainakin tärkeäätä että maksan ite omat lomani ja autoni. En kehtais ikinä kehua jos joku muu ne mulle hankkis,koska kaikki täällä vastaa itsestään.ap
No, minäpä olen naimisissa ja ois varaa ostaa se auto ja matkailla ihan itselläkin mutta muruseni päätti ilahduttaa minua näin. Sijoitussalkkuni tuotoilla pystyisin vähentämään työssä käyntiä mutta ihan vielä en taida sitä tehdä.
Sulle on tärkeätä repostella muiden asioita täällä ja kadehtia. Asia selvä!
Fiksumpi ihminen opettelisi säästämään ja sijoittamaan niin ei tarvitsisi muutaman vuoden kulutta painaa hiki hatussa töitä ja kadehtia muita. Ei se toisten hyvä tuuri ole sinun kiintiöstäsi veks.
Ihan tavallista elämää se sinun työkaverisi elää. Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä.
Jos normaali elämä tuntuu sinusta täydelliseltä eikä voi kestää niin mahtaa oma elämäsi olla tosiaan hanurista.
Joku taitaa olla vähän kateellinen 😂😂😂😲😘
Latinoäitini sanoi aina, että suomalaiset ovat kateellisia. Pidin pelkkänä ennakkoluulona mutta sitten tulin vauvapalstalle..
Miksi kaikesta aina halutaan uskoa pahaa? Maailmassa on vielä hyviäkin miehiä jäljellä, jotka kohtelee naista hyvin. Miksi lahjojen ostaminen tarkoittaisi, että miehessä on jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä eli elämässä. Ite en ikinä alentuis niin alas että joku muu kustantaa mun elämän ja ite makaisin kotona. Enkä ymmärrä kyllä tätä uutta miestä, että miksi hyväksyy naisen joka ei töitä edes tee kunnolla. Pari päivää viikossa vaan.ap
Aika moni mies loppujen lopuksi tykkää siitä että saa olla suhteessa se "tarjoava" osapuoli. Monella miehellä on vielä sellainen alkukantainen suojeluvaisto nääs. Moni nainen nykyään ei tunnu tajuavan että oikein loukkaa miestä kun ei suostu ottamaan vastaan tämän lahjoja jostain vääristyneestä feministisestä ylpeydestä.
Monet tykkäävät myös siitä, että kun nainen käy vähemmän töissä, miehen ei tarvitse osallistua kotitöihin, kenenkään ei tarvitse tehdä kotitöitä illalla ja seksiäkin on luultavasti enemmän.
Aika moni mies myös tykkää koirista ja voi ihan ilokseen hoitaa naisystävän koiraa.
Minä olen ollut terveyssyistä poissa työelämästä kahdeksan vuotta. Koska saan eläkettä, mies maksaa isomman osan menoista ja vaikuttaa kovin tyytyväiseltä. Juuri siksi että vaikka en töissä pystykään käymään, pystyn tekemään valtaosan kotitöistä joten illat on aidosti vapaa-aikaa meille molemmille. Seksiäkin on merkittävästi enemmän kuin silloin kun olimme molemmat töissä.
Paras ystäväni "harrastelee" töissä käymistä; maksaa omat menonsa ja miehensä maksaa heille molemmille uudenkarheat autot, asunnon, lomamatkat, lasten kulut. Toisilla on yksinkertaisesti niin paljon rahaa että suhde ei ole millään tavalla tasavertainen jos toinen jääräpäisesti vaatii saada maksaa "tasan puolet".
Hah. Kun kyselin töissä niin tää "täydellimen" tekee vaan osa-aikasta koska on jonkun mielenterveys syyn takia työkyvytön 😂😂😂 että se sitten siitä täydellisestä elämästä. Ei taida se mieskin tietää millasen ihmisen on harmikseen saanu.ap
Saanko arvata, tämä on joku nuori ja tosi hyvännäköinen jolle maailma on auki....ihan kuin itse olit 20V sitten....sitten tuli omalle kohdalle sarja vääriä valintoja... ja enää et ole kumpaakaan
Mä olen ollut tuollaisessa suhteessa jo 15 vuotta. Teepä minunkin elämästäni nyt diagnoosisi ;)