Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin uusi elämä ja mies. Pian kosahtaa!

Vierailija
17.05.2017 |

Meillä on töissä yksi osa-aikainen työntekijä jonka elämä kuulostaa täydelliseltä mutta en jaksa uskoa, että asiat kuitenkaan näin olisivat. Jossain on pakko olla vikaa.
Tyyppi tekee ensinnäkin meillä vaan pari tai kolme päivää viikossa töitä, miten sillä riittää rahat kun on pari lastakin ja asuu omakotitalossa...? Tulee aina mieleen onko velkaantunut tms.
Sitten tän tyypin uusi mies. On tunteneet nyt jonkun yli vuoden? Mies on antanut autonsa tällä työkaverille ja vienyyt ainakin kerran jonnekin matkalle ulkomaille. Käyvät jatkuvasti jossain brunsseilla ja hyvissä ravintoloissa. Ja jatkuvasti ovat menossa miehen mökille.
Mies hoitaa tän naisen koiraa jatkuvasti.
Siis eihän tollasta ole olemassa. Oli huonossa liitossa pitkään ja nyt ollaan niin onnellista. Oon jo sanonu että pian siltä tippuu vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja arki tulee. Pikku romahdus tälle naiselle siis luvassa 😆 ei kenenkään elämä oo täydellistä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole täydellistä ei. Esim. sun lähipiirin elämä on varmaan aika raskasta?

Vierailija
2/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa katkeruuden kitkerää höttöä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa pahansuovalta. Miksi toivot pahaa tyokaverillesi?

Vierailija
4/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö, lottovoitto... kyllä rahaa saa töitä tekemättä.

Vierailija
5/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeks sulla ja sun miehellä huonosti vai miks oot noin kateellinen?

Vierailija
6/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit ap vaan ihan omiin asioihisi?

Vierailija
7/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkaverisi elämä ole täydellistä, sen työkaveri(t) on perseestä.

Vierailija
8/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just! En todellakaan ole kateellinen, lähinnä säälin työkaveria kun tiedän ettei tollanen voi kwstää pitemmän päälle. .... Ja niin tosiaan, tän tyypin äiti on kuollu että oisko sit saanu muhevan perinnön ja sillä elelee.ainoo mikä vitsittää on se, että me muut raadetaan töissä hulluna ja sit tää yks tulee sinne vaan muutamana päivänä viikossa hymyilemään.ap

Vierailija
9/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä just tässä hetkessä saa olla onnellinen, kun jossain vaiheessa tulevaisuudessa voi elämä olla kurjaa.. wtf

Vierailija
10/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just! En todellakaan ole kateellinen, lähinnä säälin työkaveria kun tiedän ettei tollanen voi kwstää pitemmän päälle. .... Ja niin tosiaan, tän tyypin äiti on kuollu että oisko sit saanu muhevan perinnön ja sillä elelee.ainoo mikä vitsittää on se, että me muut raadetaan töissä hulluna ja sit tää yks tulee sinne vaan muutamana päivänä viikossa hymyilemään.ap

Et ole kateellinen, mutta kuitenkin toivoit hänelle pahaa ja laitoit ivallisen hymiön tekstiin ryydittämään kakeraa toivettasi.  Minunkin onnestani on oltu työpaikalla katkeria, eivät nääs ymmärrä että onnikin on asennoitumista, eikä pelkkää auvoa parisuhteessa. Meillä on ihana kahden aikuisen perhe, luja yksikkö jossa on kaksi sitoutunutta yksilöä. Katkera ihminen näkee epäonnistumisia ja pelkoa kaikkialla.

Vierailija
11/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla provo. Ei kukaan oo oikeesti noin kade kuin ap!

Vierailija
12/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole provoamassa! Millanen mies antaa autonsa ja ostelew lahjaksi jotain etelän lomia?ap

Vierailija
13/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet kuin yksi minun ex-kollegani. Hän tosin sanoi mielipiteensä minulle päin naamaa. No, yhdessä ollaan edelleen mieheni kanssa, nyt jo naimisissa kuudetta vuotta, mökillä käydään ja miehen kalliilla autollakin ajelen - tosin en ole ihan varma miten nuo kaksi asiaa liittyvät hyvään parisuhteeseen 😀 Kateus on kamala tauti.

Vierailija
14/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pakko olla provo. Ei kukaan oo oikeesti noin kade kuin ap!

Valitettavasti tuollaisia kuin ap ihan oikeasti on olemassa.

Vierailija
15/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yksi osa-aikainen työntekijä jonka elämä kuulostaa täydelliseltä mutta en jaksa uskoa, että asiat kuitenkaan näin olisivat. Jossain on pakko olla vikaa.

Tyyppi tekee ensinnäkin meillä vaan pari tai kolme päivää viikossa töitä, miten sillä riittää rahat kun on pari lastakin ja asuu omakotitalossa...? Tulee aina mieleen onko velkaantunut tms.

Sitten tän tyypin uusi mies. On tunteneet nyt jonkun yli vuoden? Mies on antanut autonsa tällä työkaverille ja vienyyt ainakin kerran jonnekin matkalle ulkomaille. Käyvät jatkuvasti jossain brunsseilla ja hyvissä ravintoloissa. Ja jatkuvasti ovat menossa miehen mökille.

Mies hoitaa tän naisen koiraa jatkuvasti.

Siis eihän tollasta ole olemassa. Oli huonossa liitossa pitkään ja nyt ollaan niin onnellista. Oon jo sanonu että pian siltä tippuu vaaleanpunaiset lasit silmiltä ja arki tulee. Pikku romahdus tälle naiselle siis luvassa 😆 ei kenenkään elämä oo täydellistä.

Oletpas sä kateellinen.

Mä olen vastaavassa suhteessa kuin työkaverisi jo  kuudetta vuotta. Arki ei ole koittanut vieläkään. Elämä voi olla lähes täydellistä kunhan on samalla aaltopituudella puolisonsa kanssa. Sinä et taida olla?

Omakin elämäsi paranisi jos keskittäisit energiasi toisten elämän ruotimisen ja kadehtimisen sijaan oman elämäsi laadun parantamiseen. Kirjoituksesi perusteella parannettavaa on ja paljon.

Vierailija
16/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole provoamassa! Millanen mies antaa autonsa ja ostelew lahjaksi jotain etelän lomia?ap

Sellainen mies joka rakastaa vaimoaan. Mä just kuulin että saan ihan oman uuden auton ja lomamatkakin on varattu kesälle.

Vierailija
17/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän pahalta sanoa näin, mutta pakko sanoa kuitenkin. Ap, vaikutat inhottavalta ihmiseltä.

Ei muuta.

Paitsi se, että mitä sinä muka hänen elämästään oikeasti tiedät? Olette työkavereita, ette toistenne uskottuja.

Vierailija
18/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka rakastaa vaimoaan. Mä just kuulin että saan ihan oman uuden auton ja lomamatkakin on varattu kesälle.

Ne ei kyllä ole naimisissa,että se sun teoriasta.... mulle on ainakin tärkeäätä että maksan ite omat lomani ja autoni. En kehtais ikinä kehua jos joku muu ne mulle hankkis,koska kaikki täällä vastaa itsestään.ap

Vierailija
19/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuka ne lomat on maksanu?

Vierailija
20/46 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap, vaikutat äärimmäisen myrkylliseltä tyypiltä.

Kysyit, minkälainen mies lainaa autoaan ja ostelee ulkomaanmatkoja?

Sellainen, jolla on varaa ja joka rakastaa tätä sinun työkaveria.

Mies, joka haluaa näyttää tunteensa myös materialla.

Eihän siinä ole mitään pahaa, naiset nyt vaan sattuu monesti tykkäämään vaikkapa matkailusta, tai muistakin lahjoista.

Onneksi en tunne sinun kaltaisiasi kadeliisoja, olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat niin vääriä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi