Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla outo käsitys siitä, millaisista miehistä naiset pitävät...

Vierailija
16.05.2017 |

Olen itse 18-vuotias nuori nainen, ihmettelen usein ketjuja joissa miehet kertovat saaneensa naisia kun ovat ilkeitä heille. En usko kenenkään naisen pitävän sellaista viehättävänä. Sanokaa jooko, että olette trolleja! Itse en voi sietää sitä, että puhutellaan alentavasti ja ollaan törkeitä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jankkaavat aina samaa vaikka kuinka selittäisi. Samaa ja samaa.

Vierailija
2/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tietynlaista röyhkeyttä (itsevarmuutta) vaatii. Se vain nostetaan korostetusti esille. Omistakin kokemuksista niinä kertoina kun on "kusipää" sai baarista seuraa. Jos oli normaali, niin ei.

Vierailija
4/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen miehenä iskenyt useita naisia noin. Kumpi meistä tietää paremmin?

Vierailija
5/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jännämies saa aina naisen, kilttimies taas ei. Niinhän se menee. Valitettavasti.

Vierailija
6/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ainakaan mikään jännämies tule saamaan. Ei kelpaa. :D Haluaisin kiltin, mua kunnioittavan ja arvostavan miehen.

Ap

Vierailija
7/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota itsekään meinannut uskoa, mutta totta se vain on. Nykynaisia on ihan turha kehua ja pyydellä kauniisti ulos. Ei ne siitä lämpene. Kunnon vittuilumylly päälle ja naiset käy ihan kuumina. Kai se on jotain kotona opittua, eli miehen malli on otettu ilkeästä isäpuolesta tai jotain...

Vierailija
8/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta me varmaan kumotaan toisemme - olen vapaana antanut aina kaikille kuspäisesti käyttäytyville pakit. En voi sietää huonoa käytöstä. Tiedänkö minäkin siis paremmin?

Vierailija
9/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti molemmat tietävät omat kokemuksensa molemminlaisista tyypeistä?

En ole ap mutta en myöskään lämpene ilkiöille joten ei kumpikaan sukupuoli voi sanoa omien kokemustensa kautta muuta kuin omat kokemuksensa... Eli 2 naista täällä ainakaan ei lämpene ilkiöille vaikka sinä olet sattunut sellaisia naisia tapaamaan jotka lämpenevät..

Vierailija
10/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ainakaan mikään jännämies tule saamaan. Ei kelpaa. :D Haluaisin kiltin, mua kunnioittavan ja arvostavan miehen.

Ap

Niinhän sä luulet. Odotapa vaan, kun ensimmäinen jännäpaska tulee kohdalle niin eiköhän ala housut kostumaan ja kiinnostus heräämään. Se on biologiaa, eikä siihen voi järjellä vaikuttaa. Naisia vaan sattuu ne jännikset ja alfat kiihottamaan luonnostaan.

Vierailija
11/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irakilaiset pitää kärkisijoja raiskaustilastossa ja ulkomaalaisten aviomiesten listalla.

Kunnon sovinisti saa tortun kostumaan.

Vierailija
12/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä haluat, että kaikki muut miehet kohtelevat sua kunnioittavasti ja arvostavasti, mutta seksiä annat kuitenkin vain niille itsevarmoille, jopa hieman röyhkeille miehille. Kunnioitus on ansaittava, tyttöhyvä.

Vierailija
13/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan kiinnosta sellaiset ihmiset, jotka eivät arvosta tai kunnioita mua tai kohtelevat mua huonosti. On kokemusta näistä "itsevarmoista", eikä todellakaan kiinnosta.

Ap

Vierailija
14/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää että palstalla sitä tai tätä. Jotkut nyt vaan on tollasia, jankkaa sitä omaa juttuaan loputtomiin. Ei niistä kannata välittää eikä etenkään kuvitella et se olis yleistä.

Äärityypit on kuitenkin niitä harvinaisuuksia, keskiverto ei netissä kovin suurta jälkeä jätä mutta on kuitenkin se todennäköisin vastaantulija tuolla tosielämässä.

Vierailija
15/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en anna myöskään kenellekään, joka ei arvosta mua. En kostu haukkumisesta tai törkeydestä, vaan kehuista ja huomaavaisuudesta. En voi sietää yli-itsevarmoja cheekmäisiä miehiä.

Ap

Vierailija
16/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota itsekään meinannut uskoa, mutta totta se vain on. Nykynaisia on ihan turha kehua ja pyydellä kauniisti ulos. Ei ne siitä lämpene. Kunnon vittuilumylly päälle ja naiset käy ihan kuumina. Kai se on jotain kotona opittua, eli miehen malli on otettu ilkeästä isäpuolesta tai jotain...

Jos olen kiinnostunut miehestä, nimenomaan toimii kehu ja kauniisti ulos pyytäminen. Jos pidän miehestä ja hän alkaa vittuilevaksi, en pidä enää kauan. Jos taas en pidä miehestä, en luultavasti lähde ulos vaikka olisi millainen. 

Vierailija
17/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät tunnu ymmärtävän mitä eroa on itsevarmuudella ja törkeilyllä. Ei itsevarma mies ole mikään jännämies, vaikka hieman haastaisikin naista.

Nämä palstalla "jännämiehiksi" kuvaillut ovat heikkoitsetuntoisia ja keskenkasvuisia, eli pohjimmiltaan ihan samanlaisia kuin kuvaillut "kilttimiehet". Kumpikaan tuskin yhdenkään naisen ihannemiestyyppi.

Vierailija
18/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmiset hyvin usein ymmärtää väärin. "Kusipäisyys" ei pure vaan itsevarmuus, se että tietää mitä haluaa eikä jahkaile ja pelleile asian kanssa. Käytös josta puhutaan "kusipäisyytenä" on yleensä siitä mielestäni kaukana, jos se tehdään oikein.

Ihmiset luulevat että paska käytös viehättää. Oikeasti se on se että tuntee itsensä halutuksi ja kauniiksi, kun joku uskaltaa itsevarmasti lähestyä eikä vedä itkupotku-tappouhkausraivareita jos saa pakit.

Vierailija
19/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta teidän naisten henkilökohtaiset mielipiteet. Jos mies saa naista huonolla käytöksellä niin se ei kuulu teille. Vanha sanonta "älä opeta isääsi naimaan".

Vierailija
20/31 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tämäkin opittu, että itsevarmuus=kusipäisyyttä xD