Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottahan se on, että ruma ei puolisoa saa

Vierailija
16.05.2017 |

Mutta elämässä on silti paljon hyvää sisältöä. Asenne ratkaisee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt paljonkin rumia ihmisiä parisuhteessa

Vierailija
2/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt paljonkin rumia ihmisiä parisuhteessa

Koulusta muistan minäkin aikanaan erään komean,charmikkaan  ja tyylikkään miesopettajan sieltä , jonka vaimo muistutti jotain, lähinnä kai  vanhaa torikassia tai perunasäkkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä uljaitten uroiden tai suloisten kauniiden ja ohkeiden pikku-pikku paratiisisaarelle olet joutunut, jossa muut parittelevat ja kuhertelevat vain keskenään. - Mutta sen mitä itse olen ihmisiin törmännyt ja joitakin heistä tuntevana ja vieraampia pareja pariskunniksi luulleena sanon, että aika moni heistä on näyttänyt varsin tavanomaselta, etten sanoisia arkisen harmaalta ja ei nyt niin kovin tyrmäävältä. Mutta kuten Ap sanoti elämääsä on paljon muutakin sisältöä, joko meille sinkuille -kuten minulle ja ilm. myös ainakin Ap:lle, että heille, jotka ovat syystä tai toisesta asettuneet parisuhteeseen, jaa mitä niitä muita vaihtoehtoja sitten onkaan   

Vierailija
4/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä uljaitten uroiden tai suloisten kauniiden ja ohkeiden pikku-pikku paratiisisaarelle olet joutunut, jossa muut parittelevat ja kuhertelevat vain keskenään. - Mutta sen mitä itse olen ihmisiin törmännyt ja joitakin heistä tuntevana ja vieraampia pareja pariskunniksi luulleena sanon, että aika moni heistä on näyttänyt varsin tavanomaselta, etten sanoisia arkisen harmaalta ja ei nyt niin kovin tyrmäävältä. Mutta kuten Ap sanoti elämääsä on paljon muutakin sisältöä, joko meille sinkuille -kuten minulle ja ilm. myös ainakin Ap:lle, että heille, jotka ovat syystä tai toisesta asettuneet parisuhteeseen, jaa mitä niitä muita vaihtoehtoja sitten onkaan   

Ap mainitsi ruman ihmisen, ei tavanomaisen näköisen.

Vierailija
5/5 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa tämä aloitus. Kyllä peruna pussinsa löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän