Palstalla outo käsitys siitä, millaisista miehistä naiset pitävät...
Olen itse 18-vuotias nuori nainen, ihmettelen usein ketjuja joissa miehet kertovat saaneensa naisia kun ovat ilkeitä heille. En usko kenenkään naisen pitävän sellaista viehättävänä. Sanokaa jooko, että olette trolleja! Itse en voi sietää sitä, että puhutellaan alentavasti ja ollaan törkeitä.
Kommentit (31)
Miten näihin keskusteluihin tulee aina joku mies "korjaamaan", että kyllä hän on ainakin saanut v*ttuilemalla niin ja niin monta kertaa? Ei kai kukaan ole väittänytkään, ettei yksikään nainen lämpene huonolle käytökselle. Tietysti naisetkin on erilaisia, yksilöitä. Aina löytyy joku huonoitsetuntoinen mt-ongelmainen rassukka rentun matkaan, mutta ei kaikki naiset suinkaan sellaisia ole. Ei ainakaan ne parhaat.
Vierailija kirjoitti:
No mua ei ainakaan mikään jännämies tule saamaan. Ei kelpaa. :D Haluaisin kiltin, mua kunnioittavan ja arvostavan miehen.
Ap
Sinä et ole sama kuin kaikki naiset. Ei tuo varmaan kaikille toimikaan, mutta seuraa sillä kyllä saa. Seuran tasosta en sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten näihin keskusteluihin tulee aina joku mies "korjaamaan", että kyllä hän on ainakin saanut v*ttuilemalla niin ja niin monta kertaa? Ei kai kukaan ole väittänytkään, ettei yksikään nainen lämpene huonolle käytökselle. Tietysti naisetkin on erilaisia, yksilöitä. Aina löytyy joku huonoitsetuntoinen mt-ongelmainen rassukka rentun matkaan, mutta ei kaikki naiset suinkaan sellaisia ole. Ei ainakaan ne parhaat.
Eipä muuten mene noin. Ei läheskään aina. Röyhkeällä itsevarmuudella saa iskettyä sänkyseuraksi nimenomaan sitä "parempaa" osaa.
Ja ensimmäiseen kysymykseesi, miksi ei saisi tulla sanomaan, jos sellaiset kokemukset itsellä on? Täytyy vain kiltisti nyökytellä että joo joo, kun joku nainen sattuu olemaan jotakin mieltä, josta sinulla on päinvastaiset kokemukset :D Eikö tuo nyt ole sanomattakin selvää, että tällaisessa asiassa yleistetään?
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi asiaa miehiltä ja sai vastauksen.
Itse pidän kyllä itsevarmoista ja sanavalmiista miehistä, mutta en ilkeistä. Harmi vaan, että usein nuo hyvät ominaisuudet tuppaavat tulemaan sellaisissa paketeissa, että tyyppi on röyhkeä päällepäsmäri. Olen onneksi oman mieheni jo löytänyt, mutta nykytarjonta ihmetyttää välillä. Näyttäisi olevan niitä kilttejä hissukoita ja sitten näitä itsevarmoja öykkäreitä. Mukavia ja terveellä tavalla omanarvontuntoisia miehiä tuntuu olevan harvassa. Hiukan jo hirvittää nuoren tyttäreni puolesta, deittailumaailma voi nykyään olla niin raaka paikka..
Se on varmaan se kysynnän ja tarjonnan laki. Huomaa myös, että on eri asia etsitkö sänkyseuraa vai elämänkumppania. Herrasmiehen elkeillä ei yhden yön juttuja saa, pidempiä suhteita jossain määrin. Röyhkeällä itsevarmuudella sen sijaan päinvastoin. Kuten ketjussa jo ollaankin todettu, ilkeys ei ole samaa, kuin itsevarmuus. Yllättävästi silti moukillekin seuraa löytyy, "hissukoille" ei. Näin siis yleistäen, ennen kuin joku huutelee omaa subjektiivista kokemustaan.
Sori mutta mieluummin uskon havaintojani kuin sua. Tunnen kaksi kusipäämiestä ja ovat hyvin haluttuja naisten keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mieluummin uskon havaintojani kuin sua. Tunnen kaksi kusipäämiestä ja ovat hyvin haluttuja naisten keskuudessa
Kerro vähän näistä kusipäistä. Mikä heistä tekee sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan se kysynnän ja tarjonnan laki. Huomaa myös, että on eri asia etsitkö sänkyseuraa vai elämänkumppania. Herrasmiehen elkeillä ei yhden yön juttuja saa, pidempiä suhteita jossain määrin. Röyhkeällä itsevarmuudella sen sijaan päinvastoin. Kuten ketjussa jo ollaankin todettu, ilkeys ei ole samaa, kuin itsevarmuus. Yllättävästi silti moukillekin seuraa löytyy, "hissukoille" ei. Näin siis yleistäen, ennen kuin joku huutelee omaa subjektiivista kokemustaan.
Mun mielestä röyhkeä itsevarmuus ja herrasmiesmäisyys eivät ole toistensa vastakohtia eivätkä sulje toisiaan pois. Noi yhdessä ihmisessä kuulostaa itse asiassa seksikkäältä. Ilkeys sitten tosiaan sulkee pois herrasmiesmäisyyden.
Luin tämän sattumalta vasta vuotta myöhemmin.
Itse olin parikymppisenä niitä kilttejä poikia, eikä naisia ollut. Samaan aikaan minulla oli kaksi hyvää kaveria, jotka saivat naisia lähes aina, kun lähtivät baariin. Toinen näistä kertoi, että ”Mitä enemmän sä kohtelet naisia kuin paskaa, sitä enemmän sä saat niitä.” No, se ei sopinut meikäläiselle.
Parinkympin loppupuolella aloin yrittäjäksi ja siinä sivussa alkoi tulla itseluottamusta ja varmaan jotain karismaa. Alkoi meikäläiselläkin yhtäkkiä naisseuraa olemaan, vaikka kohtelin naisia kuin ennenkin. Jotenkin vaan aloin erottua. Sillä ei muuten ollut rahan kanssa tekemistä, koska sitä ei ollut.
Nyt 35-vuotiaana kun on pärjännyt, itseluottamus ja tämä ”tietää mitä haluaa” on vaan kasvanut ja kai se jotenkin heijastuu, koska ei tarvitsisi edes yrittää baareissa, vaan seuraa saisi jos haluaisi. Mutta olen jo löytänyt omani.
Näistä kavereistani molemmilla on edelleen vientiä jatkuvasti, mutta kumpikaan ei löydä sitä oikeaa. Jos sellainen löytyy, se ei paria vuotta kauemmin kestä. Se puolestaan harmittaa näitä kavereitani.
Ei siis kannata katsoa vain yhtä hetkeä, miltä kaikki näyttää, vaan pidemmällä aikavälillä, mihin se mahtaa johtaa. Ymmärrän hyvin, ettei nössö-meikäläinen aikanaan kiinnostanut ketään. Jos nyt tapaisin itseni, antaisin muutaman neuvon. :D
Mitä rentumpi ulkonäkö on, sitä kiinnostuneempia myös naiset on. Tämä on tullu todistettua niin monta kertaa. Parran kun jättää ajamatta, niin se jo saa naiset kiinnostumaan. Vielä kun alkaa puhumaan itseään kotostaen, niin seuraa kyllä riittää.