Haluisin haleja ja läheisyyttä :(
Semmoset voimakkaat kädet ympärille..byääääääh! Näivetyn tähän halauspulaan. Miksi olen hylkiö?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos mä nyt lähden sun luo niin missä oot?
kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka?
No minä.nainen.
Vierailija kirjoitti:
Semmoset voimakkaat kädet ympärille..byääääääh! Näivetyn tähän halauspulaan. Miksi olen hylkiö?
Tule heti tänne <3
t. halimies
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. Tosin en halua ollenkaan seksiä ja miehiltä ei saa haleja ja läheisyyttä ilman seksiä, joten olen sitten ilman haleja.
Tämän takia otin naisen, ei seksiä, mutta hellyyttä, haleja ja suukottelua...
Kaikki oli ihanaa.
Nyt kuitenkin taitaa olla sille naiselle liikaa tälläinen suhde, koska kuitenkin haluisin tunteitakin.
Pitääkö taas palata miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. Tosin en halua ollenkaan seksiä ja miehiltä ei saa haleja ja läheisyyttä ilman seksiä, joten olen sitten ilman haleja.
Kaikki oli ihanaa.
Kuulostaakin ihanalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli ihanaa.
Kuulostaakin ihanalle :)
Niinhän se on ollutkin
Olisin vaan halunnut siihen vahvemman tunteen, mitä toiselta ei sitten alun jälkeen tainnut löytyä..
Niin mäkin :( Mutta olen niin nirso että poistin juuri Tinderinkin kun tajusin etten ollut kahteen kuukauteen antanut YHTÄKÄÄN tykkäystä. Mistä mä nyt saan munaa ja hellyyttä? :(
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olis hauska kokeilla ns. yhdenyönjuttua, mut ei seksin kanssa, vaan että voisi vaan nukkua jonkun kanssa yhdessä ja halia.
Seksiinhän tuo kuitenkin päätyy, vaikka se noin alkaisi. Tässä hyvä vinkki miehille. Ei kannata mennä seksi edellä naisen luo, niin silloin sitä saa kaikista parhaiten.