Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin paska käytös - turhasta?

16.05.2017 |

Eli siis meidän oli tarkoitus tehdä kesällä neljän (4) hengen kaveriporukalla muutaman päivän reissu Etelä-Suomeen ja sovimme asioita WhatsApp-ryhmässä. Tämä kaveri katseli majoitusvaihtoehtoja ja löysi melko nopeasti jonkun, jota katselimme myöntävästi. Totesimme kuitenkin muiden kanssa, että katsotaan myöhemmin yhdessä, jos löytyy halvempia vaihtoehtoja, ettei vielä varaa (opiskelijoina ei tuosta vain rahaa revitä isoihin ostoksiin..) yhtään mitään.

Kaveri olikin omin päin seuraavana päivänä varannut kyseisestä majoituksesta ja hintakin oli noussut sen 30€ aiemmalta katselukerralta eli olisimme joutuneet kahden viikon sisällä maksamaan hänelle 130€. Löysin heti halvemman vaihtoehdon, jolloin tietenkin pyysin häntä perumaan nykyisensä. 30€ säästyisi tästä minun ja toisen ystäväni löytämästä halvemmasta vaihtoehdosta, mikä on aika paljon - ainakin mulla. Hän suuttui pyynnöstäni - mutta onneksi perui varauksen -, ja on pitänyt mykkäkoulua yli kahden viikon ajan. Lisäksi sain tänään kuulla hänen puhuneen eräälle ystävälle "riidastamme", tapahtuneista räikeästi värittäen ja valehdellen törkeästi niistä.

// LISÄYS
Kaveri kiukuttelunsa jälkeen poistui WhatsApp-ryhmästä todettuaan ensin, ettei halua lähteä reissulle ollenkaan enää. Sain sitten kuulla toista kautta, että ystävä yhä elää siinä luulossa, jotta olisimme lähdössä johonkin..
//

Halusin aiemmin sopia asian ja kysyä, mistä kiikastaa kuin noin pahasti kilahti, mutta mulla kyllä lähti maku tuosta "kaverista" ihan kokonaan. Anteeksi tosi sekava teksti, mutta tahtoisin vain tietää, mitä av-raati on tuosta mieltä ja mitä tekisitte tilanteessani? Olen nimittäin hieman neuvoton...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totesimme kuitenkin muiden kanssa, että katsotaan myöhemmin yhdessä... jätitte tämän yhden pois tästä ryhmästä? Ja myötäilitte, ettekä sanoneet katsomaan myöhemmin porukalla yhdessä?

Nyt en ymmärrä, millä tavalla jätimme hänet ulkopuolelle, jos reaaliajassa ryhmässä totesimme, ettei vielä varaa. Nimenomaan niin tehtiin, porukalla, yhdessä.

Vierailija
22/22 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ikinä ymmärrä näitä tunnistettavia ketjuja täällä. Mitä jos kyseinen kaveri sattuu lukemaan tämän niin eikö tossa ole jo tarpeeksi sekamelskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä