Miksi naiset aina vaativat mieheltä isoa varustusta? Eikö vähempi riitä?
Tämä palsta on saanut minut sekaisin ajatustasolla. Miksi täällä vaaditaan liikaa? Eihän tässä uskalla kohta ketään naista lähestyä, kun meille miehille asetetaan liikaa vaatimuksia. Eikö riitä, että on muuten kunnollinen ja osaa käyttää sitä mitä on annettu? En ole kiltti- enkä jännämies vaan tavallinen mies.
Kommentit (41)
Ei kyllä omalle kohdalle ole tullut mitään "ei alle 18cm kelpaa, ei missään nimessä".
Missä täällä nyt on isoa varustusta niin yleisesti ja paljon vaadittu, että sulle on tullut sellainen olo, että kaikki naiset aina vaatii isoa varustusta? Itse en muista yhtään ainutta tuollaista keskustelua.
Niin ja varsinkin kun miehet ei taas vaadi isoa pimppaa. Miehet taas esiintyvät edukseen verrattuna jo entuudestaan vaativina tiedettyihin naisiin.
gu kirjoitti:
Se on yleistys. Samanlainen kuin isot rinnat. Eli enemmän puhetta kuin aihetta.
Ei miehen penistä ja naisen rintoja voi oikein verrata keskenään. Miehen penis on sukupuolielin ja naisen rinnat ovat maitorauhaset. Naisen rinnoilla ei ole mitään tekemistä yhdynnän kanssa, ellei sitten harjoiteta tissien väliin panemista..
Mä tykkään enemmän isommasta. Feels better. Sama kun miehet haluavat isotissisen naisen.
Koska niihin keskusteluihin ei jaksa ottaa osaa kuin trollit.
Se isoa vaativa vähemmistö vaan pitää kovaa meteliä asiasta. Suurimmalle osalle naisista riittää ihan keskiverto varustus.
Iso penis nyt vaan yleensä tuntuu kaikista parhaimmalta. Mut luulen suurimman osan naisista katsovan miehessä enemmän kokonaisuutta, kuin yhtä ruumiinosaa tai elintä.
Häh? Eihän täällä mitään sellaista ole vaadittu. Ja jos joku sellaisen aloituksen hölmöyksissään pistäisikin niin miksiköhän sinulle se on "kaikki naiset aina"? Näistä jutuista on turha maailmankuvaansa rakentaa, vääristynyt siitä tulee.
Itsevarmuus on miehekästä ja seksikästä. Ison vaatiminen karsii uliuli- ja kilttimiehet pois.
En ole törmännyt tuollaiseen vaatimiseen naisten keskuudessa. Enkä minäkään vaadi liikoja. Varustuksen koko ei ole se, joka tekee miehestä hyvän tai huonon. N24
Minulle paras on sellainen normin kokoinen. En saa nautintoa siis nakista enkä myöskään isoista. :)
Vierailija kirjoitti:
Se isoa vaativa vähemmistö vaan pitää kovaa meteliä asiasta. Suurimmalle osalle naisista riittää ihan keskiverto varustus.
Niin varmaan.. :D Näinhän ne pikku munat haluaa kuvitella, tosiasiassa juttu on vähän toinen. Isolle on menekkiä. Keskiverto on aina keskiverto. Ja pienestä ei edes puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Iso penis nyt vaan yleensä tuntuu kaikista parhaimmalta. Mut luulen suurimman osan naisista katsovan miehessä enemmän kokonaisuutta, kuin yhtä ruumiinosaa tai elintä.
Se on etukäteen todella hienoa lähteä seksiin naisen kanssa, kun tietää, että vehkeen koko tuottaa pettymyksen, eikä se tunnu naisesta hyvältä. Ei mitään suorituspaineita, eipä.
Jättimolo on naisille vain kuriositeetti, parisuhteeseen otetaan mielummin se pienempi joka ei satu.
Sopivan kokoinen on hyvä. Ihmisiä on erilaisia. Ja myös makuja koon suhteen. Enemmän merkkaa kokonaisuus ja millainen luonne ja persoona ihmisellä on.
Vierailija kirjoitti:
Minulle paras on sellainen normin kokoinen. En saa nautintoa siis nakista enkä myöskään isoista. :)
Minulla on nakki. Et saa siitä nautintoa, eikä kukaan muukaan. Vain minä yksin pimeässä saan.
On niin velttoa ja löysää kamaa sillä naisella että tarvitsee ison että tuntuu miltään
Yksilöllistä kirjoitti:
Sopivan kokoinen on hyvä. Ihmisiä on erilaisia. Ja myös makuja koon suhteen. Enemmän merkkaa kokonaisuus ja millainen luonne ja persoona ihmisellä on.
Noin se varmaan suurimmalla osalla on, mutta samalla tietää tuottavansa pettymyksen, vaikka muuten hyvä mies onkin. Noloa.
Se on yleistys. Samanlainen kuin isot rinnat. Eli enemmän puhetta kuin aihetta.