Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina vaativat mieheltä isoa varustusta? Eikö vähempi riitä?

Vierailija
16.05.2017 |

Tämä palsta on saanut minut sekaisin ajatustasolla. Miksi täällä vaaditaan liikaa? Eihän tässä uskalla kohta ketään naista lähestyä, kun meille miehille asetetaan liikaa vaatimuksia. Eikö riitä, että on muuten kunnollinen ja osaa käyttää sitä mitä on annettu? En ole kiltti- enkä jännämies vaan tavallinen mies.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleistys. Samanlainen kuin isot rinnat. Eli enemmän puhetta kuin aihetta. 

Vierailija
2/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä omalle kohdalle ole tullut mitään "ei alle 18cm kelpaa, ei missään nimessä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä nyt on isoa varustusta niin yleisesti ja paljon vaadittu, että sulle on tullut sellainen olo, että kaikki naiset aina vaatii isoa varustusta? Itse en muista yhtään ainutta tuollaista keskustelua.

Vierailija
4/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja varsinkin kun miehet ei taas vaadi isoa pimppaa. Miehet taas esiintyvät edukseen verrattuna jo entuudestaan vaativina tiedettyihin naisiin.

Vierailija
5/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Se on yleistys. Samanlainen kuin isot rinnat. Eli enemmän puhetta kuin aihetta. 

Ei miehen penistä ja naisen rintoja voi oikein verrata keskenään. Miehen penis on sukupuolielin ja naisen rinnat ovat maitorauhaset. Naisen rinnoilla ei ole mitään tekemistä yhdynnän kanssa, ellei sitten harjoiteta tissien väliin panemista..

Vierailija
6/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän isommasta. Feels better. Sama kun miehet haluavat isotissisen naisen.

Vierailija
7/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niihin keskusteluihin ei jaksa ottaa osaa kuin trollit.

Vierailija
8/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isoa vaativa vähemmistö vaan pitää kovaa meteliä asiasta. Suurimmalle osalle naisista riittää ihan keskiverto varustus.

Vierailija
9/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso penis nyt vaan yleensä tuntuu kaikista parhaimmalta. Mut luulen suurimman osan naisista katsovan miehessä enemmän kokonaisuutta, kuin yhtä ruumiinosaa tai elintä.

Vierailija
10/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eihän täällä mitään sellaista ole vaadittu. Ja jos joku sellaisen aloituksen hölmöyksissään pistäisikin niin miksiköhän sinulle se on "kaikki naiset aina"? Näistä jutuista on turha maailmankuvaansa rakentaa, vääristynyt siitä tulee.

Vierailija
11/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on miehekästä ja seksikästä. Ison vaatiminen karsii uliuli- ja kilttimiehet pois.

Vierailija
12/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuollaiseen vaatimiseen naisten keskuudessa. Enkä minäkään vaadi liikoja. Varustuksen koko ei ole se, joka tekee miehestä hyvän tai huonon. N24

Vierailija
13/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paras on sellainen normin kokoinen. En saa nautintoa siis nakista enkä myöskään isoista. :)

Vierailija
14/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se isoa vaativa vähemmistö vaan pitää kovaa meteliä asiasta. Suurimmalle osalle naisista riittää ihan keskiverto varustus.

Niin varmaan.. :D Näinhän ne pikku munat haluaa kuvitella, tosiasiassa juttu on vähän toinen. Isolle on menekkiä. Keskiverto on aina keskiverto. Ja pienestä ei edes puhuta.

Vierailija
15/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso penis nyt vaan yleensä tuntuu kaikista parhaimmalta. Mut luulen suurimman osan naisista katsovan miehessä enemmän kokonaisuutta, kuin yhtä ruumiinosaa tai elintä.

Se on etukäteen todella hienoa lähteä seksiin naisen kanssa, kun tietää, että vehkeen koko tuottaa pettymyksen, eikä se tunnu naisesta hyvältä. Ei mitään suorituspaineita, eipä.

Vierailija
16/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimolo on naisille vain kuriositeetti, parisuhteeseen otetaan mielummin se pienempi joka ei satu.

Vierailija
17/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoinen on hyvä. Ihmisiä on erilaisia. Ja myös makuja koon suhteen. Enemmän merkkaa kokonaisuus ja millainen luonne ja persoona ihmisellä on. 

Vierailija
18/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle paras on sellainen normin kokoinen. En saa nautintoa siis nakista enkä myöskään isoista. :)

Minulla on nakki. Et saa siitä nautintoa, eikä kukaan muukaan. Vain minä yksin pimeässä saan.

Vierailija
19/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin velttoa ja löysää kamaa sillä naisella että tarvitsee ison että tuntuu miltään

Vierailija
20/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä kirjoitti:

Sopivan kokoinen on hyvä. Ihmisiä on erilaisia. Ja myös makuja koon suhteen. Enemmän merkkaa kokonaisuus ja millainen luonne ja persoona ihmisellä on. 

Noin se varmaan suurimmalla osalla on, mutta samalla tietää tuottavansa pettymyksen, vaikka muuten hyvä mies onkin. Noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi