Tuntemani lääkäripariskunta ja lääkäri-hoitajapariskunta ovat veloja
Tunnen siis pariskunnan, jossa nainen ja mies ovat molemmat lääkäreitä ja veloja. Lisäksi tunnen lääkärin ja sairaanhoitajan, jotka ovat myös veloja.
Tunnen myös lapsettoman 40v kätilön, mutta toisaalta hän on tietääkseni myös sinkku.
Kommentit (16)
Niin...Sitten? Miksi oletat, että lääkärit tai hoitajat haluaisivat lapsia? He auttavat ihmisiä työssään kaiket päivät, ehkä eivät jaksa samaa rumbaa enää vapaa-ajallaan.
En kyllä yhtään ihmettele, jos kätilö ei halua lapsia. Varmaan näkee ihan tarpeeksi itkua ja huutoa, verta ja huonosti menneitä synnytyksiä, jotta lähtisi siihen rumbaan itse.
Mitäs sitten? Ei se heidän ammattiinsa välttämättä liity mitenkään.
He tekevät niin tärkeää työtä, että ovat osansa jo tehneet tämän maan eteen ammatinvalintansa perusteella. Ei heidän lapsia tarvitse tehdä.
Minä tunnen lääkärin jolla on kolme lasta, hoitajan jolla on kaksi, hoitajan jolla on yksi, ja toisenkin hoitajan jolla on yksi, itselläni on yksi mutta haaveilen toisesta. Tunnen hoitajan joka ei voi saada lasta, ja ainakin kaksi hoitajaa jotka ei halua yhtään lasta.
Mikähän idea tässä on?
Laitetaanko seuraavaksi joku toinen ala?
No en yhtään ihmettele. Lääkärit ja hoitajat on töissä 24/7. Auttamisvelvollisuus on aina, oli töissä tai ei. Lisäksi mummon serkun kaiman siskon poikakin saattaa soitella erilaisista oireistaan ja kysellä ilmaista apua.
Minä tunnen perheellisiä ja lapsettomia lääkäreitä ja hoitajia molempia.
Tunnen useita lääkäreitä ja kaikilla on vähintään 2 tai 3 lasta. Yhdellä tuntemalla lääkärillä ei ole lapsia, mutta hän ei ole mikään vela tapaus. Lääkäreillä on tilastollisestikin keskimääräistä enemmän lapsia.
Minä en tunne kuin perheellisiä hoitajia ja lääkäreitä, mut ne onkin yli kolmenkymmenen.
Minä tunnen paljon lääkäripariskuntia, ja useimmilla on useita lapsia. Olen itsekin "lääkäripariskunta" ja meilläkin on toiveissa monta lasta.
Tunnen terveydenhoitaja-lääkäri pariskunnan, heillä kaksi lasta.
Minä olen sairaanhoitaja ja mieheni on amanuenssi. Meillä on yksi lapsi. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen lääkärin jolla on kolme lasta, hoitajan jolla on kaksi, hoitajan jolla on yksi, ja toisenkin hoitajan jolla on yksi, itselläni on yksi mutta haaveilen toisesta. Tunnen hoitajan joka ei voi saada lasta, ja ainakin kaksi hoitajaa jotka ei halua yhtään lasta.
Mikähän idea tässä on?
Laitetaanko seuraavaksi joku toinen ala?
Mites sihteereiden lapsi/lapseton kuviot?
Mäkin tunnen kaksi kätilöä, joilla ei kummallakaan lapsia ja ovat lähempänä keski-ikää.
Kai sitä saa kätilö olla vaikkei omia muksuja haluaisikaan?! :D