Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuletteko tekin jotain ääntä, kun kosketatte kasvojanne? Vai olenko jokin poikkeustapaus?

Vierailija
16.05.2017 |

Kun sivelen vasenta poskeani, kuulen vasemmalla korvallani sellaista jyrinää, kuin kaukaa kuuluva ukkonen.
Onko muilla tätä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulen. Liittyy varmaan jotenkin siihen, että kosketuksesta siirtyy värähtelyä korvaan.

Vierailija
2/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
4/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule, vaikka miten sivelen. :o

Vierailija
5/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen kyllä, en ukkosen ääntä, mutta lähinnä kovan tuulen äänen.

Minun silmistäni kuuluu myös ääni kun hieron niitä, sellainen rutina :D

Vierailija
6/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Tähän mä haluan kuulla jonkun lääkärin selityksen! Mulla ei kuulu. Paitsi jos sivelen siitä kohtaa, josta oon ajanut pulisongit ja siinä kasvaa nyt vähän sänkeä, mut sitä et taida tarkoittaa. :-)

Onko sulla mitään lihaskireyksiä kasvoissa, kaulalla, niskassa tms.? Onko ollut kipuja missään: ohimolla, päässä, kaulassa...?

Vierailija
7/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvan alapuolelta sivellessä korvasa tuntuu painetta ja se ääni mikä siitä sivelystä lähtee

Vierailija
8/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu oikeanpuoleisesta poskesta.

Vierailija
9/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sivelen vasenta poskeani, kuulen vasemmalla korvallani sellaista jyrinää, kuin kaukaa kuuluva ukkonen.

Onko muilla tätä?

Kokeilin ja ääni sanoi "mene masturboimaan tuon tädin eteen" ja "kiipeä puuhun, ota vaatteet pois ja ala puhua Jeesuksesta".

Toisaalta, olen kuullut samanlaisia ääniä jo kauemmin.

Vierailija
10/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu välillä.

Vierailija
11/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei... Tähän mä haluan kuulla jonkun lääkärin selityksen! Mulla ei kuulu. Paitsi jos sivelen siitä kohtaa, josta oon ajanut pulisongit ja siinä kasvaa nyt vähän sänkeä, mut sitä et taida tarkoittaa. :-)

Onko sulla mitään lihaskireyksiä kasvoissa, kaulalla, niskassa tms.? Onko ollut kipuja missään: ohimolla, päässä, kaulassa...?

Mielenkiintoista. Niska ja hartijat ovat kyllä olleet ajoittain jumissa viime vuosina, muutaman migreenikohtauksenkin olen saanut viimeisen vuoden aikana. Mutta huomasin tämän "poskivaivan" itselläni jo teini-iässä.

Ap

Vierailija
12/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulen kyllä, en ukkosen ääntä, mutta lähinnä kovan tuulen äänen.

Minun silmistäni kuuluu myös ääni kun hieron niitä, sellainen rutina :D

Poskista ei mitn , mut silmät myös rutisee kun painelee sisänurkasta , mut se ei tee niin aina.

Vierailija
13/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei tod kuulu. Totta kai sivelyn ääni kuuluu, mutta ei pääni sisältä, vaan samalla lailla kuin kättä sivelisi.

Ei tuollaista voi olla olemassa...

Vierailija
14/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen tasaista hurinaa kun kosken poskipään kohdalta ja mitä lähempänä korvaa, niin ääni vain kovenee. Hieman samanlainen hurina kuin sähkölaitteissa tai induktioliettä koskiessa. Luulen, että se liittyy jotenkin naamakarvoihin, tai tuohon pieneen nukkaan. Mutta en oikein keksi järjellistä syytä sille. Kissoilla on karvat, jotta ne tietää miten isoihin paikkoihin he mahtuvat, mutta tuskin ihmisellä tuosta syystä karvat humisisi korvissa.

Vierailija
15/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis tarkoita sitä "hankausääntä" tai miksi sitä nyt sanoisi? Kun siis ihoa silittää, niin siitä aiheutuvan hankauksen ääntä.

Vierailija
16/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis tarkoita sitä "hankausääntä" tai miksi sitä nyt sanoisi? Kun siis ihoa silittää, niin siitä aiheutuvan hankauksen ääntä.

Ei. 14 selitti hyvin mistä on kyse. Tajusin samalla, etten kuule sitä juuri nyt, kun ajoin poskinukkakarvat pari päivää sitten pois.

Vierailija
17/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen toisinaan ja välillä tuntuu samanaikaisesti jonkinlaista painetta korvassa.

Vierailija
18/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä poskea sivellessä kännykkä, padi tms. kädessä ja latautumassa?

Vierailija
19/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt joskus samaa, mutta en ole kehdannut kysyä keltään. Humisee. Ei silityksen ääni, vaan aivan kuin korvan sisällä jokin jännittyisi.

Vierailija
20/21 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnistan asian. Kuulen sen kuitenkin vaan joskus, nyt kun kokeilin niin ei tullut.