Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ruma mies voi lähestyä naisia?

Ruma mies
16.05.2017 |

Sinun on kuitenkin oltava aloitteellinen koska kukaan nainen ei varmaan lähesty aluksi sinua. Miten naiset siis kokevat jos heidän mielestään ruma mies heitä lähestyy? Kiusalliseksi? Ärsyttäväksi? Ahdistavaksi? Onko rumalla ylipäätään mitään toivoa saada nainen kiinnostuneeksi? Ruma mies kysyy

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä lähestyisit naisia, jos et olisi ruma? Miten oma ulkonäkösi vaikuttaa asiaan? Oletko itse hyvännäköisten naisten perään vai miksi koet, että sinun ulkonäkösi takia pitäisi tehdä jotain eri tavalla?

Uskoisin että mieluiten hyvännäköisenä miehenä lähestyisin naisia tanssilattialla sillä pidän tanssista ja se olisi minulle sujuvampi ja mukavampi tapa. Toki komealla miehellä varmaan ei ole mitään väliä millä tavalla lähestyisi että nainen kiinnostuu.

Ap

No kyllä sillä on merkitystä, kuinka naista lähestyy! Itse koen ehkä vähän outona lähestymisen tanssilattialla jossain baarissa, mutta oletko ajatellut osallistua tanssikurssille, kun tanssimisesta pidät? Ehkä sellaisessa ympäristössä pääsisit tutustumaan erilaisiin ihmisiin omalla mukavuusalueellasi.

Vierailija
22/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla kuin kuka tahans alähestyy toista ihmista, jota ei tunne. Kohteliaasti ja ystävällisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia naisia on myös olemassa...

Joo mutta kun nehän ei kelpaa aloitusviestin tekijälle.

Vierailija
24/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Sinun on kuitenkin oltava aloitteellinen koska kukaan nainen ei varmaan lähesty aluksi sinua. Miten naiset siis kokevat jos heidän mielestään ruma mies heitä lähestyy? Kiusalliseksi? Ärsyttäväksi? Ahdistavaksi? Onko rumalla ylipäätään mitään toivoa saada nainen kiinnostuneeksi? Ruma mies kysyy

Ei sillä naamavärkin koetulla rumuudella ole juurikaan merkitystä.

Monilla muilla ominaisuuksilla on paljon suurempi merkitys. Esimerkiksi naiset haistavat jahkailevan ja saamattoman miehen pitkältä.

Jos jahkailet vaan, että mitähän ne tälläisestä rumasta miehestä ajattelevat ja pyytelet vielä olemassaoloasi anteeksi, niin varmasti tulee naisrintamalla olemaan hiljaista.

Eli rumuutta et voi kyllä syyttää, vaan kysymys on aivan jostain muusta.

Jos jollain ei ole nyt vieläkään tullut selväksi niin sanotaan nyt vielä : naisille miehen ulkonäöllä on aivan yhtä tärkeä merkitys kiinnostuksen heräämiselle. Eli se todellakin on merkittävä syy rumalla yksinäisyyteen ja että lähestymiset eivät onnistu

Mitä ihmettä tämä kommentti tarkoittaa? Siis naisille miehen ulkonäöllä on yhtä tärkeä merkitys?? Yhtä tärkeä kuin kenelle muulle? Vai meinaatko että kaikki naiset ovat samanlaisia ja kaikille naisille ulkonäkö on yhtä tärkeää?

Vierailija
25/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla kuin kuka tahans alähestyy toista ihmista, jota ei tunne. Kohteliaasti ja ystävällisesti.

Höpön löpön! Sopivan sikamaisesti ja häpeämättömästi pitää miehen lähestyä. Se tekee naiseen vaikutuksen. Ei kuitenkaan räkäkännissä koska se antaa vaikutelman että et uskalla muuten.

Vierailija
26/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä lähestyisit naisia, jos et olisi ruma? Miten oma ulkonäkösi vaikuttaa asiaan? Oletko itse hyvännäköisten naisten perään vai miksi koet, että sinun ulkonäkösi takia pitäisi tehdä jotain eri tavalla?

Uskoisin että mieluiten hyvännäköisenä miehenä lähestyisin naisia tanssilattialla sillä pidän tanssista ja se olisi minulle sujuvampi ja mukavampi tapa. Toki komealla miehellä varmaan ei ole mitään väliä millä tavalla lähestyisi että nainen kiinnostuu.

Ap

No kyllä sillä on merkitystä, kuinka naista lähestyy! Itse koen ehkä vähän outona lähestymisen tanssilattialla jossain baarissa, mutta oletko ajatellut osallistua tanssikurssille, kun tanssimisesta pidät? Ehkä sellaisessa ympäristössä pääsisit tutustumaan erilaisiin ihmisiin omalla mukavuusalueellasi.

Olen harrastanut tanssia ja voin sanoa että sitä harrastavat naiset ovat liian kauniita minulle. Itse siis yrittänyt kyllä lähestyä naisia tanssiessa mutta ei näytä toimivan kun ulkonäkö nyt on mikä on

Vierailija
27/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole. On vaan mielipiteitä.

Eli jonkun mielestä Väyrynen on komea?

Siis Paavo Väyrynen? Ihan tavallinen mies, ei ruma eikä komea.

Vierailija
28/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Monilla muilla ominaisuuksilla on paljon suurempi merkitys. Esimerkiksi naiset haistavat jahkailevan ja saamattoman miehen pitkältä.

Jos jahkailet vaan, että mitähän ne tälläisestä rumasta miehestä ajattelevat ja pyytelet vielä olemassaoloasi anteeksi, niin varmasti tulee naisrintamalla olemaan hiljaista.

Jos jollain ei ole nyt vieläkään tullut selväksi niin sanotaan nyt vielä : naisille miehen ulkonäöllä on aivan yhtä tärkeä merkitys kiinnostuksen heräämiselle. Eli se todellakin on merkittävä syy rumalla yksinäisyyteen ja että lähestymiset eivät onnistu

Mitä ihmettä tämä kommentti tarkoittaa? Siis naisille miehen ulkonäöllä on yhtä tärkeä merkitys?? Yhtä tärkeä kuin kenelle muulle? Vai meinaatko että kaikki naiset ovat samanlaisia ja kaikille naisille ulkonäkö on yhtä tärkeää?

Meinaan sitä että kun miehille se että nainen on kaunis on tärkeää niin naisille on myös tärkeää että mies olisi hyvän näköinen

Vierailija
29/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Meinaan sitä että kun miehille se että nainen on kaunis on tärkeää niin naisille on myös tärkeää että mies olisi hyvän näköinen

Ei muuten pidä paikkaansa.

Katso vaikka allaolevan linkin partasuu, joka muuten on todella kova iskemään naisia.

https://instaliga.com/rsdtyler?page=1469963775461747079_347099831&loadC…

Mies ei ole ulkonäöllä pilattu eikä naamavärkki ole mitenkään kummallinen silti naisia riittää yltäkylläisyyteen saakka. Miten selität tämän?

Vierailija
30/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen harrastanut tanssia ja voin sanoa että sitä harrastavat naiset ovat liian kauniita minulle. Itse siis yrittänyt kyllä lähestyä naisia tanssiessa mutta ei näytä toimivan kun ulkonäkö nyt on mikä on

Minkälaisilla tanssikursseilla olet käynyt, jos siellä pelkästään kauniita naisia on?? Itse kävin pari vuotta sitten ihan jollain työväenopiston tanssikurssilla ja ihan kaiken näköisiä, kokoisia ja ikäisiä naisia siellä oli paljon ja miehiä puolestaan liian vähän. Ei sinne toki menty ketään iskemään, mutta uusia kavereita sieltä kyllä sai.

Mutta onhan ihan lavatansseissakin monen näköisiä miehiä ja naisia, että jos sinä pelkkiin kaunottariin tanssin myötä törmäät, niin ehkä olet alunalkaenkin väärässä paikassa?

Vierailija
31/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin oon harrastuksessani huomannut yhden tyypin herättävän mielenkiintoni. Jos kävelis kadulla vastaan, niin en kiinnittäis huomiota. Miten kuvailisin.. ei oo kauhean komeat piirteet, kaksoisleukaa löytyy ja mahaa, lihakset on varmaan pienemmät kuin mulla. Mutta! Aivan järjettömän fiksu ja tilannetajuinen ja hauska tyyppi! Toivon aina, että valmentaja laittaa meidät pariksi, koska mulla on niin hauskaa sen kanssa. Voidaan puhua myös syvällisemmistä jutuista tai ihan mistä vaan. Se on myös tosi hyvä tässä meidän lajissa, joten sekin tekee treenistä miellyttävää.

Tekis mieli hypätä sen syliin ja ratsastaa auringonnousuun. Pitäs saada itestä irti siihen suuntaan aloitteen tekeminen. Kevyttä flirttiä on jo ilmassa.

Aloittajalle vinkiksi: anna persoonan loistaa (toivottavasti olet fiksu ja hauska, etkä törppö). Multa kesti muutama viikko, ennen kuin tuo ihminen aukes mulle. Ihan tuntemattoman iskeminen voi olla huono tapa. En tosin arvosta huonoa käytöstä, oli mies minkä näköinen tahansa.

Vierailija
32/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Katso vaikka allaolevan linkin partasuu, joka muuten on todella kova iskemään naisia.

Mies ei ole ulkonäöllä pilattu eikä naamavärkki ole mitenkään kummallinen silti naisia riittää yltäkylläisyyteen saakka. Miten selität tämän?

Häh? Tuohan on todella komea ja miehekäs. Joko trollaat tai sitten meillä on hieman eri kriteerit rumalle ja komealle

-eri

Vierailija
33/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Tuo mies ei olekkaan ruma vaan ihan normaali: on esimerkiksi hiukset tallella, ei ylipainoinen ja tuskin lyhytkään. Kasvotkaan eivät ole rumat

Vierailija
34/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, sivistynyt ja itsevarma hauska persoona on aina tehnyt minuun vaikutuksen. Heti perään tulee tyylikäs pukeutuminen ja oikeastaan vasta sitten ulkonäkö kuten kasvot ja pituus.

Harva ihminen on ruma, on paljon persoonallista kauneutta mikä kiehtoo minua.

Olen itse kaunis nainen ja olen tapaillut hyvin komeita miehiä, mutta eniten olen ihastunut huumorintajuisiin ja älykkäisiin tyyppeihin. Sellaisiin ihmisiin joiden kanssa keskustelu kulkee hyvin. Tanssitaito ja musikaalisuus on plussaa.

On myös paljon ihmisiä jotka pitävät itseään rumana vaikka eivät sitä ole. On myös olemassa naisia, kuten minä, jotka eivät lämpiä kiiltokuvamaisen kauniista ihmisistä. Se mitä on sisällä vaikuttaa kaikkeen. Oikealla tavalla itsevarma ja persoonallinen ihminen lumoaa kaikki, se on karismaa, eikä siihen tarvita jumalaista ulkonäköä.

Olen elämäni aikana seurustellut mm. itseäni lyhyempien, tavallisen näköisten, erikoisen näköisten ja pahojen iho-ongelmien kanssa taistelevien kanssa mutta yhdistävä tekijä heissa on ollut hyvä käytös, taito puhua ja intohimo elämään ja uraan. Mutta jos mies on kuivakka ja tylsä, eikä ole kiinnostunut juuri mistään, ei komeuskaan auta.

Vastaus sinulle: Teet kyllä vaikutuksen hetkessä jos sinulla on hyvin sana hallussa, sopivasti itsevarmuutta ja hyvät käytöstavat sekä tyylikkäät vaatteet ja hiukset. Kuten joku aikaisempi jo sanoikin: Kokeile vaikka tanssitunteja, siellä miehistä on usein pulaa. Sinkkuaikoina minäkin kävin salsa-, rumba- jivetunneilla. Varsinkin paritanssitunneilla on helppo tutustua.

Vierailija
35/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkälaisilla tanssikursseilla olet käynyt, jos siellä pelkästään kauniita naisia on?? Itse kävin pari vuotta sitten ihan jollain työväenopiston tanssikurssilla ja ihan kaiken näköisiä, kokoisia ja ikäisiä naisia siellä oli paljon ja miehiä puolestaan liian vähän. Ei sinne toki menty ketään iskemään, mutta uusia kavereita sieltä kyllä sai.

Mutta onhan ihan lavatansseissakin monen näköisiä miehiä ja naisia, että jos sinä pelkkiin kaunottariin tanssin myötä törmäät, niin ehkä olet alunalkaenkin väärässä paikassa?

Harrastin nuorempana teini-iässä hiphoppia ja tuolla kursseilla kaikki naiset olivat todella kauniita. Nykyään siis päälle kaksikymppinen olen. Nykyään myös paritanssi kiinnostaisi mutta olen todella lyhyt mies että tuntuisi kiusalliselta kun suurinosa naisista noilla kursseilla on minua pidempiä. Tuskin edes ikäisiäni edes moni tuollaista harrastaakaan

Vierailija
36/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla voi lähestyä kuin ruma nainen miestä.

Vierailija
37/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää järjestää niin, että nainen ehtii tutustua vähän muihinkin puoliin kuin rujoon ulkokuoreen ennen kuin päättää, haluaako tutustua enemmän.  Eli ensin pitää päästä jutulle jotenkin luontevasti ja neutraalisti, ennen kuin kannattaa tehdä varsinainen aloite. 

T: ruma mies

Vierailija
38/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia ihmisiä ei ole. On vaan mielipiteitä.

Eli jonkun mielestä Väyrynen on komea?

Siis Paavo Väyrynen? Ihan tavallinen mies, ei ruma eikä komea.

On ainakin vaimonsa mielestä ollut, ja pari lastakin taitaa löytyä..

39/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, sivistynyt ja itsevarma hauska persoona on aina tehnyt minuun vaikutuksen. Heti perään tulee tyylikäs pukeutuminen ja oikeastaan vasta sitten ulkonäkö kuten kasvot ja pituus.

Harva ihminen on ruma, on paljon persoonallista kauneutta mikä kiehtoo minua.

Olen itse kaunis nainen ja olen tapaillut hyvin komeita miehiä, mutta eniten olen ihastunut huumorintajuisiin ja älykkäisiin tyyppeihin. Sellaisiin ihmisiin joiden kanssa keskustelu kulkee hyvin. Tanssitaito ja musikaalisuus on plussaa.

On myös paljon ihmisiä jotka pitävät itseään rumana vaikka eivät sitä ole. On myös olemassa naisia, kuten minä, jotka eivät lämpiä kiiltokuvamaisen kauniista ihmisistä. Se mitä on sisällä vaikuttaa kaikkeen. Oikealla tavalla itsevarma ja persoonallinen ihminen lumoaa kaikki, se on karismaa, eikä siihen tarvita jumalaista ulkonäköä.

Olen elämäni aikana seurustellut mm. itseäni lyhyempien, tavallisen näköisten, erikoisen näköisten ja pahojen iho-ongelmien kanssa taistelevien kanssa mutta yhdistävä tekijä heissa on ollut hyvä käytös, taito puhua ja intohimo elämään ja uraan. Mutta jos mies on kuivakka ja tylsä, eikä ole kiinnostunut juuri mistään, ei komeuskaan auta.

Vastaus sinulle: Teet kyllä vaikutuksen hetkessä jos sinulla on hyvin sana hallussa, sopivasti itsevarmuutta ja hyvät käytöstavat sekä tyylikkäät vaatteet ja hiukset. Kuten joku aikaisempi jo sanoikin: Kokeile vaikka tanssitunteja, siellä miehistä on usein pulaa. Sinkkuaikoina minäkin kävin salsa-, rumba- jivetunneilla. Varsinkin paritanssitunneilla on helppo tutustua.

Minä miehenä

+tanssitaitoinen (salsa, breakdance)

+musikaalinen (kitara, piano)

+ hauska (saan naiset nauramaan )

+ luotettava

+ suht. sivistynyt (ylioppilas)

Miinukset

-ruma ulkonäkö -kaljuuntuminen,lyhyys 165 cm, rumat kasvot ( pienet silmät ja pyöreät kasvot), erittäin vaalea iho.

Naisia ei seurani kiinnosta aikaisemmusta yrityksistä huolimatta. Et siis tee noilla luettelemillasi henkisillä piirteillä naissuhteissa yhtään mitään mikäli ei ole hyvää ulkonäköä. Näin se on halutaan sitä tai ei

Vierailija
40/167 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä välttämättä ole muiden mielestä ruma.

Juttele ihmisille.