#######ELOKUISTEN MA-KE KUULUMISET########
Kommentit (34)
Joo-oh, täällä ollaan nyt sitten lenssussa. Mies oli koko viime viikon, ja nyt eilisestä saakka olen itse ollut taudin kourissa. Suorastaan on vetämätön olo, mutta onneksi nuo lapsukaiset nyt kuitenkin ovat tältä toistaiseksi välttyneet.
Meillä senkun meno yltyy, Viivi oppi viime viikolla kävelemään taaperokärryllä, ja sillä sitä nyt sitten mennään niin että nuppi tutisee. Pariin kertaan ollaan toki menty nurinkin, mutta koko ajan vaan paremmin se sujuu:) Niin ja kaikkea vasten on pakko nousta seisomaan, eli meillä ei vauvaa voi enää hetkeksikään päästää silmistään, kontatenkin mennään sellaista vauhtia että oksat pois. Helpommalla pääsi, kun ei vielä kohellettu tällä lailla.
Pöperöt uppoaa edelleenkin hyvin, ihan paloiteltu pastakin menee, eli ronkeli tämä tyttö ei ole, niinkuin siskonsa jolle mikään ei oikein maistu.
Kaipa minä lähden tästä pitämään sohvaa selässäni, nyt kun vielä hetken voi ennen kuin toi ikiliikkuja taas tuolta heräilee...
Hyvää viikon alkua kaikille!
Laitatko mulle sen soppa ohjeen ja ohjeet miten sitä pitää ottaa milloin ja kuinka pitkään jne....
Meilä ei oikein nyt tämä netti pelitä mutta koetan kirjoitella lisää kuulumisia kun iina menee nukkumaan....
marraspallo@luukku.com
marraspallo ja iina
Greipin olen tänään syönyt, kun jostain syystä ei ole edes nälkä. Tyttö meni just ekoille päikkäreille, joten pitäisi alkaa sitä keittoa keittämään...
Kamalaa mitenkä huono äiti mä olen... Jo KAKSI haaveria on tytölle sattunut tänään :(.
Ensin vetäisi pöydältä päälleen sellaisen neliönmuotoisen lasisen kynttilälyhdyn ja sen jälkeen kaatoi lattiakynttilänjalan :(. Yleensä mä vahdin pientä kuin haukka, mutta meille tuli tänään pankintäti vaaria jututtamaan, niin jouduin hätäseen siivoilemaan paikkoja.
Pari minsaa kun käänsi silmänsä, niin siinä sitä jo oltiin...
Nyt sopan keittoon!
heather ja neiti-nessukka
ja muut soppailusta kiinnostuneet! Tässä ohjetta...
http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html
Lopultakin taitaa taudit hellittää!
Flunssan jälkeen sairastettiin vatsatauti:( No, tänään ei oo tullut kun kolme tuotosta ja näyttäisi olevan kiinteytymään päin:)
Ameliini, meillä samanlainen meno päällä kuin teillä. Reilu viikko on menty taaperokärryllä ja vauhtia piisaa! Eipä voi kyllä hetkekskään päästää silmistään pikkumiestä. Isin pleikkari sai jo pari päivää sitten kyytiä:)
Oltiin viikonloppuna reissussa ja käytiin mm. kuorokonsertissa.Tosi hienosti jaksoi pikkumies kuunnella!
Yöt on olleet edelleen tosi levottomia, usein n. 10 herätystä, mutta viime yö oli yht' äkkiä taas parempi *koputtaa puuta*, vain kaksi herätystä, joista toinen vasta kuuden jälkeen aamulla. Ehkäpä pikku-ukko oli niin tyytyväinen päästyään reissusta takaisin omaan sänkyyn! Tiedä häntä, mutta toiovotaan, että ensi yökin menisi hyvin!
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Sarppa & Kalle
joo-o rontti mikä rontti:) olis pitäny tajuta keittää vaan päivän annokset kerralla, nyt harmittaa kun meni niin iso satsi hukkaan, keitin nimittäin eilen kolme kattilallista:/ joo mutta tsempit sulle. Aattelin kuitenkin pari-kolme päivää mussuttaa vaan ananas-salaattia, josko seki auttas jotain, ens siis mitään hiilaripitoista.
marraspallolle www.mainio.net löytyy ohjeet myös kun laittaa hakusanaksi rasvanpolttokeitto
tänään oon syönyt vaan uhden annoksen salaattia, jossa ananaspurkillinen seassa. Jos illalla lisäis vähän tonnikalaa kaveriksi. Pakko yrittää jollain rehukuurilla unohtaa nuo herkut. Se vissydieettikin kuulostais kyllä aika hyvältä, ei tarttis mitään viikon soppia hiki päässä värkätä.
Sieltä löytyy tosi hyviä ohjeita!
mä katoin tuota ananasdieettiä että vois myös sopia mulle, mutta ei vielä kun imetän. Sen jälkeen voi kokeilla ku tuota pitää jatkaa kuitenki noin kauan.
Launatai yö ja sunnuntaipäivä vierähti osastolla pojan laryngiitin takia. sai spiralla adrenaliinia ja kortisonia suun kautta että saatiin taas happea keuhkoihin... Epäilivät myös infektioastmaa kun aina pukkaa ahdistusta tulemaan kun kipeenä on. että näin.
Bataatti ei pojalle sopinut joten seuraavana kokeilemme päärynää. Vielä on nilkat ja ranteet verille raavittuina joten odotellaan... Toi infektiokin siirtää kokeiluja koska oireita on niin hankala tulkita.
positiivisuus on tiessään ja hyvin alkaneen laiharinkin tänään sössein syömällä lihapiirakan ja suklaapatukan :( Ei oo helppoo tän pojan kanssa... tytöt on kans kipeenä ,toinen kuumeessa ja toisella keuhkoputken tulehdus. Mutta onneks ittellä ei oo vielä mitään. Mieskin nimittäin on kuumeessa.
Että eteenpäin sano mummo lumessa...
voi että, kyllä sitä teilläkin on rankkaa. On se kamalaa kun nuo allergiat on niin vaikeasti tunnistettavissa. ja sairastaminen päälle.
Meilläkin pojalla jotain allergiaepäilyä, muttei niin pahasti että oltas vielä kokeisiin päästy. Molemmissa poskissa euron kokoinen läntti joka mätänee aina välillä kun kortisonista on pakko pitää tauko. Muta on siis vaan nuin paikallinen ettei leviä vaikka mitä söis. ruuan jälkeen kyllä monesti helahtaa molemmat posket punaseksi mutta sitäkään ei kyllä tiiä että mikä aine sen aiheuttaa...no kohta on lääkärinla niin pitää porista sen urpon ´jää jo eläkkeelle!´lääkärin kans joka ei lapsiin edes uskalla koskea.
joo mutta nyt kahvin keittoon!
Alkaa ensimmäinen soppakuuripäivä olla lopuillaan. On muuten ihan älyttömän kova nälkä!!!! Pitää oikein kybällä tsempata itseään, että ei vain sortuisi syömään paria voileipää...
Jos sitä menis vaikka nukkumaan, niin uusi päivä tulisi nopeammin..
mä oon syöny tänään vaanananas salaattia, nälkä mullaki. Jos huomisenki olis samalla " paastolla" .
tsemppiä!
Tuli sellanen mieleen , et moniko jää hoitovapaalle? Pitkäksi aikaa? Ja onko teillä tietoo paljon teille jää rahaa käteen verojen jälkeen kotihoidontuesta? Me täällä pohditaan mitä tehtäis. Kotiin haluaisin jäädä mahd. pitkäksi aikaa, mut rahallisesti ....ahdistaa ku ei tiedä. Paljon saa tienata itse hoitovapaalla, jos tekis esim. keikkaa?
Pähkäilevä Minnele ja Joona
viis lautasellista sain alas sitä, mutta joka kerta oli suu niin tulessa että ei tullu mitään:/ ei viittis uutta keittoa alkaa keittään. Siinä maustaessa maistelin kokoajan että eihän tää vielä maistu millekkään ... ja sitte ku laiton kaalin palasen suuhun niin HUI se kaikki mauste oliki siinä. Perhana nyt vähän harmittaa kun muuten tuo olis varmaan sen tomaattimurskan voimalla menny. No joskus uudestaan mutta ei ihan just...