~~VILTTIKETJU vko 13~~
Uusi viikko ja uudet piinat & jännäämiset!Laitoin tässä uutta pinoa, ennen kuin täytyy rientää töihin.
Itsellä kp 22/25-27 ja tätiä aikaisintaan siis perjantaina odottelen. Siis sitä kaikista epätoivotuinta vierasta. Enpä kovin positiivisella mielellä ole ton tärpin suhteen. Kaameen kuiva kausi (ei mitään valkkareita) on ollut oviksesta lähtien, mikä tietää yleensä menkkojen tuloa. Eilen kyllä oli taas sellaiset jomotukset alavatsalla, että taas luulin sen ryökäleen jo tulevan etuajassa. Särkylääkkeen voimalla eilinen sitten meni ja taas tänään aamulla heti herättyä pientä jomotusta.
Riinallakos ne todelliset piinat on?Joko testikauppaan vie Riinan tie!Peukutuksia ja ++++onnea. Ja ketäs muita? Senniinalla piinisvko ja entäpä muut?
Mutta hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Tästä se lähtee :))
Kommentit (46)
muuta kun yhdessä kierrossa ihan alussa. Muutama kuukausi sitten kerkesin ostaa testin kun täti oli hieman myöhässä, meni kierto ton pisimmän mukaan. Ja oireiden perusteella olin ihan varma että raskaana ollaan .Niinhän sitä vaan tipuin silloin syyskuisista ja testi jäi käyttämättä. Saa nähdä koska pääsee käyttämään tuon testin. Ja liian aikaisin en aio koskaan enää testata. Mielummin odotan tätiä ja petyn sitä kautta kuin saan negan ja sit joudun kuitenkin odottamaan tätiä.
Poistun nyt tästä " sorvin ääreltä" pariksi päiväksi ja maanantaina sitten ilmoittelen kuulumisia. Kaikenlaista mukavaa puuhaa on tiedossa viikonlopuksi, joten yritän pitää mielen korkeella ja ajatukset pois piinistelystä (helpommin sanottu..) Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ovista odotteleville ja piiniksen kynnyksellä oleville! Rentouttavaa viikonloppua! t. Senni kp 27/ehkä 28.
Jepulijee!Täällä täti siis toista päivää jo kylässä ja " pääkin selveni" kertaheitolla, kun täti tuli. Mulla nimittäin piinisvkolla on aina sellanen kumman väsähtänyt olo, ajatus takkuilee tai kiertää kehää ja pää on kuin pumpulia. Eilen tuli taas sellanen skarpimpi olo ja tänään jo töissäkin sujui paremmin kun toi yläpää toimi " täysillä" . Täällä taidettiin kysellä miehen kuumeilusta jotain...eli onko miehet mukana täysillä. Meillä mies jaksoi aina tonne jouluun asti intoilla aina , että " josko nyt ois tärpänny" , mutta on kummasti senkin into laimentunut, kun mitään ei tapahdu. Toivoo tietty kovasti et onnistuttais, mutta ei meistä oikeen jaksa kumpikaan enää niin kauheesti kuumeilla,kun se lopputulos näkyy aina olevan joka kuukausi se sama- eli ei tärppiä. Mies jo yhdessä vaiheessa sanoi, et hänessä on varmaan jotain vikaa, kun ei tärppää :(( Voi raasua, yritä nyt siinä sitten selittää, että kyllä siihen voi olla muitakin syitä, kuten esim.ikä jne.
Itse kyllä kiertopäiviä olen vielä merkkaillut mutta ovistestejä en aio enää tilata ja raskaustestin olen tässä vuoden sisään tehnyt yhden, kun oli kerran niin niukka tätivuoto, et pani epäilemään jo plussaa.
Mutta kuten jo aikaisemmin kirjoittelin, niin meillä ei olla menossa mihinkään tutkimuksiin vaan unohdetaan sitten koko juttu ja jatketaan elämää 3-henkisenä perheenä jos ei sitä vauvaa meille enää tule.
Että tällaista vuodatusta tällä kertaa :)
Leppoisaa ja rentouttavaa perjantaita kaikille !
Stipliinalle pahoittelut tätiläisestä! Kurjaa, kurjaa, tosi kurjaa, joka kuukausi se sama juttu! Kyllä se toivo hiipuu varmaan jokaisella pitkään yrittäneellä. Eikä sitä jaksa joka kuukausi uskoa, toivoa ja pettyä. Hiljaa mielessään sitä toivetta kuitenkin elättelee, ehkä joku päivä.
Täällä kp 21/26-28. Nyt on täti jomotuksen ihmeen kovia ja valkkari runsastunut. Voi itku, jos menkat alkaa taas etuajassa. Ovis oli kuitenkin kp 13, jos tätiläinen muutaman päivän sisällä tänne tulee, niin se endo tosiaan on sekoittanut kaikki hormoonitoimminnotkin minussa =( Eihän 23päivän kierroissa ole mahista raskautua, jos ovis on kp13-14.... Että on surkeeta. Pian menen sinne lääkärille uudestaan...
Väsy olo muutenkin. Tämä keli on kurjista kurjin. Jomottelee. Eilen tuli valvottua ja aamulla poju heräs klo7, että päiväunille pian.....
Selmiina: Mulla oli just noissa kp:ssa samanlaiset tuntemukset kun sulla et voi hitto et alkaa aikasin menkat. Mutta se oli tosiaankin jotain muuta. Toivotaan, että olis nyt sitä muuta.
Stiipliina: katse kohti tammikuuta. Eiks silloin jo ne äitiyspäivärahatkin nouse:)
Oliko se Senniina joka piinaili: Täällä kovasti peukut pystyssä.
Mä oon ihan pinna kireellä ollut, kun hieman tuottaa tuskaa toi tupakan lopettaminen( vaikka nikotiini inhalaattori on). Ja vatsa on edelleen niin kovalla, että pakko hakee kohta joku peräruiske kun ei apteekin muut litkut auta. Muuten tietysti tilanteesta todella onnellinen.
Plussaonnea joka ikiselle ja tervetuloa Viivi!
Nopeesti menee aina nää viikot. Taas viikonloppu edessä. Pahoittelut stipliina tädin johdosta. Kumma akka kun se aina änkee ittensä sinne missä sitä ei toivota. Tänne ei kuulu kummempia. Oireet hieman vähentyneet. Jalkojakaan ei eilen illalla särkenyt. Just tossa mietin, et mulla alko nää oireet aika aikaisin tässä kierrossa. Mitäköhän sit lie merkkaa. Tuskin nyt raskautta ainakaan. Mahaa ei nyt taas nippaile ollenkaan. Varmaan taas täti kehitellyt jotain uutta mun pään menoksi, ettei sen vierailu ois samanlainen joka kuukausi.On jotenkin höntti ja väsynyt olo. Saa nähdä kerkeekö tässä piinailla ollenkaan.
Paljon tädinkarkotussäteitä meille kaikille, vaikka tänne se kyllä ainakin löytää takuuvarmasti!
Shannon kp 21/24-29 Pitäisköhän tässä alkaa ihan piinailemaan. No tuskin nyt kumminkaan kannattaa....