Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia nää ukkojensa rahoilla elävät laiskat kotiäidit!!! =DD

Vierailija
27.03.2006 |

Ei viitsitä mennä töihin, sillä verukkeella että eihän meidän santeri 5v voi vielä hoitoon mennä, äidin pikku murmeli! =D Samaan aikaan mies raataa niska limassa että saisi rahaa kodin laskuihin ja muihin maksuihin... Rouvalla taas on se käsitys että hänellä on täysi oikeus shopata miehen rahoilla, " kun eihän ne omat riitä mihinkään, enkä saa niillä koskaan mitään itselleni" (esim burberrya).

Älytöntä riistoa sanon minä, jokaisella on sentään oltava jotain omaakin vaikka sitä perheenä eletään!

En arvosta tippaakaan tällaisia miestensä rahoilla eläviä loisia!!!!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hauskaa =)

Vierailija:

Kun ette usko!!!

Kyll on halvat huvit kullakin, alkaa nyt tuollaista väittämään ihan pokkana!!

Ja ei teillä muutenkaan ole kaikki kotona, kun lähdette mukaan tuollaiseen provoon, ette erota milloin ihminen on tosissaan ja milloin ei, täällä voi väittää ihan mitä vain ja tuollaiset taukit ottaa tosissaan...

3

Vierailija
42/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ett ole yhtään sen parenpi kuin mäkään...Mut kyll mä olen hullu kun rupeen jonkun ventovieraan kanssa tääll riitelemään, mut sä varmaan saisit sen aikaan kenen kanssa tahansa!

Mut mä lähden nyt täält, vastaat sä tämän jälkeen kuinka monta kertaa tahansa. Tosi tyhmää tällainen, siis ihan idioottia!!

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ett ole yhtään sen parenpi kuin mäkään..

Parenpi... =))))

Vierailija
44/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoittanut tähän ketjuun kun tuohon ekalle sivulle... että tiedoksi vaan teille! en siis ole 3! =DD

taisi vähän koko alkuperäisen kirjoituksen aihe hävitä, kun rupesitte tuosta kolmosesta kinastelemaan....

niin ja en ole kateellinen.. meillä mies käy töissä ja minä olen (ainakin toistaiseksi) kotona... mies hoitaa kaikki kotiin liittyvät maksut sekä autojen kulut ja minä ostan ruuat ja lasten tavarat... minusta tämä on aivan normaalia, ei tulisi mieleenikään pyytää mieheltä rahaa johonkin omaan kotkotukseen vaikkei hän varmaan siitä kieltäytyisikään!!

arvasin että tästä syntyy ihan kiva keskustelu! ;-)

Vierailija
45/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti ja hoidan mieheni ja minun yhteisiä lapsia kotonamme. Haluamme, että lapsia hoidetaan kotona. Rahamme ovat yhteisiä, perhehän tässä ollaan. Kotiäidin tulot ovat monta monituista kertaa pienemmät kuin mieheni tulot. Eli mies saisi ostaa 4 Hugo Bossin takkia päivässä, koska hänellä on siihen varaa. Ja koska minun kotiäiti tuloistani paljon menee lapsien asioihin, niin mä voisin ostaa kerran kuukaudessa 0.50e takin kirppikseltä. Ei meillä... :)

Vierailija
46/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ihmeessä ei ketjun ap saisi muka vastailla muiden kirjoituksiin välillä!? eikös tämä ole keskustelua varten tarkoitettu koko palsta....?

Vierailija
47/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mutta vaikka meillä onkin erikseen omat rahat ja minä ostan suurimman osan lasten vaatteista ja muista sellaisista, en itsekään missään ryysyissä kulje... ihan hyvin mulla on varaa ostella kivoja vaatteita silloin tällöin kun niitä TARVIN! sitä en ymmärrä miten muilla samassa tilanteessa ei ole varaa siihen omilla rahoillaan vaan pitää käydä ukon kukkarolla hugo boss-rahoja nyhtämässä.... sellaisiin vaatteisiin joita ei edes välttämättä tarvi.... huoh!

-ap

Vierailija
48/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit ja pelastit mut!

Ehkä nyt toi yks näkee, etten ole todellakaan sinä, ap!

Jos tuo jänkkäri tietää tietokoneista mitään, niin näkee, että nämä kirjoitukset, ap ja 3 tulevat eri IPM-osoitteista!

3

Vierailija
49/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut epäilen, onko sitä todellista mahdollisuutta kuitenkaan? Äiti yleensä haluaa jäädä, eikä asiasta monessa perheessä edes keskustella, se vaan on itsestäänselvä asia! Ja sit sitä puolustellaan, että miehellä on yleensä isompi palkka, vaikka eihän siinä asiassa pitäisi raha ratkaista. yleensä toi mies-vaihtoehto ei ole todellinen!

Vierailija
50/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mammakin pisti lapsihankkeen jäihin vain sen takia, että se olisikin ollut miehen " vuoro" jäädä kotiin ja tämä oli siihen halukas.

Nopeasti nuo " lapsen parhaaksi" , " yhteiset rahat" ym. kliseet karisevat, kun nainen joutuu siirtymään saamapuolelta maksajapuolelle.

Vierailija
51/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itsekkäitä tosiasiallisesti nämä koti-äidit ovat!!!

Vierailija
52/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jäis parisataa euroa vähemmän käteen rahaa kuin nyt kotona ollessa... Joten mun ei kannata palata töihin ennen kuin nuorin on kolme =) Silloin on isommat jo koululaisia..

Mun tulot perheeseen on laskettu näin:

kotihoidontuki 500¿

lapsilisät 340¿

hoitokuluissa säästetyt rahat 540¿

Yhteensä 1380¿/netto/kk

Mä siipeilen mieheni pyynnöstä, sen lisäksi että tahdon hoitaa lapseni itse!

Vierailija
53/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy tippaakaan kateeks sinunlaisiasi.. et ole järin viisas syyttäessäsi kotiäitiä.. sitä mieltä olen ollut aina, että NAISET ovat toisilleen pahimpia haahkoja. Milloin miehet ovat alkaneet syyllistämään kotiäitejä??? ei milloinkaan.

Arvostan eniten äitiä, joka on kotona lastensa kanssa. Tällaisella naisella onkin mieletön omanarvonkunnioitus ja itsetunto.

Vierailija
54/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hauskin laskukaava pitkään aikaan. Noinhan jokainen kotona oleva voisi leveillä " tuovansa" talouteen tähtitieteellisiä summia rahaa.

Vierailija
55/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milloin miehet ovat alkaneet syyllistämään kotiäitejä??? ei milloinkaan.

Kyllä todella moni mies haluaisi vaimonsa menevän töihin ja osallistuvan perheen elättämiseen. Eri asia, kuinka monen vaimon kanssa tästä voi edes keskustella ilman selittelyjä tai raivokohtausta.

Mies

Vierailija
56/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin voi todellakaan laskea.

Jos se äiti, joka tossa laskee säästävänsä 200 euroa kun ei mene töihin! Ei pidä paikkansa, kokopäivätyöstä jokainen saa yli 1000 euroa kuukaudessa! Ja silloin talous ei jää kyseisellä henkilölläkään miinuksen puolelle!

Vierailija
57/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan haluan sillä sanoa, että mun ei ole mitään järkeä todella vielä palata töihin.. Ne muutamat sataset, jotka tuohon hoitomaksuun menisi nyt, todella pienentäisivät mun työtuloni olemattomiin.. Mä en käsitä minkä vuoksi mun pitäisi roudata lapset aikaisin aamulla hoitoon sen takia että saisin vähän enemmän väsymystä ja vähän vähemmän rahaa?

Vierailija:

Tuo onkin hauskin laskukaava pitkään aikaan. Noinhan jokainen kotona oleva voisi leveillä " tuovansa" talouteen tähtitieteellisiä summia rahaa.

Vierailija
58/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olkaa sanojenne mittaisia ja suokaa tämä rakkaalle miehellenne. Maksakaa autot, laskut, lainanlyhennykset, ruoat, harrastukset, ja tietysti vielä hemmotelkaa miestänne matkoilla ja pikku yllätyksillä. Ja tähän päälle puolet kotitöistä. Kuunnelkaa vielä muutama vuosi v****ilua siitä kuinka et ole tarpeeksi läsnä perheen arjessa (koska olet töissä tienaamassa sitä rahaa) niin olette päässeet aika lähellä suomalaisen miehen perusarkea.

Vierailija
59/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut äidit ovat todellakin niin fanaattisia kotimammoja että ei varmasti mies edes uskalla keskustella mahdollisesta töihin menosta ja kuluihin osallistumisesta!

Vierailija
60/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se muka mene perheen yhteiseen hyvään? Kun minä sain kotihoidontukea, mies maksoi vuokran ja maksaa edelleen, samoin autolainan, minä taas ostin ruuat ja kustansin lasten vaatteet ja harrastukset. Nyt, kun minulla ei ole muita tuloja kuin lapsilisät (en siis ole saanut töitä), maksan edelleen perheen ruuat. Itselleni ei sitten mitään jääkään, mutta en nyt oikeastaan mitään tarvitsekaan. Hoidan edelleen kodin ja lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän