Naurettavia nää ukkojensa rahoilla elävät laiskat kotiäidit!!! =DD
Ei viitsitä mennä töihin, sillä verukkeella että eihän meidän santeri 5v voi vielä hoitoon mennä, äidin pikku murmeli! =D Samaan aikaan mies raataa niska limassa että saisi rahaa kodin laskuihin ja muihin maksuihin... Rouvalla taas on se käsitys että hänellä on täysi oikeus shopata miehen rahoilla, " kun eihän ne omat riitä mihinkään, enkä saa niillä koskaan mitään itselleni" (esim burberrya).
Älytöntä riistoa sanon minä, jokaisella on sentään oltava jotain omaakin vaikka sitä perheenä eletään!
En arvosta tippaakaan tällaisia miestensä rahoilla eläviä loisia!!!!
Kommentit (80)
Ihmiset, joilla ei ole itsekunnioitusta, ei omaa päätäntävaltaa kuin asioissa, ostaako tänään kevyt vai ykkösmaitoa! On elämä köyhää, siis todella köyhää ja sit nää bimbot tapaa toisiaan ja jutut on sitä luokkaa. Ja en ole muuten ap! Ett väärää puuta haukutte!
Kyllä se minusta on ihan ihka oikeeta ja aitoa (ja ihanaa) elämää, jos toisen rahoilla saa mennä vouhottaa ja shoppailla... Ja olla mahd. pitkään lapsen kanssa kotona. Kuin että tekisi töitä niska limassa, eikä muulle jäisi aikaa... Miksi ihmeessä te lapsia teette jos niille ei ole aikaa, vaan töitä pitää tehdä, jotta saisi rahaa millä mällätä??? Joo kyllähän se ajan lapselle korvaa joo...
Vierailija:
Kyllä se minusta on ihan ihka oikeeta ja aitoa (ja ihanaa) elämää, jos toisen rahoilla saa mennä vouhottaa ja shoppailla... Ja olla mahd. pitkään lapsen kanssa kotona. Kuin että tekisi töitä niska limassa, eikä muulle jäisi aikaa... Miksi ihmeessä te lapsia teette jos niille ei ole aikaa, vaan töitä pitää tehdä, jotta saisi rahaa millä mällätä??? Joo kyllähän se ajan lapselle korvaa joo...
Luuletko, ettei nämä kotiäitien miehet jäisi mielellään kotiin elbailemaan? Vaikkei töihin ole aina huippuhauskaa mennä, onko heillä vaihtoehtoa?
Ei yksikään näistä kotiäideistä katselisi viikkoa kauempaa miestä, joka pakottaa puolisonsa raatamaan töissä ja pistäisi tämän palkan shoppailuun...
En minä ainakaan " shoppaile" mieheni rahoilla vaikka hän käy töissä ja minä olen kotona. Omilla rahoillani minä shoppailen. Tietenkin miehenkin rahoja käytetään perheen yhteisiin menoihin, en minä sentäs koko perheen elättäjä yksin ole vaikka olenkin varakas.
Kyllä ärsyttäisi muakin, jos itseni pitäisi ravata töissä, joista en edes pitäisi, ja toiset vaan nauttisivat elämästään niinkuin milloinkin parhaaksi näkevät.
Salli mun nauraa... v.......ako kun toiset voi jäädä kotiin muutamaksi vuodeksi lapsensa kanssa ja miehellä sen verran hyvät tulot että pärjäävät? Itse ainakin aion olla vuoden kotona, imettää, en ehkä nyt ihan 5vuotta. Ja silti en jää mistään paitsi, akateemiset työt ja loppuopiskelu kyllä odottavat. Toki niitäkin äitejä on, jotka eivät enää uskalla palata työelämään ja se on silloin väärin elää miehen siivellä, kun lapsi on jo iso, mutta tapansa kullakin. En heitä kivellä. Tsemppiä kaikille!
rahan takia tarvitse käydä töissä. Joskus olen käynyt töissä mielenvirkistykseksi, mutta muuten olen kotiäitinä.
Kotiäitinä ollut yli 5 vuotta, en koskaan shoppaile.
En tiedä kuinka moni nyt tosiasiassa ihan " niska limassa" raataa siellä töissä. Meillä ainakin istutaan 2 tunnin kahvitauot vaikka joka päivä jos tj on poissa. Ja siellä istuu ihan jokainen, niin sihteeri kuin insinöörikin.
Ainakin kolmonen on ap:n kirjoittama vastaus itselleen ja lisäksi hän vielä vastasi kolmoselle ap:na. Muitakin samanlaisia kohtia löytyy ketjusta.
Kuten minä, jolle jää omaa rahaa käteen lähes 2000e kuussa .Mies kantaa kortensa kekoon omalla palkallaan. Ei ihan sorrolta tai miehen rahoilla elämiseltä tunnu...
Vierailija:
kolmonen ole mikään ap!!!!3
Sellaisia kuin 22, vaan sellaisia jotka todella elävät toisen siivellä!!!
Ole 3 mikään ap.....Mut mitä mä sitä kinaamaan, kyll kait itse tiedän, mitä olen kirjoittanut ja mitä en....
3
Ip:lle et mitään voi, mutta tuolle kirjoitustyylille voi tehdä paljonkin.
Vierailija:
Ole 3 mikään ap.....Mut mitä mä sitä kinaamaan, kyll kait itse tiedän, mitä olen kirjoittanut ja mitä en....3
Kun ette usko!!!
Kyll on halvat huvit kullakin, alkaa nyt tuollaista väittämään ihan pokkana!!
Ja ei teillä muutenkaan ole kaikki kotona, kun lähdette mukaan tuollaiseen provoon, ette erota milloin ihminen on tosissaan ja milloin ei, täällä voi väittää ihan mitä vain ja tuollaiset taukit ottaa tosissaan...
3
päin, että nainen käy töissä ja mies on kotona. Mitä se teidän napaa kaivaa? Muiden ihmisten ratkaisut elämässä?
Ollaan katsos työttömiä kummatkin ja hoidetaan lapsia kotona. Sovitaanko, että tästä lähtien ne on nimenomaan sun veroeurot jolla meidän perhe elää, kun kerran elätätte 3.2 ihmistä niin miksei sitten ne olis mä ja mun ukko?!
Hohhoijaa...mä jatkankin nyt sen kahvin juomista jonka SÄ olet meille kustantanut!!! : D
Olet todella kateellinen näille mainitsemillesi loisille.