Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia nää ukkojensa rahoilla elävät laiskat kotiäidit!!! =DD

Vierailija
27.03.2006 |

Ei viitsitä mennä töihin, sillä verukkeella että eihän meidän santeri 5v voi vielä hoitoon mennä, äidin pikku murmeli! =D Samaan aikaan mies raataa niska limassa että saisi rahaa kodin laskuihin ja muihin maksuihin... Rouvalla taas on se käsitys että hänellä on täysi oikeus shopata miehen rahoilla, " kun eihän ne omat riitä mihinkään, enkä saa niillä koskaan mitään itselleni" (esim burberrya).

Älytöntä riistoa sanon minä, jokaisella on sentään oltava jotain omaakin vaikka sitä perheenä eletään!

En arvosta tippaakaan tällaisia miestensä rahoilla eläviä loisia!!!!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en käsitä minkä vuoksi mun pitäisi roudata lapset aikaisin aamulla hoitoon sen takia että saisin vähän enemmän väsymystä ja vähän vähemmän rahaa?

Varmaan siksi ettei AP:n ja muiden samanmoisten tarttisi ihmetellä näinkin yksinkertaista asiaa täällä!

Vierailija
62/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miehesi meinaa jättää sinut eikä tahdo sitoutua. Ette varmaan ole naimisissa. Te ette siis ole oikea PERHE. Meillä nähkääs luotetaan toisiimme ja olemme oikea PERHE, missä kaikki jaetaan. Ilman yhteistä tiliä ei ole luotettavaa parisuhdetta eikä PERHETTÄ."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili ole perhe-käsitteen edellytys!! Eikä luottamuksen osoitus, vaan jotain ihan muuta!

Haloo ihmiset, ajatelkaa, mitä sieltä suusta päästätte!

Vierailija
64/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että lapset pyörii jaloissa. Kotiintullessa ei tarvitse käydä hakemassa lapsia. Kotiintullessa on ruoka valmiina. Kotiintullessa lapset eivät ole kiukkuisia ja väsyneitä kuten pitkän tarhapäivän jälkeen. kauppaan ei tarvitse lähteä työpäivän jälkeen ostamaan ruokaa ja tarhavaatteita jne, kun ne hommat on hoidettu jo päivällä jne.

Nämä edut ainakin meillä huomaa ihan konkreettisesti. Meillä miehen työ alkaa ja päättyy minun töitä aiemmin.

Vierailija
65/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja shopata kaiket päivät =D

Vierailija
66/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilman että lapset pyörii jaloissa. Kotiintullessa ei tarvitse käydä hakemassa lapsia. Kotiintullessa on ruoka valmiina. Kotiintullessa lapset eivät ole kiukkuisia ja väsyneitä kuten pitkän tarhapäivän jälkeen. kauppaan ei tarvitse lähteä työpäivän jälkeen ostamaan ruokaa ja tarhavaatteita jne, kun ne hommat on hoidettu jo päivällä jne.

Nämä edut ainakin meillä huomaa ihan konkreettisesti. Meillä miehen työ alkaa ja päättyy minun töitä aiemmin.

No teillähän on sitten asiat hyvin eikä varmaan miehelläkään valittamista. Muistuttaisin kuitenkin, että suomalaisen perusnaisen puoliso tulee kaupan kautta 12-tuntisen työpäivän jälkeen sotkuiseen kotiin, ottaa hoitoonsa kitisevät lapset vaimon häipyessä ovesta ulos shoppailemaan tai istuessa sohvalla selailemassa menaisia. Mies valmistaa ruoan perheelle ja tarttuu sen jälkeen imuriin, koska " täytyy äidinkin saada omaa aikaa" .

Turha siis perustella kotiäitiyden hienoutta 50-luvun sukupuolirooleilla, koska ne harvoin nykyperheissä toteutuvat.

Vierailija
67/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No teillähän on sitten asiat hyvin eikä varmaan miehelläkään valittamista. Muistuttaisin kuitenkin, että suomalaisen perusnaisen puoliso tulee kaupan kautta 12-tuntisen työpäivän jälkeen sotkuiseen kotiin, ottaa hoitoonsa kitisevät lapset vaimon häipyessä ovesta ulos shoppailemaan tai istuessa sohvalla selailemassa menaisia. Mies valmistaa ruoan perheelle ja tarttuu sen jälkeen imuriin, koska " täytyy äidinkin saada omaa aikaa" .

Turha siis perustella kotiäitiyden hienoutta 50-luvun sukupuolirooleilla, koska ne harvoin nykyperheissä toteutuvat.

Aika rankkaa yleistämistä..

44 ja 50

Vierailija
68/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset makaa päivän sohvalla, toiset touhuaa lasten kanssa, siivoaa ja laittaa ruokaa.

Ovatko siis ansiotyössä käyvät myös " töissä" sen ajan, kun iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla hoitavat kotiaskareita?

Vierailija
69/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA silloinkin molempien rahoilla. Meillä on yhteinen tili, eikä kosakan lasketa kumpi saa mitäkin rahaa. Mies käy töissä, koska haluaa että saan olla lasten kanssa kotona, itse on sanonut ettei halua viedä lapsiamme hoitoon. En ymmärrä mistä nämä ihme jutut tulee siitä , että kotiäidit elävät miehensä rahoilla. Yhteisiä lapsia kun on tehty, niin on selvää että jostain sitä rahaa on tultava millä lapset elätetään. Joillain nyt vaan sattuu olemaan niin yksinkertainen ajatusmaailma, ettei ymmärrä asioiden kaikkia puolia.

Vierailija
70/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyryharakan näköinen 34 v nainen jolla on edellisestä suhteesta pari tytärtä, jotka ovat koulussa. Tämä nainen on löytänyt uuden (avo)miehen joka elättää koko sakin. En todellakaan arvosta kyseistä tyyppiä pätkääkään. ON käynyt jopa mielessä että onko mies ko. naisen kanssa seksistä. Jospa häneltä saa mitä pyytää.... SEksikkään näköinen hän ei ole sillä tukka älyttömän hassallaan vanhalla permanentilla. Tukka vaihtaa väriä ja vyötärölihavuus on merkittävä. Tämä henkilö pukee vielä koirankusetuslenkille mustan minihameen ja pullean toppatakin joka tekee vatsan seudusta vieläkin isomman. Meikkaan kuin 80-luvulla.

ei ymmärrä ei....... luulis että haluaisi aivoilleen jotain tekemistä lasten ollessa koulussa. Mutta ehkä hän on vauvapalstan HYVÄ ÄITI. =)

Vierailija
71/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

64, niinpä.

Lasten hoitoa. Ruoan laittamista. Siivoamista. Lasten kanssa puuhailua (askartelut yms). Ulkoilua 3 lapsen kanssa, hyvällä ilman koko päiväkin ulkona. Retkiä esim Korkeasaari yms 3 lapsen kanssa yksin tai no usein ystävän ja hänen lapsiensa kanssa. Huolehtia kahdesta villistä lapsesta esim bussissa, liikenteessä, kotona, puistossa. Jne.. mitä sitä nyt puuhaakin.

Onhan joitain perheitä, joissa lapset leikkii päineen, koti sotkuinen, laitetaan ruoaksi vain kerran päivässä lämmin ruoka ja makaronia, ollaan sisällä, mutsi katsoo vaikkka leffoja kun lapset leikkii yksinään jne. Missä ei oikeastaan puuhailla mitään.,

Mä ainakin otan tän kotiäitiyden niin, että keksin koko ajan jotain tekemistä ja pk-seutu tarjoaa ihanan paljon asioita joita voi tehdä :)

Mies aina sanookin, että hän se pääsee helpolla duunissa, kuin minä kotona lasten kanssa. Mä haluan lapseni hoitaa kotona, myös mies haluaa että minä hoidan lapset kotona. Hän ei duunia jättäisi ja ryhtyisi koti-isäksi. Alusta asti oli selvää, että jos lapsia siunaantuu usempi kuin yksi, niin minä jään kotiäidiksi pitkäksi aikaa.

Itse olen ollut aikoinaan päiväkodissa töissä ja yksityisissä perheissä hoitamassa lapsia. Sisarusten lapsillekin olen hyvä täti ollut :) JOten lasten arjesta on ollut kokemusta.

Siksi haluankin, että meidän arki noudattaa mahdollisimman paljon sitä arkea mikä on esim päiväkodissa tms. Eli ohjelmaa on koko päivän ja suunilleen joku aikataulu on päivisin. Iltaisin/viikonloppuisin ollaan kuin Ellun kanat :)

Vierailija
72/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kyseisen naisen mies haluaa, että nainen on kotona hoitamassa lapsia. Heillä taitaa kuitenkin olla pikkasen fiksumpi arvomaailma kuin sulla.

Vierailija
73/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sinun elämäsi jotenkin pilalle jos naapurin rouva saa olla kotona, haluaa olla kotona, hänen miehensä haluaa näin... Nyt en kyllä ymmärrä koko aloitusta, sori vaan....

Vierailija
74/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin TÄYSIN yhteinen päätös se, että olen kotona. Lasten ja miehen elämä on siten 100 kertaa helpomapaa ja sitä kautta varmasti mukavampaa (enkä itskeään niin kovin kärsi), vaikka hyvä koulutus minullakin on.

Ehdin olla kuitenkin vielä 30 kotivuosien jälkeenkin työelämässä ja varmasti tulevaisuudessa eläkeikää nostetaan ja mikäs siinä jos terveys kestää. Työnteko on mukavaa sekä KOTONA, että työelämässä.

Mistähän syntyy ajatus, että kotona tehty työ ei työtä ole? Minä ainakin paneudun tähän kotiäitiyteen ja koen tekeväni arvokasta kasvatustyötä ja kotityöt + lasten harrastuksiin viemiset, kerhot, sukulaissuhteiden ylläpitö jne. Kyllä tässä hommaa on. Ei pääse makoilemaan.

p.s. nyt esikoinen nukkuu ja toinen on koulussa joten ehdin kirjoittamaan näin pitkästi.. : )

Vierailija
75/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten puhetta!! Mulla mies sen verran hyvis duunis, että rahaa riittää. mä hoidan 1 lasta kotona, opiskelen ajan kuluksi, hoidan miestä ja lasta, shoppailen, kahvittelen kamujen kans :)

Elämä on IHANAA ja parisuhde KUKOISTAA :)!!

Tehdään tosin vähintää kerran vuodens kahdestaan ulkomaanmatka lämpimään.

Vierailija
76/80 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omaisuus on miehen nimissä joten jos mies lemppaa niin voi voi nainen jää tyhjin käsin. Eli ei paljon järki luista kun itsensä on tohon asemaan laittanut..... eli se fiksummasta arvomaailmasta

Vierailija:

Ehkäpä kyseisen naisen mies haluaa, että nainen on kotona hoitamassa lapsia. Heillä taitaa kuitenkin olla pikkasen fiksumpi arvomaailma kuin sulla.

Vierailija
77/80 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen säästänyt ihan itse mahdollisen tulevan äitiyslomani varalle 20 000 euroa. Luultavasti ehdin säästää vielä tuplat lisää, koska ei olla ihan vielä hankkimassa lasta. Maksan myös asuntolainaani, mies maksoi mm. mökin. Minulle on tärkeää että tienaan itse perheellemme rahaa.

Toisaalta hyväksyn sen jos lapsi onkin arka ja ujo, että jäisin vaikka kolmeksi vuodeksi kotiin hänen kanssaan. Toivon säästöistäni olevan sitten hyötyä ettei tarvitse käyttää toisen rahoja omiin menoihin.

Naimisiin meno ilman avioehtoa takaa myös taloudellisen turvan, jos ei itse ole kunnollista työuraa vielä ehtinyt ennen lapsia hankkia.

Ei noita loisiksi haukuttuja naisia paljoa ole suomalasissa naisissa. Meillä on sisua on voimaa tehdä itse töitä!

Vierailija
78/80 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitejä ja elämäntilanteita on joka lähtöön. Itse olen kotiäitinä ollut yli kymmenen vuotta, mutta samalla perheen ykköselättäjä (yrittäjä). Olen tykännyt.

Vierailija
79/80 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kyllästyin tähän ja ollaan nyt vaimonkaa molemmat kotona kun jäin työttömäksi

Vierailija
80/80 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tunne tosielämässä yhtään tuollaista naista. Kai niitä sitten on, mutta ei vain ole osunut tuttavapiiriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi