Lue keskustelun säännöt.
Tyttö 13 v haluaa uuden mekon alakoulun päättäreihin. Miten kertoa ettei ole varaa?
15.05.2017 |
Koska ostettiin pojalle krossimopo, ajopuku ja saappaat.
Täytyy tytön taas mennä siinä Janina-serkun vanhassa mekossa mut naapuri lupasi ommella siihen kivan kauluksen
Kommentit (24)
Missäpäin asutte ? Saman kohtalon kokeneena maalaistalon tyttärenä lahjoitan mielelläni vaikka sata euroa ,mutta vain ja ainoastaan tytölle itselleen.Pidä sinä näppisi erossa! Voihan se poika tarvita jonkin vermeen tai vastaavan ;ei se tuohon lopu ,tuo "hyvä" ajoharrastus !!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap. ja Janina serkku asuu Porvoon Kamppulassa joten ei muuta kuin Lidliin hakemaan mekkoa. Sieltä saa halpoja retonkejakin.
*vinkkaa*
Myykää mopot pois. Turhia kapistuksia jotka aiheuttavat melua joka taas ärsyttää muita.
Mun mallina työskennellyt sisko sai aina viimesimmät vaatteet ja uusimmat hienot kalliit puvut juhliin jo hyvin nuorena. Se oli ja on edelleen tosi kaunis.
Mä sain _kaikki_ siis _kaikki_ vaatteeni halpahallista :D Ihan joka sukkaa ja mekkoa myöden.
Pyysin ja anelin, että mentäis ees kirpparille vaan eihän se käynyt toisten vanhoja ryysyjä...ois ollu paljo hienompia ku ne halpahallin silloset törkeen rumat ja epäistuvat kuteet.
Tänä päivänä kun ostan omalle lapsellene vaatteita olen huomannut, että h&m.ltä ja seppälästä saa paljon halvemmalla katu-uskottavia ja istuvia vaatteita, kuin mitä halpahallista.
Äidillä ei ollut mitään vakaumusta, että boikotoisi h&m tyyppisiä liikkeitä.
Pikkusiskoni on myös saanut uudet hienot ja kalliit vaatteet. En ymmärrä miksi näin on :D
Ei suoriltaan pitänyt minua mitenkään huonompana. Ehkä rumempana sitten kuin näitä kauniita?