Maanantaita Jouluntähtösille
Heips
Täällä viikonloppu meni sitten treenejä pidellen kun oli nuo kriittiset hetket koitolla ja nyt sitten vaan odotellan parisen viikkoa taas ja sitten katselleen miten on saavutukset menneet ainakin yritetty on enemmän kuin aikaisemmin :)
Onnittelut muuten plussanneille ja tarrasukkia.
Ja pahoittelut niille joilla täti on tullut kyläilemään
Mutta kaikille ++++++ plussa onnea++++
Katriina 04
Kommentit (54)
Tänään lompsin sitten apteekkiin jos tätiä ei kuulu... mun kierto on ollut 24-26pv kahdet tädit on siis tullut luomuna ja nyt on menossa 27pv mutta ei ainakaan nyt ole vielä mitään tätiä tullut jos ei sitten tässä päivän mittaan. Kiva kun ei tiedä tarkkaa kiertoa kun on ollut vasta kahdet kuukautiset pillerien jälkeen. Ennen esikoista oli aina 26-27pv kierto kun kirkos kuulutettu... Alkaa vähän jännittämään.
Anzq79: mä olen myös tosi pinna kireellä koko ajan, että katsotaan kuinka meidän käy...
Mutta toivotaan onnea kaikille ja haamusta se meidän esikoinenkin lähti että kyllä mä aika luotettavana sitä haamua pitäisin :) *Onnea*
menkat alkoivat tänä aamuna. Neljä päivää myöhässä, mutta ilman mitään jossitteluja. Parempaa onnea muille! -paide-
Kirjoitin äsken juttuani ja kesken kaiken se vain hävisi jonnekin bittiavaruuteen! No, alotetaan alusta
Ensiksi Anzq, sadetasku, paide, kaikki ketkä ovat jääneet tädin haaviin: Pahoittelut!! Tuo täti osaa olla kyllä sitten niin ärsyttävä, tuntuu siltä että täti kiusaa joulukuisia ihan urakalla!
Onkos carlotalla tullut vahvempaa viivaa?
Ja olikos se kukka jolla oli piina pahimmillaan? No kuitenkin, toivotaan että sulle edes tulisi se plussa! Kun tulee noita täti-uutisia enemmän kun laki sallii niin plussa olisi paikallaan!
(.)ei kuulu mitään erikoista, antibioottia syödään ja toivotaan ettei hiiva yllätä. ovis pitäs olla sunnuntaina mutta veskissä käydessä bongasin limaa(ällöä).tikutuksista ja lämmönmittailusta olisi varmaan apua niin ei tarvitsisi mietiskellä suotta mutta en taida jaksaa! Jospa se täti armahtaisi minut joku kerta=)
Kirjoitellaanko koko viikko tähän maanantain pinoon?
Verikokeiden tulokset tuli ja en ole raskaana!!
Eli kp 28 menossa nyt ja jos ei ti-ke mennessä oo menkat alkanu niin sit uusiin testeihin.
Mut alamahaan on tänään juilinu paljon, joten eiköhän se täti punainen ole tulossa!!
Pitää toisella kertaa kirjotella enempi. Nyt on hieman mieli maassa =(
Yötär
Suuret pahoittelut tädin saaneille!!
Täällä päin ei kummempia tein tossa sitten acon testin äsken ja negaa se aluksi näytti mutta sitten kun aloin sitä tarkemmin katsoa niin olin muka näkevinään siinä jonkun viivan voihan se olla että kuvittelin koko viivan pitää tehdä illalla uusi testi kun ei ollut viimeksi kun puoltoista tuntia viime vessa käynnistä en sitten tiedä onko sillä niin hirveetä merkitystä mutta pitää kokeilla ja voihan se olla että siinä tosiaan mukamas joku viiva vaan oli ettei se mitään merkitse no jos siihen toiseenkaan testiin ei tule mitään kunnon haamua niin teen sitten sunnuntaina seuraavan jos aihetta on.
Carita kp25/24-38 (59)
Heti alkuun pahoittelut kaikille tädin uhreille, se on niin kurja kyläilijä =(
Minä en malttanut taas(kaan) olla aamulla testaamatta ja olihan se viiva vahvistunut =) Ei kovin tumma ollut vieläkään, mutta punainen kuitenkin. Että jos nyt sitten varovasti uskaltaisi toivoa parasta.. Suurempia oireita ei kyllä ole, vatsa on vaan jotenkin kummallisen tuntoinen, niin kuin olisi ihan täysi ja väsyttää pohjattomasti. Muistan elävästi esikoisen ajoilta tuon väsymyksen..
++Plussa-Onnea ja Auringonpaistetta Kaikille++
Suuret lohtuhalit Sadetaskulle, Anzqulle ja Paidelle, kurja juttu :o( Kylläpä tosiaan on huonoa tuuria jouluntähtösillä!
Hienoa Carlota että se haamu tummenee! Varovaiset onnittelut jo täältä!!
Piipaa, mitäs gyne sanoi?
Kukka75, peukut pystyssä jotta täti pysyy poissa bdbdbdbdbdbd!
(.) Ovista odotellessa... Limat ovat aika hyviä jo (yäks...), joten piakkoin varmaankin on tulossa. Aloin eilen huvikseni mittaamaan aamulampoja, vaikkei se varmaan enaa mitaan auta, kunhan kokeilen seuraavaa kiertoa varten. Loysin sellaisen sivun kuin www.fertilityfriend.com, jossa nakee lampokayransa, ihan katsy varmaan. Toinen kiva sivu on www.yourdays.com, jonka Anzq79 joskus kertoi, jos jotain kiinnostaa. Se nayttaa myos hedelmalliset paivat, ja sinne voi kirjoitella tuntemuksiaan kierron varrella.
Mukavaa keskiviikkoa ja sekä plussa- että auringonsäteitä kaikille!
:o) Töötsi kp 11/25-29
Pahoitteluni pande(?), sadetasku ja ansq79: =( täti sit löysi teille. Mut kyllä te sieltä uuteen kiertoon ponnistatte! Saatan tulla piakkoin perässä. =/
Täällä mennään kp 31/30... eilen tuli kotitestit.comin paketti ja toki testasin eilen jo iltapäivällä. Nega oli. Ei silti mitään menkkatuntemuksia. Jos mulla olis ovis ollukin myöhemmin, niin kiertokin on pitempi.
Nyt mulla on enää yks testi varastossa, yritän säästää sitä mahd. pitkälle. En tee sitä vielä huomenna. *lupaa* Vaan kp 34-35.
Nyt esikoiselle ruokaa, joten palaan myöhemmin...
KJ25
Eilen olo oli niin samanlainen kuin edellisen raskauden alussa - rinnat tooosi kipeät, maha pömpöllään ja jatkuva pissahätä - joten oli pakko testata. Ihan selvät viivat sieltä tuli vaikka testiviiva olikin hailakampi. (No, edellisestä vessareissusta oli vain 2 tuntia.)
Vielä ei oikein uskalla raskaudesta iloita, niin alussa ollaan.
Voimia teille, joilla menkat alkoivat. Ja tsemppiä piinailijoille!
Päivikki
En ole aiemmin tällä viikolla ehtitnyt pinoutumaan ja menihän tuohon vähän aikaa koko pinon lukemiseen :-) Niin paljon oli juttua ja moni kerkeskin jo toivoa, innostua ja pettyä putkeen :-( Mutta olihan muutama iloisempikin uutinen. En muista nikkejä joten pahoittelut kaikille pettyneille ja tsemppiä uuteen yritykseen, peukutukset niitä tarvitseville ja tietysti onnittelut plussanneille!
Oma napa: kp15/24 (?) Ovis olisi pitänyt laskurin mukaan olla lauantaina (kp 11), mutta vähän epäilen että tämä kierto on pitempi (ollut aina) ja ovis vasta tulossa. No tulipahan muutama kerta touhuttua. Eikä ollut mitään ovistuntemuksia, nyt illalla vasta rupesi tuntumaan siltä että ovis mahdollisesti olisi pian. Mies ei tänään paikalla, mutta täytynee yrittää huomenna :-) Mahdollista testausta odottelen ainakin kp 30 asti ja toivon mukaan sitten on pääsiäisyllärin aika :-) Taisi jollain muullakin olla mahdollinen testaus niihin aikoihin.
Plussia plussia ja kauniita unia!
Mä testasin " hullu" eilen ja oli se acon testi vai mikä sen nimi nyt oli.. niin siihen tuli se testi viiva tosi punasena ja sitten se toinen viiva siinä näkyi tosi hailakkaana? Voiko se viiva sieltä kuultaa läpi kun se testikohta kastuu? vai jääkö se ihan valkoiseksi jos tulee negaa?
Mulla on vielä yksi testi kotona mutta ajattelin että jos nyt toi oli joku haamuviiva niin testaan vaikka ensi viikolla vasta niin katsoo sitten tuleeko punainen viiva vai ei (vai alkaako täti päivät). Mulla oli eilen menossa 27pv kierrosta ja yleensä se on se 26-27pv.
Mutta tuhannesti onnea sevän plussan saaneille!! Ja niille joille tuli täti kylää niin kyllä se plussa teillekkin vielä tulee, ihan varmasti.
Nimittäin täällä taas tuhruperse :( Täällä on jumalattomat menkkakivut ja " voisin tappaa jonkun" mieliala.... VI##U!!! Huomenna tulee acon testit...ja ne saakin jäädä odottelemaan seuraavaa kertaa...joka luultavammin on vasta toukokuun lopussa (mies ruotsissa tulevan oviksen aikaan)... ETTÄ TÄLLÄISTA!
No aamulla sit taas nähdään onko kp 1 vai kp 31... vähän tuntuu, että verilammikosta taas heräilen.
Onnea haamun tehneelle... sorry,nyt en nimeä muista :)
Ja pahoittelut tästä mun avautumisesta...mut on niin paskafiilis, kun toiveet oli pitkästä aikaa korkealla...
-anzq kp 30(toistaiseksi)/30-34