Maanantaita Jouluntähtösille
Heips
Täällä viikonloppu meni sitten treenejä pidellen kun oli nuo kriittiset hetket koitolla ja nyt sitten vaan odotellan parisen viikkoa taas ja sitten katselleen miten on saavutukset menneet ainakin yritetty on enemmän kuin aikaisemmin :)
Onnittelut muuten plussanneille ja tarrasukkia.
Ja pahoittelut niille joilla täti on tullut kyläilemään
Mutta kaikille ++++++ plussa onnea++++
Katriina 04
Kommentit (54)
voi kumpa saisi taas kokea raskauden ihanuuden...
[B]KJ25:[/B] onnea torstaiseen testaukseen =)
[B]Töötsi:[B] Tervehdys taas =) Toivottavasti kerkeisitte miehen kanssa pupuilemaan oikeaan aikaan:) Itsekkin luulin, ettei oviksen aikana pupuilla,mutta ovis päättikin sitten siirtyä miehen reissun yli...eli pieniä ihmeitäkin joskus tapahtuu =o)
Mulla ei nyt pyöri mielessä mikään muu kuin se suodatinpussi-testi... Sain pidettyä itseni aisoissa ja en lähtenyt apteekkiin hakemaan testiä. Jos nyt malttaisi mielen ja testailisi vasta silloin loppuviikosta.
Olen " taustapalstailija" mutta piti saada jonnekin tätä harmistusta vuodattaa ja kun kovin moni ei tiedä meidän yrityksestä niin tää palsta saa nyt kärsiä=( (ja ne jotka tietää, omistavat molemmat pienet vauvat itse joten tuntuu vaikealta vuodattaa heille)
Tuo dokumentti oli aivan ihana ja minulla kyyneleet valuivat tuota synnytystä katsellessa. Ajattelin että jos minullakin joskus olisi onni saada tuollainen pieni oma vauvani syliini.
Kuin kohtalon ivaa, lähdin vessaan ja huomasin menkkojen alkaneen. Tänään iski päälle myös kamala flunssakin joten hyvin ei ole jauhot täällä päin pussissa. =(
Ollaan yritetty jo suhtsillään puoli vuotta ja epätoivo alkaa iskeä. Olen itse saanut olla tukena muutamille ystävilleni lapsettomuudessa ennenkuin itse yritimme lasta , molemmat heistä onneksi lapsen (toinen jo kaksi) ovat saaneet. Mutta vasta sen näin itse kohdatessaan tajuaa, miltä voi tuntua..
Ajattelin nyt varata ajan lääkärille. Minua todellakin kiinnostaisi saada tietää, ovuloinko ollenkaan. (siis saan vaan haaleita viivoja ovulaatiotestiin) Kierto 34-38 . Ja nytkin kyllä olimme petipuuhissa juuri otolliseen aikaan joten ajoituksesta ei pitäisi olla kyse....
No, toivon teille kaikille muille parempaa onnea ja menestystä vauvakuumeilussa.Toivottavasti mahdollisimman moni saisi odotetun joululahjan ensi jouluna =) terveisin nuhainen ja surullinen Limonadi joka poistuu tältä listalta
...ja ikävää limonadi, että joudut jättämään meidät.
Aina tulee uusi kierto, halusi sitä tai ja sinne peukut pystyssä! bd
Tulen kyllä kohta hulluksi tän oman kroppani kans... =(
Välillä muka juilii alaselkää, mut ei siihen tapaan, kuin aina ennen menkkoja. Sitte toisaalta nipistelee masua vuoroin kummaltakin puolelta. Mutta jos jompi kumpi pitää valita, niin tädin ilmestymiseen kallistuisin... *pessimisti*
Enää muutama piinapäivä, eli to-aamuun sinnittelen... *huoh*
Kiitti Ansq79 kannustuksesta! Sulle kans pidän peukut tiukasti pystyssä! ++bd++
Kaiken kukkuraksi sain tietää erään läheisen pariskunnan odottavan esikoistaan. Mutta olen kyllä vilpittömän onnellinen heidän puolestaan, taisi tärpätä ensi yrittämällä... =) Olisipa mukava kertoa heille pian sama uutinen... *haaveilee*
Mut jos nyt lähtis kotia kohti täältä töistä.
Ai niin, Kukka75: tulehan kertomaan verikokeiden tulokset heti kun vain tiedät!!!
KJ25 kp 29/30
Kiitos Anzqu ja KJ25 :o). Limonadille iso lohtuhali, tiedan tunteen :o(.
Yritan tassa kahvin voimalla pysya viela pystyssa seuraavat kolme tuntia, kunnes mies paasee kotio ;o)
Ihana oli kyllä tuo Prisma, väkisinkin vähän silmäkulma kostui kun pieni vauva syntyi.
Oma plussa tuntuu vielä niin epätodelliselta, että käyn yhtenään tonkimassa testiä vessan roskiksesta, (ehkä vähän sairasta), mutta kun ei yhtään tunnu siltä että masussa kasvaisi jo pieni vauva.
Kiitos anzq päivän nauruista, ihana juttu. Toivotaan että plussaaja olet sinä eikä suodatinpussi.
Ja paljon plussaonnea kaikille muillekin.
:) :) :) Tääl yksin äsken hörähtelin tolle suodatinpussiraskaudelle.. Mahtaakohan äijä ihmetellä..
(.) Ei vieläkään ovistuntemuksia (kp 16..) mut kai se sieltä sit tulee!
T: Liliane
Ei tullut tätiä eilen... mitäköhän tämä päivä tuo tullessaan..?
KJ25 sulla on vähän samat suunnitelmat kun mulla että testailen varmaan torstaina jos täti ei tule ennen sitä kylään.. eli varmaan tarkoitit jollekkin muulle ton verikokeen tuloksen paljastamisen vai?
Samoja alavatsan vuoroin oikean ja vasemman puolen vihlontaa tuntuu ja mua on alkanut niinkun pyöryttämään... mutta näitä oireitahan voi ihan " kehitellä" ennen tädin tulemista.
Miten muuten on onko verikokeesta otettu raskaustesti niinkun herkempi kun virtsasta otettu just tässä kynnyksellä kun täti päivien pitäisi alkaa, eli näkyykö verikokees helpommin plus kun perinteisellä omalla testauksella? (jos kukaan nyt ymmärsi mitä yritän kysyä :))
Ajattelin että jos saisi huomiseksi lääkäri ajan ihan toisen asian takia niin olisi kysynyt jos olisi määrännyt verikokeisiin...?
Kukka75: Verikokeessa näkyy kyllä herkemmin mahdollinen raskaus kuin virtsanäytteestä joka labraan viedään. Mut en tiedä onko kuitenkaan kauheesti herkempi kuin esim. kotona tehtävä Aconin herkin testi. Kerran kun olin " ihan varma" siitä et oisin raskaana, menkat oli viikon myöhässä ja testi näytti negaa, niin meijän terv.keskuksessa eivät suostuneet raskaustestiä verestä tekemään ennen kuin oli menkat yli kymmenen päivää myöhässä. Niitä verestä otettavia kuulemma harvemmin enää tehdään, kun kotitestitkin ovat niin herkkiä... Mutta tiedä häntä sitten.
+++++++++++++++++säteitä kaikille!!(ja mulle myös toivottavasti)
(.) Eilen luullakseni yöllä herätessäni bongasin ovislimat, en oo kyl ihan satavarma. Mut " hommailtiin" sit heti, et toivottavasti hyödytti:)
Ite testailen vasta sit ku menkat on viikon myöhässä (jos maltan ja on aihetta), eli vajaan kolmen viikon päästä. Kun on viimeksi ollut ylipitkiä kiertoja niin ei viittis niitä negatestejä kattella..
T:Liliane kp 17/28-34
[B]Liliane:[/B] Toivottavasti tärppää +++
Mulla on jotenkin menkkamainen olo :P Eilen illalla juili menkkamaisesti alaselkään. Ja aivan kuin rinnat ei olisi enään niin arat. No tilasin kuitenkin parit aconit odottelemaan ;) Saapi nährä kerkiikö niitä testailee. Siihen eiliseen suodatinpussi -testiin tuli varmaan vaan joku viivanpaikka esiin, kun se kahvi siihen imeytyi :(
-anzq kp 30/30-34
Heips kaikille!
Pakko oli tulla tätä hermostuneisuutta purkamaan.. Hätähousuna kävin eilen ostamassa testin (muka kaappiin valmiiksi) ja tein sen sitten tänä aamuna, vaikka menossa vasta kp 26/28. Sain kuin sainkin näkyviin ihan pienen pienen haalean vaalean täplän, jonka voisi hyvällä uskolla tulkita haamuksi :) Mieskin kyllä näki eli en nyt ihan mitä sattuu kuvittele.. Niinpä niin.. :) Kysynkin siis teiltä kanssakuumeilijat, onko kokemusta noista Predictoreista ja haamuista yleensäkin..? On tämä kauhiata kun ei pysty oottaan että tuleeko se täti vai ei..
++Paljon Plussa-Onnea Kaikille++
Esikoisen kanssa sain samaisella testillä samoilla päivillä haalean haamun. Pallukka näkyi kyllä mutta hyvin, hyvin haaleana. 3 pv myöhemmin sainkin sitten saman paketin toisella testillä aamupissasta vahvan plussan.
Ja toisekseen, nyt kun kakkosta yritettäsessä viime kierrossa samaisella testillä testailin, en kyllä saanut niin mitään näkyviin ja syystä sillä raskaana ei tosissaan sitten edes oltukkaan, kaikista toiveista huolimatta.
Jotenka uskaltaisin lähetellä varovaiset mutta innostuneet onnittelut. ;)
Anzq79: Toivotaan nyt, et se olet sä joka olet raskaana, eikä suodatin pussi. :) Mua vieläki niin naurattaa tuo sun kohellus :)
Tervetuloa vaan mukaan Töötsi!
Pahoittelut Limonadille! Toivottavasti sulla sit jo tammikuussa tärppää!
Katriina04 (meniköhän oikein):Taidetaan mennä aika samoissa. Mulla toivottu LA olis 16. Koska ajattelit uskaltaa testata?Mä yritän sinnitellä tonne 8.4 asti, jos ei menkat sit ala sitä ennen:)
Eilen sain oikein kunnon vauvakuume-piikin. Tuntu, et mä haluan sen vauvan nyt ja heti:) Mies yritti lohduttaa, et jos meillä se vauva olis vaikka sitten joulukuussa:) Kattelin netistä 2006 äitiyspakkausta, joka oli mun mielestä ihana. MITÄ MIELTÄ MUUT OLETTE? Ainoastaan, et se ulkopuku oli liian poikamainen. Sitä ku katso niin ei voinu ku kuvitella pojan siihen.
Ihanaa, ku on opinnäytetyö silausta vaille valmis. Yks stressitekijä kohta vähemmän :)
Täällä sataa ankeesti lunta. Olis niin ihanaa, ku aurinko paistais ja vois lähtee hiihtää. Mut ei tälläsellä lumisateella kehtaa:) (mikä ihana tekosyy)
-Kaktus- 22/32 (meniköhän oikein laskuissa)
Kivat naurut sait täälläkin aikaan anzq 79..... ja toivotaan että se tosiaan olet sinä eikä se suodatinpussi...
Joo Miksi aika ei tosiaan kulu kun tosi hitaasti varsinkin näin kun nyt vain saa odotella...
Kaktus -84: Joo niin taidetaan mennä, meillä LA olisi 20.12, jos nyt tärppäsi ja ajattelin ehkä testailla kanssa joskus silleen ennen pääsiäistä jos ei sittten täti ehdi tulla kaymään sitä ennen....
Tällä on kanssa tylsää kun ulkona vain satelee vettä nin ei sielläkään viihdy ja nyt kyllä neitonen on päiväunilla niin ei siellä viitsi muutenkaan olla joten jos vaikka menisi sudokuja tekemään
Joten +++++ onnea, kiinnityksiä ja onnea niille jotka testailevat...
Katriina04
sekopää kun painoi vielä tota enteriä ja kirjotusvirhekin löytyy...
carlota: onnea!!parin päivän päästä se varmaan vahvenee!=)
Oli pakko tulla kirjoittelemaan omaa tilannetta. Eli nyt on kp 9, täti siis kävi mutta erikoinen täti olikin ja viime yönä heräsin ja oli pakko käydä vessassa ja kirveli niin........joten päättelin että mulla on virtsatietulehdus ja äsken kävinkin sitten tk:ssa ja ne stikseillä katto näytteen ja olihan se tulehus:/ Sain kuurin ja voitte arvata että täällä elellään jänniä hetkiä! Nimittäin mulla oli elämäni ensimmäinen pissitulehdus silloin kun odotin esikoista, viikkoja oli silloin 5 tai 6, en enää muista(niitä olikin sitten kaikkiaan 4 kpl yhteensä) ja ei siis koskaan ns. normaalitilassa. No, ostin testin ja nyt odotellaan vähän aikaa että tarvii käydä vessassa kun kävin siellä terkissä antamassa sen näytteen........Arvatkaa olenko tulisilla hiilillä! Rinnat on tuntunut ihan ihmeellisiltä(varsinkin vasen), etoo mutta en ole oksentanut ja menkkojen niukkuus kyllä hämää mua. No, kohtahan sen tietää. Jännä kun maha on edelleen pämpöllään vaikka se turvotus yleensä laskee heti menkkojen loputtua!
Höh, kuvittelen taas vaikka ja mitä!----mulle kuuluis varmaan hullunpaperit----
Anzq: Sulla taitaa olla melkosen hyvä itsekuri! Itse olisin varmaan jo tekemässä uutta testiä( ja jos se negaa näyttäisi, varmaan asettelisin sen suodatinpussin viereen haamun toivossa)Voi että ,vieläkin naurattaa tuo juttu!!
joo, palaan varmaan parin tunnin sisään kirjoittelemaan miten kävi (yritän pysyä pää kylmänä...)
Kyllä ne hullunpaperit varmaan olisi paikallaan! Elikkä tein testin ja negaa se näytti vaikka kuinka muuta toivoin. ei edes haamua kummittelemassa. Jep! tämmöstä luulosairautta siis täällä mutta onpahan nyt ainakin varmaa että kaikki oireet on olleet mielikuvituksen tuotetta ja ne ihme-menkat ihan normaalia =) plussia muille!!
kun en löytänyt uudempaakaan...vai oonkohan tulossa sokeaksi??
tuntuu et maha on turvoksissa ja edelleen paineen tunne välillä...
tein testin tänään ja nega... hitsi kun sitä on niiiiin malttamaton. ei tätä kestä enää. 5-6 päivää vielä pitäs oottaa. tää on elämäni pisimmät kaks viikkoo. hulluksi täs tulee. ykski nega viel ni poltan koko tikun. heh
Saanko mä tulla piinailemaa tänne, kun tuolla omassa vakipinossa eli 60-luvun esikoissa on vähän hiljaista? Alan ollla hiukka hermostunut jo...
Tilanne on siis se, että mulla on menossa kp 26/23 eikä japaninlippu ole vieläkään heilahtanut. Eilen testasin apteekin omalla aivan kristallinkirkkaan negan. Tuossa hädissäni laitoin jo oman aloituksenkin, jossa kyselin, että kuinka kauan sitä plussaa viitsii odottaa...
Oikeastaan en mitenkään voisi olla raskaana, koska ovista ei mielestäni tässä kierrossa ollut. Mutta toisaalta menkatkaan eivät kuuna kullan valkeana ole olleet näin paljon myöhässä. Jos en ole raskaana, äkilliset ja varhaiset vaihdevuodet ovat ilmeisesti iskeneet!
Tänään kävin taas testin valmiiksi kaappiin ja arvattavasti en malta olla sitä tekemättä huomisaamuna. Siis jos täti ei vieläkään tule.
Hirvee rumbapäivä takana ja huomenna vaan pahenee.
Tulee väkisin nettitaukoa, kun ollaan vasta torstai-iltana seuraavan kerran kotona. Ja ääk, mä en ala, kun en oo täällä heti näkemässä uusia plussia! KJ25 ja kumppanit jotka piakkoin testaatte! =D Peukuttelen teille hirveesti ja oon hengessä mukana heti torstaiaamuna!
Paide! tietty saat tulla tännekkin piinailemaan, täällä ei meitä ikinuoria kovin montaa taida ollakkaan! ;)
Oisko sulla voinu olla ovis tässä kierrossa myöhemmin kuin normaalisti? Se selittäis ainakin miksei välttämättä vielä testissä näy? Kovasti pidän sullekin peukkuja, että plussa napsahtaa näkyviin heti seuraavaan testiin! Vaihdevuosien puolesta en menis rahojani likoon laittamaan! ;)
Toki surullinen tosiasia on, että mitä enempi ikää alkaa olla niin ei varmaan ihan joka kierrossa ovista tapahdu. Jostain luin, että yli 35 vuotiailla on keskimäärin 8 ovista vuodessa. Mutta täysillä toivon, että sun ovis vaan meni ohi huomaamatta! bdbdbd
Ai juu, ja olihan täällä joku (suo anteeksi dementia) joukossa joka oli saanu haamun, onnea! Vahvistukoon haamut nopsasti!
Muille kasapäin onnea matkaan ja pitäkäähän mulle peukkuja, ettei huominen gynekäynti oo pelkkää rahojen tuhlausta!
piipaa kp 8/27
Uusi (tai vanha, miten sen nyt ottaa *vilkuttaa tutuille*) esittaytyy: Tootsi nimimerkin takaa loytyy 25 vuotias toukokuussa -05 syntyneen pojan aiska. Perheeseen kuuluu lisaksi mies, 35 vee, seka haukku. Asustelemme Ranskassa. Nyt menossa viides yrityskierto marraskuisen keskenmenon jalkeen. Pojasta raskauduin toisella kierrolla ja keskenmennyt raskaus tarppasi ekalla, joten tuntuu jo kovin pitkalta tama aika, vaikka monethan teista ovat yrittaneet paljonkin pitempaan.
Puolisentoista kiertoa olen ollut palstailematta, kun ajattelin etta ehka se auttaisi, ehka stressan liikaa, mutta eipa onnistu :o) Ensinnakaan: en saa itseani pysymaan poissa taalta, ja toiseksi: ei siis tarpannyt nainkaan, joten tadaa, taalla taas :o)
Nyt menossa kp 9/25-29 eli ovis alkaa lahestymaan. Ovikset olen bongannut yleensa ilman tikkuja, mutta ensi kierrossa taidan koittaa tikutella, jos olisi vaikka parempi menestys talla tavalla. Mies on sellaisessa vuorossa taas taman viikon ettei oikein ehdita pupuilla, joten eipa taida vauvaa meille tulla vuodelle 2006, niisk :o(. Mahdollinen la olisi muuten 24.12, olisipa ihana joululahja!!
Ihana muuten Anzq tuo testailukommelluksesi, kiitos paivan parhaista nauruista!
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Töötsi