Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaita Jouluntähtösille

27.03.2006 |

Heips

Täällä viikonloppu meni sitten treenejä pidellen kun oli nuo kriittiset hetket koitolla ja nyt sitten vaan odotellan parisen viikkoa taas ja sitten katselleen miten on saavutukset menneet ainakin yritetty on enemmän kuin aikaisemmin :)

Onnittelut muuten plussanneille ja tarrasukkia.

Ja pahoittelut niille joilla täti on tullut kyläilemään

Mutta kaikille ++++++ plussa onnea++++

Katriina 04

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas ulkoiltua viikonloppuna! Aivan mahtavat kelit olivat ja lapsetkin nauttivat ihan älyttömästi, kun viime viikko meni sisällä sairastelun takia. Nyt on sitten ankea paluu arkeen, ILTAVUORO =(

Toivottavasti tää viikko menee nopsasti, ens viikolla pääsis sit jo testailemaan tai sitten moikkailemaan tätiä...No täytyy kai vaan uskoa ja toivoa että tärppi kävisi jo heti nyt ekasta kierrosta.

Kaikille iloista viikon alkua ja paljon plussia tälle viikolle!!!

T. Kolomonen kp 20/27-29

Vierailija
2/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin puolestani.

Ihanaa kun VIHDOINKIN tuo aurinkoinen jaksaa paistaa ja lämmittää.

Tosin kellojen siirtäminen sai aamun vaikuttamaan taas turhan pimeälle mutta äkkiä sekin muuttuu.

Ihan eri vireessä on kyllä kun saa aurinkoenergiaa. :)

Täällä selvästi alkaa osa porukasta elää jo jänniä hetkiä. Allekirjoittanut saa vielä odotella toista viikkoa. Noh, onpahan tuplasti jännempää kun saa ensin jännätä ensi viikolla testaavien puolesta ja sitten sen oman plussan.

Plussatuulia siis tähän aurinkoiseen maanantai aamuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan odotellaan, että aika menisi nopeemmin. Laskeskelin, että viikonloppuna pitäisi tädin tulla. Jos ei näy, niin testailen viikonloppuna. Eilinen nega muistutti taas siitä, että kannattaa odotella. Onko muita viikonlopun testaajia??? Mahdollisia oireita ei kamalasti ole ja jos jotain onkin, niin niihinkin löytynee selitys

* rinnat aristaa (niin ne aina ennnen menkkoja)

* mahan nippailut (tämäkin yleistä ennen menkkoja)

* kahtena iltana närästänyt (yleensä ennen menkkoja närästää)

* nenä tukossa ( nuha varmaan tulossa)

* lämmöt koholla (kuten edelliset...tämäkin on normaalia ennen menkkoja)

* väsymys (huonosti nukutut yöt)

siinä ne huimat oireet... eli samallaiset, kun aina yleensä ennen menkkoja. Menis aika vähän nopeemmin...

[B]-anzq kp29/30-34 DPO 8[/B]

Vierailija
4/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katriina04: Täällä sama juttu, peittoja pöllytetty koko viikonloppu.. Oviksen piti laskurin mukaan olla eilen, mutta mitään tuntemuksia tai limoja ei oo ollu et luulenpa et se tuleekin taas vasta viikon päästä niin kuin viime kierrossakin.. Eli " harjoitukset" jatkuvat!

Paaaaaaaljon plussia kaikille! bd bd bd bd bd bd bd

T: Liliane kp 16/28-34

Vierailija
5/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kummempaa odotellaan alkaako ne menkat vai ei.

Ajattelin testata viikonloppuna jos ei menkat ala pitää varmaan tilata lisää aconeitakin.

Eipä noita oireita hirmusestikkaan ole rinnnat vähän aristaa ja kipeet ovat jonkun verran lämmöt 36,8, välillä alavatsassa vihloo ja tänään on ollut vähän menkka tunnettakin siellä alavatsassa liekö ne sitten alkaa jotenkin on sellainen tunne et ei tärpännyt tässäkään kuussa no se jää nähtäväksi.

Mikä päivä anzq79 ajattelit testailla jos vaikka samana päivänä testattais??:)

Carita kp23/24-38(59)

Vierailija
6/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina ajattelin... saas nyt nähdä alkaako menkat sillon.

Vierailija
7/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt muisti.... olikos joku plussannut eilen... =)

Mut ainakin se yksi plussa oli saatu viikonloppuna. bd!

Täällä tuntemuksien kans painitaan. Välillä on olo, että täti tulee tänään tai huomenna, sit kohta havahdun, että onkohan tämä jä tämä oire raskausoire... =/

Valkkari on kyllä lisääntynyt (yök) ja lämmöt oli aamulla enää 36,4. Mut tänä aamuna rinnat kipeyty ihan kunnolla ja taas välillä jokin ajatus, kuten tuo ruoanlaitto tekee pahaa. Eli ottaa nyt näistäkin selvää. Se, että mulla on ennen menkkoja alaselkä monesti tosi kipeä, niin sitä ei ole vielä tullut. Mut ehtii kyllä tulla jos on tullakseen. =(

Mulla on myös pahe miettiä näitä liikaa ja saattaa silloin tädin tulo myöhästyä silkasta stressistä. On aiemmin venyny kierto yli 40 pv ja silloin kyllä mietin joka sekunti, että ollako raskaana vai ei...

Tänään iltavuoro, joten kai ei ehdi niin omaa kehoa kuuntelemaan, ainakin toivon niin. :) Homman torstaiaamuksi testin, jos tarvii.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! +++PLUSSATUULIA+++

KJ25 kp 29/30

Vierailija
8/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet kujeet ;-)

Kävin aamulla verikokeissa... Kattoovat samalla myös raskaustestin. Keskiviikkona sekin sit selvii. Menkat ei oo alkanu siis.

Viimeks kp 23 ja nyt menossa kp 26.

OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!

Yötär

Vierailija
9/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna tai keskiviikkona pitäisi tädin tulla jos on tullakseen, saas nähdä sitten. Tänään alkoi sitten taas nuo menkkamaiset kivut mahassa että katsotaan nyt ettei vaan tule jo tänään... Olen ollut viittävaille kipeä mutta sitten taas hyvin nukutun yön jälkeen ei ole ollut mitään, pojalla oli viikon kestävä kuume jota odottelin vähän itsellenikin mutta taisi mennä ohi.

Viim. viikolla oli noita oireita ihan säkki tolkulla mutta luulen että johtui vaan tuosta että flunssa yritti päälle, tälläkin kertaa onnistumatta.

Mutta huomisiin tai keskiviikkoon.... ja muille samoja päiviä odottajille onnea! myös muillekkin jotka myöhemmin odottelee!

Vierailija
10/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä tätä kun mulla tuli tänään taas ihan kirkasta venyvää limaa että olisko se taas sitä ovis limaa vai voiko sellasta tulla oviksen jälkeenkin kun mulla on tässä parin viikon aikana tullut välillä tuollasta ja tänään taas että vaikeeta sitä ovista on kyllä tietää kun jatkuvasti sellasta tulee...

Kuivaa kautta mulla ei viellä ole ollut että niin jos ajattelis niin ovis vois ehkä olla nyt mutta kun en varma siitäkään ole ja tänään on tosiaan sitä menkkamaista kipuilua ollut ja vihlasuja viittaisikohan nekin ovikseen sitten??

Niin ja lämmöt mulla on ollut monta päivää jo kohollaan eikö ne pitäisi tulla vasta oviksen jälkeen??

Carita kp 23/24-38(59)

Vierailija
11/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti onnea uusille plussanneille!

Täällä ei mitään uutta, täti on häipännyt, toivottavasti ei tarvis nähdä sitä pitkään aikaan. Keskiviikkoa ja gynekäyntiä vaan oottelen!

Sillä välin peukuttelen kovasti kaikille jo piinailemaan päässeille!

piipaa kp 7/27

Carita! Mä oon ainakin huomannu, että sitä kuivaa kautta ei välttämättä tuukkaan vaikka mm pesun sivuilla näin väitetään. Paras merkki on se (minusta), että jos lämmöt ovat nousseet niin tietää keltarauhasen päässeen toimimaan! Eli millonka oli eka päivä kun sun lämmöt oli nousseet niin minusta aika varmasti voi sanoo, että ovis oli sitä edellisenä päivänä.

Jos sulla ois vaikka nyt menossa jo kiinnittymiskivut?

Vierailija
12/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaikkia havaintoja merkinnyt ylös mutta ainakin kp17 lämmöt oli korkeimmillaan että ainakin siitä lähtien ja viime kuussa kyllä huomasin oviksen jälkeen kun tuli se kuiva kausi ja pari päivää ennen menkkoja alkoi v-vuoto taas no pitää seurailla tilannetta:)

Niin muuten paljon onnea viikonloppuna plussanneille ja plussa onnea testaajille!!:)

Carita kp23/24-38(59)

Vierailija
13/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös täti lähtenyt, samoin kuin piipaalla!(aika samoissa näytetään menevän) Olikin elämäni erikoisin tädinvierailu mutta viis siitä!

Onnittelut muuten plussanneille, en enää muista tuliko niitä 1 vai 2 viikonlopun aikaan.Ja tsemppiä piinailijoille! Itellä alkoi tämä ajantappovaihe eli ootellaan ens viikonloppua , ovis pitäis olla laskurin mukaan sunnuntaina!

Vierailija
14/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään acon 10 testin TAAS! negaa näytti...ylläri. No sit laitoin sen keittiön roskikseen suodatinpussin viereen. Oli imenyt itseensä märästä suodatinpussita nesteet ja nyt siinä oli toinen viiva :P Eli onko tuo mun suodatinpussi nyt raskaana :o) vai reagoiko yleensäkkin testi muihin " nesteisiin" noin voimakkaasti...

Blääh... tiedän ettei roskiksia saa dyykata, mut osui vaan silmään ;) No jos testais taas parin päivän päästä uudelleen... Tämmöstä siis tällä kertaa...

Vierailija
15/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä veikkaisin, että se oot sä joka on raskaana eikä suodatinpussi! =D=D=D

Kovasti pidän peukkuja, että viiva vahvistuu piakkoin!

Mähän sain kerran kaks viivaa näkymään pistämällä tikun palamaan.. vahingossa kylläkin. ;) Meinas vaan tupee kärähtää siinä sivussa! =D

Vierailija
16/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai sä vaan suutuksissas oo sitä sytyttäny ;) No mut ainahan pitää tehdä kokeiluja :D

Nyt himottas hirveesti lähtee apteekkiin shoppailee aconeita, mut taidan odotella pari päivää. Laitoin muutes eilisen negatestin suodatinpussin viekkuun ja katson mitä siihen ilmestyy. Hullua tämä kuumeilu :)

Vierailija
17/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olin tupakille menossa ja keksin tihrustaa sitä tikkua liekin valoa vasten. Sitten se vaan leimahti! =D

Mutta hiiltyneessä tikussa näky haamu hyvinkin, viel senkin jälkeen, kun olin kastellu sen!

Jännityksellä ootan mitä sun toinen tikku sanoo suodatinpussista! ;)

Vierailija
18/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzq!!Hirrrmu isot onnittelut!!! (onnittelut kuuluu sulle tai suodatinpussille, riippuu tietysti siitä kumpi on raskaana!) Heh, tää oli päivän piristys! Mitäköhän lääkäri tuumais kun menis vastaanotolle ja sanos et suodatinpussin avulla se toinenkin viiva siihen ilmesty!?? Pitäs varmaan melko vähäjärkisenä

Vierailija
19/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu ehkä siitä, että tuli eilen sitä " revittyä" :P Rapsuttelin sitä päälystä pois,kun teki mieli katsoa miltä se näyttää ;) Kaameeta, kun pitää odotella...

Oon vaan kuullut noista aconeista, että näyttää aika usein ns.roskishaamuja jane ovat sitten kuitenkin oikeasti olleet negoja. Nyt vaan kätöset ristiin ja toivottavasti seuraava testi näyttäs jo jotain.

Vierailija
20/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Piipaan liekkikokeilut muistankin, mutta että Ansq79:lla on sit suodatinpussit koekaniinina... *reps* =)

Vauvakuumeilu tekee hassuksi... Minä tilasin tänään aamupäivällä ovis/raskaustesti satsin. To- aamuna teen testin, jos ei täti ilmesty. Toivottavasti niitä ovistestejä ei tarvisi vähään aikaan... =)

Mut nyt töiden pariin!

KJ25