Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko työkyvyttömyyseläkkeellä?

Vierailija
15.05.2017 |

Ajattelitko joskus vielä palaavasi työelämään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

N31

Vierailija
22/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Töissä en ole koskaan ollut, joten en voi sinne palata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, pääsin tänä keväänä. Massiivinen helpotus kun ei tarvitse enää ravata "kuntoutustoimenpiteissä" kun kaikille (paitsi ilmeisesti Kelalle) oli ollut jo vuoskaudet selvää ettei minusta ole enää työläiseksi (selkä paskana, yleistynyt ahdistushäiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja jokatalvinen kaamosmasennus).

Ellen saa kirjoitetuksi jotain niin hienoa että sen julkaisusta joskus maksetaan minulle jotain, tuskin työllistyn enää. Just nyt ei haittaakaan, olen vain helpottunut ollut. Kysy uudelleen viiden vuoden päästä.

Vierailija
24/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuskin pystyn palaamaan työelämään, mutta haaveilen siitä aika ajoin. Ehkä vapaaehtoistyötä voisin tehdä oman voinnin mukaan.

Vierailija
25/29 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pysyvällä eläkkeellä.

Vierailija
26/29 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 52v pääsin tai jouduin mutta en haikaile töiden perään. Kohtalainen eläke ja velaton kämppä.

Vierailija
27/29 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
28/29 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoh

Vierailija
29/29 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin käytännössä työkyvyttömyys eläkkeelle. Työkyky on ehkä 2% luokkaa. Hain unelma paikkaa tosin toiselta puolelta Suomea. Olin paras hakija. Palkka olisi jäänyt alle sairaseläkkeeni ja ei minulla ole kipujeni takia työkykyä kun kivut vaihtelee.