Oletko työkyvyttömyyseläkkeellä?
Kommentit (29)
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Töissä en ole koskaan ollut, joten en voi sinne palata.
Olen, pääsin tänä keväänä. Massiivinen helpotus kun ei tarvitse enää ravata "kuntoutustoimenpiteissä" kun kaikille (paitsi ilmeisesti Kelalle) oli ollut jo vuoskaudet selvää ettei minusta ole enää työläiseksi (selkä paskana, yleistynyt ahdistushäiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja jokatalvinen kaamosmasennus).
Ellen saa kirjoitetuksi jotain niin hienoa että sen julkaisusta joskus maksetaan minulle jotain, tuskin työllistyn enää. Just nyt ei haittaakaan, olen vain helpottunut ollut. Kysy uudelleen viiden vuoden päästä.
Olen. Tuskin pystyn palaamaan työelämään, mutta haaveilen siitä aika ajoin. Ehkä vapaaehtoistyötä voisin tehdä oman voinnin mukaan.
Olen. 52v pääsin tai jouduin mutta en haikaile töiden perään. Kohtalainen eläke ja velaton kämppä.
Minä jouduin käytännössä työkyvyttömyys eläkkeelle. Työkyky on ehkä 2% luokkaa. Hain unelma paikkaa tosin toiselta puolelta Suomea. Olin paras hakija. Palkka olisi jäänyt alle sairaseläkkeeni ja ei minulla ole kipujeni takia työkykyä kun kivut vaihtelee.
Kyllä.
N31