Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko joku haluaa makkarista suoraan vessaan?

Vierailija
15.05.2017 |

Noissa jenkkitaloissa usein on ja Suomeenkin tullut sitä tapaa. Hyi hitto mikä ajatus, että miehen paska haisis makkariin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon järkevämpi tapa että saa pierrä ja paskoa rauhassa omassa vessassa kuin suomityyliin jossain olohuoneen perukoilla vieraat suoraan seinän takana kuuntelemassa vessaäänesi.

Vierailija
2/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen hajut häiritsee, asu naisen kanssa. Nehän tuoksuu aina niin hyvältä :D.

Sitäpaitsi vessan hajut menevät poistoilmaventtiilistä ulos. Jos tulevat makuuhuoneeseen, ilmanvaihdossa on vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa jenkkitaloissa usein on ja Suomeenkin tullut sitä tapaa. Hyi hitto mikä ajatus, että miehen paska haisis makkariin.

Ovet on keksitty.

Vierailija
4/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n pointin. Itse haluaisin kyllä kaksi vessaa,mutten toista makkariin..

Vierailija
5/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ilmanvaihto mun miehen hajuille riitä. 

Vierailija
6/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan teistä voi ikinä yöpyä hotellissa? 

Vierailija
7/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen hajut häiritsee, asu naisen kanssa. Nehän tuoksuu aina niin hyvältä :D.

Sitäpaitsi vessan hajut menevät poistoilmaventtiilistä ulos. Jos tulevat makuuhuoneeseen, ilmanvaihdossa on vikaa.

Minä asuin solukämpässä 4 muun naisen kanssa eikä yksikään onnistunut kolmessa vuodessa tuottamaan puoliksi niin pahaa löyhkää, kuin tuo mies päästelee joka hiton aamu. Olisikohan ruokavalioasioita? Vai heittääkö mies laktoosi-intoleranssidiagnoosilla vesilintua?

Vierailija
8/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Joissakin hotelleissa kestetään. Joissakin, aika monessa itse asiassa, se ovi on siellä eteisen puolella, eikä mennä suoraan punkasta vessaan. Niissä on myös asuintaloja tehokkaampi poisto. Ap. 

Vierailija
9/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme amerikkalaisessa talossa, ja makkarissa on tietysti vessa. Mutta vessan ja huoneen välissä on kaksi ovea, ensin kylpyhuoneen ovi, ja sitten vessan ovi. Neliöitä yhdistelmässä on enenmän kuin keskivertokaksiossa Suomessa, joten en näe ongelmaa. Ja sekä kylpyhuoneessa että vessassa on erilliset koneelliset tehokkaat poistot, jotka voi laittaa tarpeen vaatiessa päälle.

Vierailija
10/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sängystä vessaan matkaa noin 3 m (vessaan mennään eteisen kautta). Amerikkalaisilla on niin paljon isommat makkarit, että käytännössä niillä on se vessa ihan yhtä kaukana sängystä. Ei se eteisen "ilmatila" niitä hajuja pysäytä vaan ovi.

Vierailija
11/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluisin sellasen makuuhuonevessan mielelläni. Oon lukenu ja kuullu tarpeeks siitä miten uteliaita ihmiset on, penkovat peilikaapit ja kaikkea, ja tykkäisin omasta rauhasta. c:

Se ois kiva kun ois ihan oma meikkausvessa missä vois pitää lääkkeetkin eikä tarttis erikseen vahtia ettei esim. lapsivieraat koske.

Vierailija
12/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ap kestä miehes paskanhajua, niin et sä varmaan kestä vauvaskaan.

Vierailija
13/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Joissakin hotelleissa kestetään. Joissakin, aika monessa itse asiassa, se ovi on siellä eteisen puolella, eikä mennä suoraan punkasta vessaan. Niissä on myös asuintaloja tehokkaampi poisto. Ap. 

No kummallekkin oma vessa? Olet tainnut vaan asua ilmanvaihdoltaan paskoissa taloissa.

Vierailija
14/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ap kestä miehes paskanhajua, niin et sä varmaan kestä vauvaskaan.

No ne perivät miehen tavat sitten kun  kasvoivat. Aika isoja vauvoja meillä, pienin on nyt vähän yli 170 cm. 

Vierailija
15/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se makkarin yhteydessä oleva vessa ole talon ainoa vessa. Jos tekisin uuden talon niin tekisin jokaiseen makkariin oman vessan tai vähintään parin makkarin kesken yhteiset vessat ja sitten vierasvessa erikseen.

Vierailija
16/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kateutta on, jos ei muka haluaisi makkarin yhteyteen vessaa. :D

Ei meillä keskellä taloa olevan vessankaan oven läpi tule kamala katku, miksi se makkarin vessan oven läpi tulisi?

Tietty on kohteliasta että jos käy haisevalla asialla, niin ei jätä ovea sepposen selälleen auki ja voi miettiä että suihkaiseeko jotain raikastinta päälle, ja pätee ihan eteisen vessaan samoin kuin makkarin vessaan.

Enkä ole kyllä näissä amerikkalaisissa asunnoissa huomannut että ne ainoat vessat olisi makkarien yhteydessä, kyllä siellä on yleisissä tiloissa yhteinen vessa ja makkareissa omat.

Yhdessä ohjelmassa (usa) oli tosi vanha talo ja vessa keittiön yhteydessä, se oli jo oikeasti ällöä.

Vierailija
17/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monikin, on kai jotenkin fiinimpää. 

Meille on riittänyt ihan hyvin kaksi vessaa. Toinen vessa on ns. vierasvessa missä ei säilytellä niitä *iiks niin noloja* tamppooneita ja hiivasienilääkkeitä. Toinen sitten kh/khh yhteydessä ns. privaatimpi vessa, jota myös kakkoshädän käymäläksi voi kutsua.  

Mulla on kavereita joilla on se 3 vessaa ja jokainen on kyllästynyt niiden puunaamiseen. Siihen päälle vielä kylppäri kahdella hanalla, iso sauna ja kodinhoitohuone hanoineen ja altaineen niin onhan siinä... viikonloppu kuluu mukavasti kun niitä jynssäilee!

Vierailija
18/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi se olis luksusta!

Nimimerkki viimeisillään raskaana.

Vierailija
19/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhempien makuuhuoneen yhteydessä on oma kylpyhuone.

Tykkään omasta rauhasta ja ettei kolmen teinin kanssa tarvitse riidellä vuoroista. Heillä yhteinen kylppäri.

Alakerrassa on vielä erikseen wc jota käyttää vieraat.

Vierailija
20/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monikin, on kai jotenkin fiinimpää. 

Meille on riittänyt ihan hyvin kaksi vessaa. Toinen vessa on ns. vierasvessa missä ei säilytellä niitä *iiks niin noloja* tamppooneita ja hiivasienilääkkeitä. Toinen sitten kh/khh yhteydessä ns. privaatimpi vessa, jota myös kakkoshädän käymäläksi voi kutsua.  

Mulla on kavereita joilla on se 3 vessaa ja jokainen on kyllästynyt niiden puunaamiseen. Siihen päälle vielä kylppäri kahdella hanalla, iso sauna ja kodinhoitohuone hanoineen ja altaineen niin onhan siinä... viikonloppu kuluu mukavasti kun niitä jynssäilee!

Vessat on varmaan nopeimpia siivottavia, ongelmia tuottaa se 200m2 muuta taloa ,joka yleensä kolmen vessan mukana tulee.

Voi olla että olen hiukan outo, mutta tykkään siivota vessoja juuri siksi että se on niin nopeaa ja heti tulee olo että tulee hygieenistä ja puhdasta! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan