Vanhemmat, kieltäkää lasten kiljuminen ja kirkuminen pihalla
Nauraa saa, itkeä saa, leikkiä saa mutta ei kiljua eikä kirkua, se kuuluu sisälle asuntoihin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nauraa saa, itkeä saa, leikkiä saa mutta ei kiljua eikä kirkua, se kuuluu sisälle asuntoihin.
Kyllä saa. Valita vielä, niin ostan niille megafonit.
Eli aloittajan mielestä lasten kuuluu huutaa sisällä asunnoissa, mutta ei ulkona? Omituinen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittajan mielestä lasten kuuluu huutaa sisällä asunnoissa, mutta ei ulkona? Omituinen logiikka.
Ainoa omituinen olet sinä kummallisine päätelminesi.
Ja samoin myös kodeissanne. Ihana herätä 5.30 joka aamu siihen kiljuntaan ja tömistelyyn. Ei se päivällä haittaa, mutta aamulla haluaisi nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Ja samoin myös kodeissanne. Ihana herätä 5.30 joka aamu siihen kiljuntaan ja tömistelyyn. Ei se päivällä haittaa, mutta aamulla haluaisi nukkua.
Pakko herättää lapset 5.30 kun pitää olla klo 6 jo menossa töihin!
Asun fudiskentän ja nuorisotalon vieressä, minusta nuo äänet kuuluu lasten leikkimiseen ja elämiseen. En oikein tajua kuinka normaalit elämän äänet häiritsee. Ehkä valittajien pitää muuttaa kaupungeista muualle asumaan, jos ei kestä mitään.
-Arska
Mua ärsyttää ihan hirveästi kirkuvat ja kiljuvat penskat. Aina saa olla pihalla huutamassa niille kun heittelevät kiviä jne kuuluu kamala pauke ja juoksentelavat parkkipaikalla?! Vanhempia ei tunnu kiinnostavan pätkän vertaa.
Vanhemmat laittaa lapset ulos kirkumaan ja kiusaamaan muita ihmisiä, ettei tarvitsisi itse niitä katella.
Mulle on ihan sama jos lapset leikkii pihalla siellä missä kuuluukin eli leikkipaikalla, mutta kun ne eivät todellakaan leiki siellä vaan autoteillä ja toisten ihmisten ovien takana!!! Voisitteko vähän katsoa jälkikasvunne perään?? Ei ole muiden tehtävä paimentaa lapsianne, ja te olette vastuussa siitä, että leikkivät autoteillä.
Tuollahan ne leikkii ja mä saan somettaa. En varppina kiellä. Antaa lasten meluta ja meuhata.
AP on näitä nyymejä jonka mielestä kun aikuinen sanoo lapselle että "noniin janipetteri, ei huudeta" niin janipetteri vastaa että "Kyllä isä, anteeksi kun huusin."
Ihmiset joilla ei ole lapsia, tiedän ettei teillä ole mitään tietoa tai kokemuksia lapsien kasvatuksesta. Mutta sanon sen että jos lasta komentaa, niin se tekee sitä kahta kauheammin räkäsellä naurulla ihan tahallaan vittuillakseen. Sellasia lapset on. Jos luulet että ei ole koskaan komennettu niin juuri toisin päin. Janipetteriä on komennettu noin 100 kertaa päivässä. Jossain vaiheessa vaan ei enää jaksa komentaa kun tietää että ei se kuitenkaan usko.
Lapset on trolleja jotka tekee tahallaan ärsykettä kaikille. Sellaisia lapset on ja sellainen myös APnyymi on ollut lapsena.
Lapsi on terve kun se leikki ja ääntäkin tulee, se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan ne leikkii ja mä saan somettaa. En varppina kiellä. Antaa lasten meluta ja meuhata.
Olet loistava esimerkki nykypäivän vanhemmista. Kannattaa vähän katsoa sen Sonya-Jennican perään, että missä se oikein meluaa ja juoksentee.
En kiellä, se kuuluu lapsuuteen tuo kiljuminen ja muu. Kiellän ainoastaan parkkipaikoilla ja autoteillä leikkimisen, sekä älypuhelimen tuijottamisen.
Aikuisilta kieltäisin tiukkapipoisuuden ja yliherkkyyden.
Vanhemmat on vastuussa siitä, missä lapset oleskelevat ja mitä he tekevät. Jos jotain sattuu, se on vanhempien vika.
Meinasin saada sydänkohtauksen tänään kääntöpaikalla, kun olin siinä autolla tosiaan kääntymässä ja taloyhtiön lapsilauma olikin sitten siinä kääntöpaikalla porukalla leikkimässä.
Voi jestas sentään. Todella ärsyttävää ja aionkin sanoa vanhemmille asiasta.
N23
Vierailija kirjoitti:
Meinasin saada sydänkohtauksen tänään kääntöpaikalla, kun olin siinä autolla tosiaan kääntymässä ja taloyhtiön lapsilauma olikin sitten siinä kääntöpaikalla porukalla leikkimässä.
Voi jestas sentään. Todella ärsyttävää ja aionkin sanoa vanhemmille asiasta.
N23
Sinä joka alapeukutit tätä, onko susta ok antaa lasten leikkiä autojen kääntöpaikalla? Eikö sua yhtään pelota? Aika vaarallinen leikkipaikka, siinä käy erittäin helposti onnettomuus.
N23
Hellan tuuteli. Laita earit korviin ja paina kukkahattu syvemmälle päähän.
Huono äänieristys, meillä kulkee etelä-pohjoinen päärata 50 metrin päässä ja ei häiritse äänet.