Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huudat kun aivastat?

Vierailija
14.05.2017 |

Voisiko joku kertoa miksi aivastaessa pitää karjua samalla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivastuksessa pitää olla huuto mukana. Aina hauskaa jos joku säikähtää ääntä.

Vierailija
22/25 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina sellaisista aivastuksen tukahduttajista mieleen, että varmaan se tukahdutetun aivastuksen paine kerääntyy päähän ja jossain vaiheessa aivot räjähtää sen paineen vuoksi :D Vähän samaan tapaan kuin vatsa turpoaa ja tulee kipeäksi, jos pidättelee pierua kaiket ajat.

Usein huutoaivastajat on miehiä. Itse aivastan huudon kanssa vain, jos on oikein voimallinen aivastus esim. siitepölykaudella, tai tulee 50 aivastusta peräjälkeen, niin tulee väkisinkin sellainen turhautunut huudahdus mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luokallani oli poika, joka aivasti HADZIDZIDZIDZIDZI. Vertaisin sitä mielelläni johonkin toiseen ääneen, jotta saisitte asiasta mielikuvan, mutta en ole koskaan kuullut toista ääntä, joka muistuttaisi hänen aivastustaan. Minun piti poistua luokasta, jotten olisi nolannut häntä naurullani, ja oli muuten vaikeaa pidätellä naurua siihen asti, kunnes pääsin luokan ulkopuolelle.

Vierailija
24/25 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein paha nuha, niin tulee huutoaivastus. Siitä yleensä tietää mun olevan kipeä.

Vierailija
25/25 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa aivastaa hiljaa. Ehkä keskitasoa volyymin suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi