Miksi huudat kun aivastat?
Voisiko joku kertoa miksi aivastaessa pitää karjua samalla?
Kommentit (25)
Mulle tulee aina sellaisista aivastuksen tukahduttajista mieleen, että varmaan se tukahdutetun aivastuksen paine kerääntyy päähän ja jossain vaiheessa aivot räjähtää sen paineen vuoksi :D Vähän samaan tapaan kuin vatsa turpoaa ja tulee kipeäksi, jos pidättelee pierua kaiket ajat.
Usein huutoaivastajat on miehiä. Itse aivastan huudon kanssa vain, jos on oikein voimallinen aivastus esim. siitepölykaudella, tai tulee 50 aivastusta peräjälkeen, niin tulee väkisinkin sellainen turhautunut huudahdus mukaan.
Minun luokallani oli poika, joka aivasti HADZIDZIDZIDZIDZI. Vertaisin sitä mielelläni johonkin toiseen ääneen, jotta saisitte asiasta mielikuvan, mutta en ole koskaan kuullut toista ääntä, joka muistuttaisi hänen aivastustaan. Minun piti poistua luokasta, jotten olisi nolannut häntä naurullani, ja oli muuten vaikeaa pidätellä naurua siihen asti, kunnes pääsin luokan ulkopuolelle.
Jos oikein paha nuha, niin tulee huutoaivastus. Siitä yleensä tietää mun olevan kipeä.
En minä osaa aivastaa hiljaa. Ehkä keskitasoa volyymin suhteen.
Kyllä aivastuksessa pitää olla huuto mukana. Aina hauskaa jos joku säikähtää ääntä.