Miksi huudat kun aivastat?
Voisiko joku kertoa miksi aivastaessa pitää karjua samalla?
Kommentit (25)
Se on elämän harvoja oikeita nautintoja. Itse en tajua sitä, että pidätellään aivastusta ja sitten päästetään jokin surkea pihaus. Ei niin estoinen saa olla!
Naapurissani on tällainen huutoaivastaja, ja auta armias jos hän sattuu aivastamaan juuri kun olen vessassa, minne äänet kuuluvat erityisen hyvin! Meinaan pudota pöntöltä säikähdyksestä.
Joskus oikein pitkitän sitä karjumista niin pitkään kun ilmaa riittää,kyllä tekee hyvää saada karstat ulos keuhkoista.
En huuda, vaan pärskäytän reilusti tulemaan. Paperiin tai kämmeniin kylläkin.
En minäkään ymmärrä. Kun kysyn mieheltä, onko ihan pakko karjua, kun aivastaa, niin se vastaa että on. Melkein itku tulee itseltäni, kun se ääni käy korviin niin että sattuu. Aina en itsekään ihan hiljaa pysty aivastaa, mutta ei siinä tarvi karjaista. Meille kuuluu aina, kun alakerran naapurikin karjuu jonkun kymmenen kertaa joka hemmetin aamu.
AaasssschNRHAHAH!
(Eikö olekin hienosti litteroitu?)
Mulla on tuollainen metallinen kamiina omakotitalossa ja joskus se jää "soimaan" kunnon aivastuksen jälkeen.
En huuda. Mun aivastus on hassu suhahdus.
Mua ärsyttää aivastus niin annan tulla sen ärsytyksen kunnolla ulos AAAAAAATTTTTSUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!
Aivastus on lähinnä refleksi eikä se ole tahdonalaista toimintaa. Joidenkin aivastukseen liittyy "huuto", toisten ei. Kummallekaan ei voi mitään. Hanki elämä, ap.
Jotkut aivastaa ärsyttävästi kuin marsut TSIUNGHH.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Aivastus on lähinnä refleksi eikä se ole tahdonalaista toimintaa. Joidenkin aivastukseen liittyy "huuto", toisten ei. Kummallekaan ei voi mitään. Hanki elämä, ap.
Minun mielestä huutoaivastus on valinta,minä ainakin pystyn aivastamaan myös sivistyneemmin mutta yleensä valitsen sen huutoaivastuksen.
Minun aivasaivadtus aiheuttaa hymyjä. Oli talvi ja aivastin julkisella paikalla ja sanoin että siitepölykausi näimmään alkanut.
Mun isä huusi aina ruokapöydässä " jepadepa" kun aivasti. Ja suuhun sullotut sillit ja punajuuret lensi iloisessa kaaressa pöytäliinalle ja muiden päälle.
Piti aina lapsena paeta itkien pöydästä karkuun olohuoneeseen syömään. Juu, trauma jäi ja olen vieläkin yliherkkä mässytykselle, ahmimiselle ja huonoille ruokatavoille.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut aivastaa ärsyttävästi kuin marsut TSIUNGHH.
Työkaveri aivasti kuin kissa eli hyvin vaimea "tsiu".
Mahdollisesti nauroin.
Aivoista voi revetä paineen takia suoni, jos kääntää jo irronneen aivastuksen ns sisäänpäin. Itse en ees osaa
Mun mies on just tuollainen huutoaivastaja. Kuuluu aina kunnon "PUUUUUUUHHHHHH" ääni huutaen kun aivastaa. Aivan kun olisi iso paha susi, joka on puhaltamassa pienten porsaiden taloja nurin. Hieman ärsyttävää.
jotta pääsisin lähemmäs orgasmin tunnelmaa.
Tekee hyvää irrotella välillä.