Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kysyä neljän lapsen äidiltä? :)

Vierailija
14.05.2017 |

Olen saanut lapseni 30-vuotiaana, 32-vuotiaana, 37-vuotiaana, 43-vuotiaana.
Lasten syntymävuodet 1996, 1998, 2003, 2009. <3
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikko16 kirjoitti:

Onko sulla väljä römpsä?

Ei ole. Ihan sopusuhtainen on.

Vierailija
22/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni yksi lapsi ja ajattelin kysyä,että löystyykö paikat kun on synnyttänyt useamman?onko muita vaivoja synnytyksistä tullut.Toiveissa olisi lisää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoiditte liikkumisen perheen kanssa?

Tavallisessa autossa on 5 paikkaa, niin olen miettinyt et millä minibussilla sitä pitäis lähteä perheen kesken liikenteeseen jos lapsia on yli 3.

Omalla autolla ei koko perheen kanssa liikuttu minnekään. Jos lähdettiin reissuun niin kuljimme julkisilla tai taxilla.

Vierailija
24/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väljä lettu? Miehet ei siihen varmaan koske pitkällä tikullakaan.

Vierailija
25/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä aina (ollut) siistiä? Jos on, miten se on mahdollista? Kuinka paljon käytät aikaa kodinhoitoon? Kuinka pitkään lapset ovat olleet kotihoidossa?

Kyselen siksi kun itse alan tuskastua siihen, että siivoan päivittäin ja jatkuvasti, mutta silti kaaos on kokoaikainen. Kammoan yllätysvieraita tästä syystä, enkä pidä siitä, etten koskaan saa nauttia siististä kodista. Muut meillä eivät siisteydestä piittaa. Meilläkin on 4 lasta, 2 - 9 vuotiaat.

Olen ammatiltani siivooja, niin kyllä olen pitänyt kodin siisteydestä myös aina hyvin huolta. Yksinkertaisilla kikoilla selviää tarpeeksi eli jos maitolasi kaatuu pöydälle niin se maito pyyhitään heti pois jne. Kerran viikossa meillä imuroidaan ja vaihdetaan petivaatteet ja lattian pesun hoidan kerran kuukaudessa. Ensimmäisen kerran olin kotiäitinä 30-36v joten 6-vuotias esikoinen aloitti sillon eskarin ja toinen lapsi, 4-vuotias, aloitti päiväkodin, itse palasin hetkeksi työelämään ennen kolmannen lapsen syntymää. Kolmannen lapsen kanssa olin kotiäitinä 37-41v joten hän aloitti myös 4v päiväkodin ja itse palasin taas töihin. Neljännen lapsen kanssa kotiäitinä 43-47v, joten kuopus aloitti myös 4v päiväkodin ja itse aion olla työelämässä nyt 47-65v kunnes jään eläkkeelle. Ennen esikoisen syntymää kerkesin olla työelämässä 12 vuotta. Yhteensä työuraa tulee siis olemaan minulla 30v.

Meillä ei nipoteta siitä jos vähän sotkusta, kaikkea ei pystykkään lapsiperheessä hallitsemaan, mutta sen olen opettanut lapsille että jos vieraita on tulossa kylään niin sillon leluja ei levitellä ympäriinsä että leikkiä saa sen jälkeen kun vieraat on lähteny ja jos vierailla on myös lapsia, niin voitte nätisti leikkiä sinun huoneessa, kun aikuiset viettää aikaa nyt olohuoneessa. :)

Vierailija
26/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pian 4 lasta kaikki alle 2v ikäerolla, kuuden vuoden sisään siis. Mitä luulet että tästä tulee näillä ikäeroilla? Millanen auto teillä on? Oliko neljäs synnytys helpoin? Löytyykö kuuden hengen hotellihuoneita kun lähtee reissuun?

Teillä varmasti tulee olemaan villiä ja vilskettä, kun useampi pieni lapsi saman katon alla. :) varmasti tulee verottamaan välillä voimansa, joten toivon että sulla on kanssa upea mies rinnallasi joka tukee täysillä. Meillä on farmari volvo, 5 istuinpaikkaa. Ei ollut helpoin, mulla helpoin oli kolmannen lapsen synnytys. :)

Vierailija
27/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero? Lapseni on nyt 3 vuotias ja emmin yhä sitä, uskallanko hankkia tälle sisarusta.

Sun kannattaa juuri nyt alkaa yrittämään sitä toista lasta, parhaiten heillä ikäeronsa puolesta tulee varmasti olemaan yhteistä tekemistä kun esikoinen vielä alle 7-vuotias. Sisarukset ovat todella tärkeitä, tottakai meilläkin lasten välillä on ollut toisinaan rajuja riitoja, mutta nyt kun lapset ovat isompia niin saavat paljon tukea ja turvaa toisistaan. Sisarus on parhaimmillaan sellainen ystävä joka ei hylkää koskaan, veri on vettä sakeampaa!

Vierailija
28/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja oon 40v. Pohdimme neljättä, mutta ikä huolettaa. Mikä muuttui, kun lapsia 4 ja mitä korkea ikä vaikutti raskaudessa ja synnytyksessä?

Vierailija
29/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilasit elämäsi?

Olen itseasiassa saanut lähes kaiken minkä olen halunnutkin.

Vierailija
30/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se auto minuakin kiinnostaa, millainen teillä on että kaikki mahtuu ja tavarat..?

Farmari volvo. 5 istuinpaikkaa. Iso takakontti, sinne mahtuu ihan hyvin tavaraa. :)

Vierailija
31/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikket vastaile näköjään kysymyksiin, nii tuntuuko seksi enää miltään?

Tuntuu se kun muistaa treenata lantiopohja lihaksia ja käyttää treenatessa myös vaikka geisha kuulia!

Vierailija
32/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni yksi lapsi ja ajattelin kysyä,että löystyykö paikat kun on synnyttänyt useamman?onko muita vaivoja synnytyksistä tullut.Toiveissa olisi lisää lapsia.

Kyllähän ne vähän löystyy, mutta treenaamalla saa taas hyvin kuntoon ja ei ole ainakaan minulle jäänyt mitään pysyviä vaurioita, onneksi. :)

Vierailija
33/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väljä lettu? Miehet ei siihen varmaan koske pitkällä tikullakaan.

Joo, kuulehan mulla on aviomies joten kukaan muu ei koske minun lettuun kuin hän, mä en oo mikään pettäjä eukko tai sinun kaltanen pässi! ja kysymyksiin tuosta minun letustani olen vastannut jo aiemmin, niin eti se vastaus, äläkä esitä tyhmää ja kysy samoja kysymyksiä uudestaan. :)

Vai kysytkö tälläsiä kysymyksiä letun väljyydestä myös ystäviesi äideiltä? pilkkaatko niitä ystäviäsi joilla on enemmän sisaruksia?

Vierailija
34/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5•x=8

Paljon x on?

1,6

ei ap.

Vierailija
35/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme lasta ja oon 40v. Pohdimme neljättä, mutta ikä huolettaa. Mikä muuttui, kun lapsia 4 ja mitä korkea ikä vaikutti raskaudessa ja synnytyksessä?

Jos pärjäätte 3 lapsen kanssa hyvin, niin neljäs menee kevyesti siinä sivussa, ei siinä ole paljoakaan eroa onko 3 vai 4 lasta... Viimesimmässä raskaudessa mulla oli raskausajan diabetes, muissa raskauksissa sitä ei ollut ja synnytys alkoi normaalisti taas lapsiveden menemisellä ja jokaisen lapsen olen synnyttänyt alateitse, alle 10 tunnissa jokaisen kanssa homma ohi.

Kuopus on poika ja terve hänkin, sai täydet pisteet syntyessään, tottakai puhutaan korkeasta iästä ja kehitysvamma riskistä, mutta en tiedä yhtäkään yli 40-vuotiasta lähipiiristäni jotka olisivat vammaisen lapsen saaneet, kaikki saaneet ihan terveitä lapsia, joten älä huolehdi turhaan. :) nykypäivänä pystytään tekemään myös niin loistavat tutkimukset että kyllä yleensä varmasti huomataan jos vauvalla jokin pielessä! suosittelen rohkeasti yrittämään raskautta kypsemmälläkin iällä.

Vierailija
36/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vastata siihen hotelli kysymykseen niin kyllä löytyy myös 6 hengen hotellihuoneita ja jos ei löytyis niin voi tehdä silleesti että ottaa 2 kolmen hengen huonetta eli äiti ja 2 lasta toiseen, isä ja 2 lasta toiseen. Näin meillä on pärjätty! :)

Vierailija
37/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mielestäsi monta lasta? Oletko perinteinen nainen, kokkaatko ja autat lapsia läksyissä ja asut omakotitalossa ja on kultainen noutaja? Elätkö unelmaasi? Millainen luonne olet ja koetko arjen tai juhlat liian rankaksi usein? Onko aviomiestä ja kaikki lapset normaaleja terveydeltään (ei ekstra rasituksia)?

Itse haaveilen saavani 4-5 lasta ja koen että se määritellään että on monta lasta, muttei kuitenkaan vielä suurperhe.

En ole edellinen mutta 4:n äiti joten vastaan.

Meillä lasten ikäerot on suuret, vanhimman ja nuorimman ikäero 21v. Kuopus nyt 15v. Olen perinteinen nainen, kokkaan, hoidan kotia ja nautin siitä että pesue on välillä kasassa, kuten tänäänkin. Mieheni on toki samanlainen joten en tee mitään noista asioista yksin, en ole hellan ja nyrkin välissä:D

Iso okt on, jo toinen miehen kanssa itselle suunniteltu ja rakennettu. Koiria ei ole mutta kaksi kissaa on ollut, tällähetkellä ei yhtään koska matkustamme niin paljon (em kissat kuolleet vanhuuttaan). Elän unelmaani, tottakai! En koe arkea enkä juhlaa liian rankaksi, enhän vastaa siitä yksin (sitäkin ehdin tekemään 3 vuotta). Tänään viimeksi meitä oli 15 saman pöydän ääressä. Olen aika itsepäinen ja voimakas luonne mutta mieheni ei mitään radio-ohjattavaa huolisikaan. Vastusta ja haastetta täytyy olla.

Lapset on ihania ja normaaleja, yhdellä tosin on diabetes mutta sekin on vain elämää.

Vierailija
38/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin vastata siihen hotelli kysymykseen niin kyllä löytyy myös 6 hengen hotellihuoneita ja jos ei löytyis niin voi tehdä silleesti että ottaa 2 kolmen hengen huonetta eli äiti ja 2 lasta toiseen, isä ja 2 lasta toiseen. Näin meillä on pärjätty! :)

Vuokrataloihin mahtuu erinomaisesti vaikka kuinka monta. Ei ole koskaan ollut ongelma. Harvoin majoitumme hotelleissa mutta silloin voimme ottaa useamman huoneen

Vierailija
39/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikko16 kirjoitti:

Onko sulla väljä römpsä?

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus:

mun miehellä on varmaan iso penis kun valittaa että sattuu kun puristan rakastellessa.... Päättele siitä.

Vierailija
40/40 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset tyttöjä vai poikia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi