Mitä haluaisit kysyä neljän lapsen äidiltä? :)
Olen saanut lapseni 30-vuotiaana, 32-vuotiaana, 37-vuotiaana, 43-vuotiaana.
Lasten syntymävuodet 1996, 1998, 2003, 2009. <3
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
Kommentit (40)
Onko sulla mielestäsi monta lasta? Oletko perinteinen nainen, kokkaatko ja autat lapsia läksyissä ja asut omakotitalossa ja on kultainen noutaja? Elätkö unelmaasi? Millainen luonne olet ja koetko arjen tai juhlat liian rankaksi usein? Onko aviomiestä ja kaikki lapset normaaleja terveydeltään (ei ekstra rasituksia)?
Itse haaveilen saavani 4-5 lasta ja koen että se määritellään että on monta lasta, muttei kuitenkaan vielä suurperhe.
Meillä myös neljä lasta, jotka ovat syntyneet kymmenen vuoden sisällä. Lapset ovat olleet aina elämäni valo.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mielestäsi monta lasta? Oletko perinteinen nainen, kokkaatko ja autat lapsia läksyissä ja asut omakotitalossa ja on kultainen noutaja? Elätkö unelmaasi? Millainen luonne olet ja koetko arjen tai juhlat liian rankaksi usein? Onko aviomiestä ja kaikki lapset normaaleja terveydeltään (ei ekstra rasituksia)?
Itse haaveilen saavani 4-5 lasta ja koen että se määritellään että on monta lasta, muttei kuitenkaan vielä suurperhe.
En tiedä pystynkö sanomaan, että mulla on monta lasta, mutta kyllä niitä kuitenkin useampi on! Olen naisellinen nainen ja perinteinen myös, nuo kaikki muut osuu, paitsi meillä on labradorinnoutaja. ;) olen onnellinen elämästäni, joten voisi todeta että elän unelmaani. Luonteeltani olen tempperamenttinen, auttavainen, hyväsydäminen. Arki välillä tuntuu raskaalle, onhan mulla kuitenkin ikää jo 51v mutta juhlat on aina positiivinen piristys. On aviomies ja lapset onneksi terveitä, toivottavasti saavat pysyä kanssa terveinä.
Mulla kanssa 4 lasta ja 5 lastenlasta, eli ei kysyttävää:)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa 4 lasta ja 5 lastenlasta, eli ei kysyttävää:)
Hienoa, lapset ovat todellakin elämänvalo! ihania mussukoita.
Oletko jollain sairaalla tavalla tyytyväinen lapsien kautta aiheuttamastasi hiilijalanjäljestä ja kulutaakasta...
Ovatko lapset keskenään sisaruksia vai pelkkiä vaihtuville miesystäville väkerrettyjä puolisisaruksia? Onko joku lapsista erityisesti sellainen, että olet katunut, ettet tehnyt aborttia? Moniko on vahinko? Onko käynyt kierukkaraskauksia?
Alkoiko sukulaiset tms läheiset lopulta kyllästyä vauva uutisiin? Vai otettiinko kaikki ensimmäisestä lähtien yhtä innolla vastaan?
Miten hoiditte liikkumisen perheen kanssa?
Tavallisessa autossa on 5 paikkaa, niin olen miettinyt et millä minibussilla sitä pitäis lähteä perheen kesken liikenteeseen jos lapsia on yli 3.
Onko teillä aina (ollut) siistiä? Jos on, miten se on mahdollista? Kuinka paljon käytät aikaa kodinhoitoon? Kuinka pitkään lapset ovat olleet kotihoidossa?
Kyselen siksi kun itse alan tuskastua siihen, että siivoan päivittäin ja jatkuvasti, mutta silti kaaos on kokoaikainen. Kammoan yllätysvieraita tästä syystä, enkä pidä siitä, etten koskaan saa nauttia siististä kodista. Muut meillä eivät siisteydestä piittaa. Meilläkin on 4 lasta, 2 - 9 vuotiaat.
Meillä pian 4 lasta kaikki alle 2v ikäerolla, kuuden vuoden sisään siis. Mitä luulet että tästä tulee näillä ikäeroilla? Millanen auto teillä on? Oliko neljäs synnytys helpoin? Löytyykö kuuden hengen hotellihuoneita kun lähtee reissuun?
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero? Lapseni on nyt 3 vuotias ja emmin yhä sitä, uskallanko hankkia tälle sisarusta.
Se auto minuakin kiinnostaa, millainen teillä on että kaikki mahtuu ja tavarat..?
Vaikket vastaile näköjään kysymyksiin, nii tuntuuko seksi enää miltään?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko lapset keskenään sisaruksia vai pelkkiä vaihtuville miesystäville väkerrettyjä puolisisaruksia? Onko joku lapsista erityisesti sellainen, että olet katunut, ettet tehnyt aborttia? Moniko on vahinko? Onko käynyt kierukkaraskauksia?
Kaikki lapset ovat keskenään sisaruksia ja lapsilla on sama isä. En ole katunut heistä ketään, jokainen lapsi on ollut tarkoituksella yritetty ja toivottu. En käytä kierukkaa.
Kysymys sinulle: Mitä saat ilkeilystä? et taida olla aikuinen ihminen kun toiselle aikuiselle tuollasia kirjottelet?
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko sukulaiset tms läheiset lopulta kyllästyä vauva uutisiin? Vai otettiinko kaikki ensimmäisestä lähtien yhtä innolla vastaan?
Kaikki ovat olleet onnellisia puolestani ja iloisia jokaisesta raskaudestani. Näin yleensä hyvät ihmiset suhtautuvat. :)
nosto.