Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat Savoyn äitienpäiväkattaus, mitäs pidätte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvää, mutta ei kovin keväistä.

Vierailija
2/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en söisi, korvasienimuhennosta enkä hienoja perunahelmiä, hummerivaahtoa ym. Voin olla juntti, mutta en edes maksaisi 84€/aikuinen. En kaipaa viiriäisenmunia, valkoista parsaa.

Menisittekö, itse söisin reilun amerikkalaisen pihvin, paahtopaistia, perunoita, kahvia ja itsetehtyä kermakakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaas, te jotka lyttäätte ABC:n äitienpäivälounaan.

Vierailija
4/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvänkuulloinen menuu, mutta en kyllä noin paljoa maksaisi.

Vierailija
5/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä Pohjanhovissa oli paljon paremmat eväät😁

Vierailija
6/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minään koska meistä ei kukaan saisi syömistä tuolla. Jos syö eläinperäisiä tuotteita, tykkää piristää arkea juhlavuudella ja rahaa riittää, niin miksei sitten tuonne. Varmasti asiakkaita on kun tuokin lafka on ollut niin pitkään pystyssä. Me päädyttiin siskon kanssa tekemään äidin kanssa yhdessä äitienpäivälounas, meillä kun kummallakaan ei ole lapsia ja äiti pitää ruoanlaitosta. Kun joukossa on yksi keliaakikko & maitoallerginen vegaani, kasvissyöjä joka on useille juureksille allerginen, diabeetikko ja vegaani sekä vielä yksi sydänsairauden takia todella tarkka ruokavaliostaan, ollaan todettu helpoimmaksi vaan tehdä itse ruoka. Ulkona syöminen missä tahansa ravintolassa on yhtä sähellystä.

Vierailija
7/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin ja itkisin samalla...

Räkätaudin takia haju- ja makuaisti hukassa.

Ajatelkaa mikä kohtalo olis, herkkudinneri ja ei maistaisi mitään....

Nuo lautasannokset on niin pieniä, että nälkä lähtee sitten abskilla. Siellä ei haittaa vaikkei maista mitään. Ehkäpä se on etu : )

Hyvää äitienpäivää!

Vierailija
8/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kattaus on aika suppea, kaipaan enemmän valikoimaa. En arvosta hienoina pidettyjä viiriäisenmunia, perunahelmiä. Haluan reilua paahtopaistia, seisovasta pöydästä mahan täyteen. Olen matkustanut ja asunut Lontoossa, käynyt paremmissa paikoissa syömässä. Suomessa on ylihintaista ruokaa. 

Vierailija
9/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään hyvin, oikeaa ja maukasta kotiruokaa juhlapäivinäkin. En ikinä maksaisi noin helvetillistä hintaa jostain kämäsestä ravintolasafkasta. Samalla rahalla saa paljon parempaa ja itse valmistettua (koko perheen voimalla) kotiruokaa.

Vierailija
10/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä sais mitään syötävää tuolla. Vastaavasta menusta vegaanisena voisin pulittaa enemmänkin.

Vierailija
11/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi noin suolaista hintaa. Meillä syödään aurinkokuivatulla tomaatilla ja mozzarellalla täytettyä possun uunifilettä, wokattuja kasviksia, sekä itsetehtyä masikkatäytekakkua.Tuliskohan tälle kuuden hengen aterialle hintaa n. 18 euroa.

Vierailija
12/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala! Siinä sitä on hinnoittelu kohdillaan! Oikeestiko ihmisillä on noin paljon ylimääräistä rahaa?!

13/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja raaka-aineita ja klassista, taitoa vaativaa reseptiikkaa.

Ei minusta hintansa väärti.

Vierailija
14/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin viivana, jos mies tarjoaisi.

Vierailija
15/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla saisi jo mahtavan uunipaistin usealle hengelle. Ja ison kermaisen mansikkakakun vielä lisäksi.

Vierailija
16/16 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikästä ja ajatonta ravintolaruokaa.

Keväistä tuossa menussa on parsat ja korvasienet. Menu voisi olla vaikka 20-30 vuotta sitten tehty.

Olen ollut tuolla töissä ja nimenomaan keittiössä. Ihana työpaikka ja siellä oli arvokas ja arvostava tunnelma tehdä töitä. Milijöö mitä parhain, jos osaa arvostaa hyvää ruokaa ja historiallista ympäristöä niin paikka mitä mainioin. Ruoka on aina korkeatasoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme