Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Täällä neljäsluokkalainen ilmoitti jo perjantaina, että koulussa tehty lahja ja kortti unohtuivat kouluun :)
Kahvia ja aamupalaa kuuluvat miehen kanssa juuri valmistelevan. Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin pissalla kun vielä nukkuivat.
Ulko-oven kuulin köyvän, toivon kovasti valkovuokkoja löytyneen.
Mitä sinä sait?
Kommentit (140)
Kortin ja jonkinlaisen virkatun kaulakorun.
Lapsen itse tekemän patalapun ja pienen kortin. Hortenssian ja 10 euron hajuveden mieheltä kuten aina.
Miesystävältä ja lapsilta hierojalle lahjakortin ja kukan. Lisäksi lapsilta tulee varmaan omat kortit ja kuopukselta jotain herkästi rikkoontuvaa. 😁 hain iltapäiväkerhosta torstaina lapsen ja minun piti kantaa reppu toosi varovasti kun oli jo jokin irronnut liimasta...
Kaksitoista ruusua (meillä on niin monta lasta).
Lasten isältä lomamatkan Malediiveille hänen kanssaan kahden <3 ja ruusuja. Lapsilta itsetehdyt korut ja herneenversoistutus. Kortit myös.Myöhemmin brunssi jossain ravintolassa koko perheen kanssa.
Meillä ei ole tapana ostaa näinä päivinä lahjoja, mutta mies teki aamiaisen ja kömpi takaisin sänkyyn. Hän on iltavirkku ja minä taas aamuvirkku niin tämä on ihan sopiva järjestely. Heräilee varmaan parin tunnin päästä ja on suunnitellut päivälle jotain yhteistä tekemistä.
Kasvihuoneeseen kastelujärjestelmän ja tomaatin taimia.
Tytär valmisti aamiaisen ja keräsi valkovuokkoja. Mieheltä sain pihaan istutettavan ruusun, mikä ilahdutti suuresti. Pihapuuhat meillä yhteinen harrastus ja kerrankin mies oli ajatuksella miettinyt lahjaa :) Ja yhteisiä lapsia ei ole. 11 vuoden yhdessäolon jälkeen aloimme yrittämään. Lähtipä rönsyilemään.
Mun ukkelini osti mulle oman auton ja illalla saan päättää mihin lähdetään viikonloppulomalle. Mies ei tiedä, että tiedän tuosta matkayllätyksestä, kuulin kun se puhui lapsen kanssa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten isältä lomamatkan Malediiveille hänen kanssaan kahden <3 ja ruusuja. Lapsilta itsetehdyt korut ja herneenversoistutus. Kortit myös.Myöhemmin brunssi jossain ravintolassa koko perheen kanssa.
Jyväskylästä?
En mitään. Mies lupasi valmistaa aamiaisen, mutta alkoikin raivota, ja ilmoitti, ettei tee tänään yhtään mitään. Hyvää äitienpäivää kaikille kuitenkin! :)
Mieheltä lahjakortin hierontaan ja lapselta huivin ja kortin. :)
Jaa enpä tiedä. Ensimmäinen äitienpäiväni.
Mies makaa eilistä känniä pois sohvalla.
Että sitä odottamaani aamupalaa en ainakaan..
onneksi on lapsi kainalossa tuhisemassa<3
Kaksi ihanaa korttia ja koristeltu pyykkipoika pidike,
johon saa vaikka valokuvan kiinni 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylästä?
Ei :)
Tytär antoi kylpytakin ja itsetekemänsä kortin. Lahja tuli tarpeeseen :) Valkovuokkoja olisi antanut kuulemma myös, muttei löytänyt.
Vihaisen vaimon kun aamupala sänkyyn kahvit ja lapsen aamutoimet eivät riittäneet.
Jonkun korun saan tai kellon, luulen
Ja kukkia ja kahvia